Zoover

7,3

Helemaal geweldige vakantie!

mark
16-8-2011

Dit is echt een tophotel, naast een top pretpark voor jong en oud.

Als je hier verblijft, heb je gratis toegang tot het park en krijg je met korting een fastpass waarmee je niet in de wachtrij hoeft te staan!

Het hotel zelf bied volwaardige service en ook het eten is er fantastisch en afwisselend.

De ligging is heel mooi met een mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in juli 2011

Aanrader

anke
10-9-2009

Wij hebben een super vakantie gehad op het caribe resort van Port Aventura in Salou.

Het heeft een prachtig zwembad met wit zand met daarom ligstoelen waar altijd voldoende plek is.

Het eten is goed, volop keus en de flessen mineraal water zijn gratis.

s'ochtends en s'avonds komen de figuren van port aventura het hotel bezoek (grover, betty boop, pink panther, elmo etc ) echt heel leuk, zeker voor de kinderen.

Als hotelgast hadden wij gratis toegang tot het park en het waterpark, beide erg leuk en een gratis treintje brengt je erheen.

Salou (salou) ligt wel op zeker 10-15 minuten lopen maar is te doen. Anders kun je ook altijd het treintje pakken.

De kamers zijn netjes, er is ook een koelkastje aanwezig. Helaas wel wat stoffig.

Wij hebben een top vakantie gehad, er is vanalles te doen voor jong en oud.

Aanrader!

Anke
10-9-2009

Het eten is goed, volop keus en de flessen mineraalwater zijn gratis.

s'ochtends en s'avonds komen de figuren van port aventura het hotel bezoeken (grover, betty boop, pink panther, elmo etc ) echt heel leuk, zeker voor de kinderen.

Salou (strand) ligt wel op zeker 10-15 minuten lopen maar is te doen. Anders kun je ook altijd het treintje pakken.

Wij hebben een top vakantie gehad, er is vanalles te doen voor jong en oud. Zeker een echte aanrader.

leuk hotel

kristof
14-6-2009

met de auto geweest,parking vrzien aan het hotel..zeer leuk zwembad met zandstrand...geen handdoekenrace aan het zwembad...kamers netjes verzorgt en ruim genoeg..eten ook lekker...aanrader voor met kindjes mede het bijzijnde pretpark....aanrader

Gereisd Met partner in september 2006

super hotel

petra
1-10-2008

geweldige vakantie gehad.alles was naar wens.kamers zwembad eten alles was oke. enige minpuntje was dat er niemand nederlans sprak

Gereisd Met partner in oktober 2008

wij zijn een weekje in caribe resort geweest en we zijn al

gegaan met sunweb
26-9-2007

wij zijn een weekje in caribe resort geweest en we zijn erg enthousiast!

alles was al in de details omgebouwd in de helloween stijl! wat ontzettend leuk was

erg mooi hotel! gratis toegang tot het pretpark, waterpark en beach club! bij het pretpark hadden we een kaart waar we bij vele atracties

het ontbijt was wisslend en vers en warm.

zeker een aanrader! de schoonmaak van de kamers kan wat beter, maar wel een groot bed en een goede badkamer.

het ligt op ongeveer 15 min lopen van het centrum van salou, en is goed te doen!

2 jaar geleden een hele leuke vakantie hier mensen, goed

linda
29-7-2007

2 jaar geleden een hele leuke vakantie hier gehad!

vriendelijke mensen, goed eten heel leuk allemaal.

Gereisd Met partner in juli 2007

Zo, net uit de bus gestapt na een fantastische vakantie in

Eva
11-7-2007

Zo, net uit de bus gestapt na een fantastische vakantie in het Caribe Resort in Salou. Kamer lekker ruim met gratis kluis, mooie badkamer en een lekker groot bed. Veel kleine gratis proefjes bij aankomst. Ontbijtbuffet uitgebreid, maar probeer zelf afwisseling te brengen.. elke dag hetzelfde. Avondeten afwisselend en erg lekker! Een 7 bij prijs/kwaliteit, omdat het eten en drinken in het hotel (buiten het buffet om) erg duur was. €3,10 voor een patatje! €2,80 voor een glas cola! Dat was jammer. Echter: supermarkt + centrum salou op loopafstand en het hotelpersoneel deed niet moeilijk over het naar binnen slepen van aankopen in de supermarkt (eigenlijk verboden). Parken natuurlijk geweldig en vervoer er naartoe perfect geregeld. Ook wat ons betreft is dit hotel een aanrader!

Hebben een super vakantie gehad in hotel Caribe Resort! je

Jan-Willem
20-7-2006

Hebben een super vakantie gehad in hotel Caribe Resort! Ligt vlakbij pretpark Portaventura, alwaar je gratis naar toe kunt zovaak als je dat wilt.

Ook kun je gratis naar het waterpark wat daar bij hoort en je wordt met een treintje vanaf je hotel daarheen gebracht, echt perfect! Zeker voor mensen met kinderen. Eten was ook super en de opzet van het hotel was echt heel mooi. Het is zeer ruim opgezet en bestaat uit twee grote zwembaden met ertussen een groot meer. Één van de zwembaden is gelegen aan een zandstrand wat ook heel bijzonder is. Wij lagen 's nachts om 2 uur nog in het zwembad, echt relaxed!

Service in het hotel was ok, personeel over het algemeen niet heel vriendelijk, maar dat is meer iets Spaans dan dat het aan het hotel ligt.

Al met al een super vakantie gehad en gaan zeker nog is terug.

Gisteren terug gekomen van een geslaagde vakantie in Het

Chantal
28-5-2006

Gisteren terug gekomen van een geslaagde vakantie in Caribe Resort. Het hotel is een plaatje om te zien: prachtige zwembaden, mooie tuinen, helemaal top. De kamers zijn prima comfortabel. Eten redelijk, alles in buffetvorm. Wel erg druk in de eetzaal, veel engelsen met hordes kinderen. Onbeperkt toegang tot Port Aventura en het waterpark, helemaal top! Om het kwartier rijdt een treintje dat je gratis naar het park brengt. Een prima hotel dus, zeker met kinderen.