Zoover

7,3

Zeer goede ligging!

rcr
2-8-2008

Dit Hotel ligt op loopafstand vd mooie promenade/ srand Salou. De combinatie park Port Aventura en strand is schitterend. Bovendien kun je met hotel vervoer ook naar prive strand dat geen strand bleek maar mooie zwembaden tegen een heuvel. Voor de liefhebbers van zon/zwemmen een aanrader. Wat hotel zelf betreft blijft ons het gekrijs v.kinderen drukte 19:00/20:00 uur voor de ingang van de eetzaal. Een hele file stond daar elke keer. Dit staat dus ook bij de bufetten weer te wachten. Wijzelf gingen pas rond 21:00 uur eten (dat gaat met kleine kinderen niet altijd op). Er zaten veel Oostblok en Russische vakantiegangers. Welke wij niet als storend hebben ervaren. Het hotel bleek wel 2 zwembaden te hebben, 1 is zandstrand zwembad. Ook een hele grote vijver waar niet in gezwommen kan worden, de zin ervan ontgaat me. Mooi maar weggegooide ruimte. Want bij de zwembaden zelf liggen alle ligmogelijkheden met handdoeken al vroeg bezet. Eten goed wel vaak wat lauw.

Super hotel met een zeer goede keuken

marian
13-5-2008

Super hotel met een zeer goede keuken.

Zeer afwisselend eten, en vriendelijk personeel. Zefs de koffers worden naar je kamer gebracht en weer opgehaald.De kamers mogen iets schoner en de bedden zijn niet al te groot, maar al met al een aanrader.

Gereisd Familie in mei 2008

hoi

luke
11-5-2008

hoi.

ik ben in mei 2008 in het hotel geweest het weer was super.

7 dagen zon.

en het park was 3 dagen tot 12 uur geopend.

het eten was super en zeer afwisselend alleen was soms de friet wat koud maar er was ook bijvoorbeeld zalm carpatio en beenham lekkere toetjes en kip.

elke dag liepen er veel figuren rond bijvoorbeeld woody,pompay en betty boop.

slaapkamer met 2 twijfelaartjes was een 4 persoons kamer?

verders was het schoon

herfstvakantie 2007 voor de tweede keer hier geweest, viel

claudia van dongen
2-3-2008

herfstvakantie 2007 voor de tweede keer hier geweest, viel erg tegen met twee jaar geleden. het eten was erg maar dan ook heel erg slecht. heel veel keuze maar als alles koud is en echt niet lekker is maakt het ook niet uit hoeveel er te kiezen is. je mocht ook in een van hun andere hotels eten,ook heel slecht.Ook de algemene schoonmaak was bedroefend als je zat te eten en je kijkt tegen verlichte platen aan waar het eten tegen aan geplakt zit wordt je niet vrolijk. Wij hebben dit een aantal keren aangegeven maar er werdt niets aan gedaan. Vrienden van ons zaten in een ander hotel om de hoek voor de helft van de prijs, waar de kamers groter en de bedden beter waren.Voor het geld waar hun daar voor zaten ,zaten ze 7 dagen langer in salou en hadden ze 9 keer naar portaventura gekund. Dus denk goed na voordat je de hoofdprijs betaald, terwijl er beter en goedkopere mogelijkheden zijn.

wij zijn een weekje in caribe resort geweest en we zijn al

gegaan met sunweb
26-9-2007

wij zijn een weekje in caribe resort geweest en we zijn erg enthousiast!

alles was al in de details omgebouwd in de helloween stijl! wat ontzettend leuk was

erg mooi hotel! gratis toegang tot het pretpark, waterpark en beach club! bij het pretpark hadden we een kaart waar we bij vele atracties

het ontbijt was wisslend en vers en warm.

zeker een aanrader! de schoonmaak van de kamers kan wat beter, maar wel een groot bed en een goede badkamer.

het ligt op ongeveer 15 min lopen van het centrum van salou, en is goed te doen!

Voor het avondeten was er een uitgebreide keuze en we eten

anja
30-7-2007

Voor het avondeten was er een uitgebreide keuze en we konden telkens rustig buiten eten wat leuk was, binnen was het toch wel rumoeriger. Met het pretpark, beach club(onbeperkt toegang), het waterpark(1x toegang)heb je er afwisseling.

De zwembaden aan het hotel waren helemaal niet druk. Nadeel: geen speelgoed in het zwembad toegelaten.Het is een groot hotel maar dat gevoel heb je er niet echt. De mensen verspreiden zich over de verschillende faciliteiten. Positief: dat je 's avonds kon gaan slapen zonder lawaaierige shows.

Is even buiten Salou gelegen, buiten de drukte.

Pretpark op zaterdag wel druk (weekend), maar andere dagen goed te doen en op sommige attracties (8) heb je voorrang. Binnen enkele jaren gaan we waarschijnlijk nog eens terug. Het is niet goedkoop in vergelijking met andere hotels maar het is mooier dan de andere hotels in salou die we zagen bij onze wandelingen.

2 jaar geleden een hele leuke vakantie hier mensen, goed

linda
29-7-2007

2 jaar geleden een hele leuke vakantie hier gehad!

vriendelijke mensen, goed eten heel leuk allemaal.

Gereisd Met partner in juli 2007

Zo, net uit de bus gestapt na een fantastische vakantie in

Eva
11-7-2007

Zo, net uit de bus gestapt na een fantastische vakantie in het Caribe Resort in Salou. Kamer lekker ruim met gratis kluis, mooie badkamer en een lekker groot bed. Veel kleine gratis proefjes bij aankomst. Ontbijtbuffet uitgebreid, maar probeer zelf afwisseling te brengen.. elke dag hetzelfde. Avondeten afwisselend en erg lekker! Een 7 bij prijs/kwaliteit, omdat het eten en drinken in het hotel (buiten het buffet om) erg duur was. €3,10 voor een patatje! €2,80 voor een glas cola! Dat was jammer. Echter: supermarkt + centrum salou op loopafstand en het hotelpersoneel deed niet moeilijk over het naar binnen slepen van aankopen in de supermarkt (eigenlijk verboden). Parken natuurlijk geweldig en vervoer er naartoe perfect geregeld. Ook wat ons betreft is dit hotel een aanrader!

Hier geweest van 9 t/m 16 juni

Kim en Micha
17-6-2007

Hier geweest van 9 t/m 16 juni. Het hotel is ruim opgezet met allemaal kleine gebouwtjes rondom het zwembad. Resort is geschikt voor alle doelgroepen. Iedere dag animatie voor jong & oud. Kamers zijn schoon & netjes. Ontbijt zeer uitgebreid (buffet). Het diner (buffet kost 19 p.p.) vonden wij gezelliger in Hotel Port Aventura en El Paso. Met de toegangspas van Caribe heb je iedere dag toegang tot het attractie- & waterpark. Park heeft voor iedereen iets te bieden. Vanuit Caribe gaat er een gratis treintje naartoe. Het is dichtbij. Treintje gaat tevens naar The Beach Club, wat wij overigens enorm vonden tegen vallen. Wij gingen liever naar het Caribe Aqua Park. Ook die kan jong & oud zich vermaken! Centrum van Salou ligt op loop afstand. +- 15 minuten en je bent bij de winkels, terrassen en zee. Kortom, HOTEL IS EEN ANRADER! Voor vragen, mail gerust!

super hotel, voor de mensen die twijfelen gewwon gaan, wij

Frans Suiveer
11-6-2007

super hotel, voor de mensen die twijfelen gewwon gaan, wij zijn geweest van 3 tot en met 12 juni.

Ideaal voor gezinnen, er is zoveel te doen en het zand zwembad is fantastisch, verder is het eten gevarieerd en lekker.

Gereisd Anders in juni 2007