Zoover
Hotel PortAventura Hotel Caribe

Hotel PortAventura Hotel Caribe

Hotelsterstersterster
7,3

Hier kan je zeker naar toe

sylvia
15-11-2011

Goed hotel en personeel is heel vriendelijk. Het personeel is zeer behulpzaam en er wordt zeker gedacht aan kleine kinderen. De kamer is schoon maar als je met 4 personen bent zou het wel iets groter mogen. Het uitzicht is perfect. De tijd om te eten is voor kleine kinderen laat: Je kan pas rond 19.00 uur aan tafel. Maar het eten is zeer goed, afwisselend en voor ieder wat wils. Wij willen zeker weer terug en als het kan ook in hetzelfde gebouw (5) Dit ligt dicht bij het strandgedeelte.

Helemaal geweldige vakantie!

mark
16-8-2011

Dit is echt een tophotel, naast een top pretpark voor jong en oud.

Als je hier verblijft, heb je gratis toegang tot het park en krijg je met korting een fastpass waarmee je niet in de wachtrij hoeft te staan!

Het hotel zelf bied volwaardige service en ook het eten is er fantastisch en afwisselend.

De ligging is heel mooi met een mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in juli 2011

Fantastische vakantie, echt een aanrader!

SVB
4-8-2011

Prachtig hotel, mooie zwembaden (één met wit zand), veel ligstoelen, lekker eten, kamers met terras, geweldig pretpark.

Aanrader voor koppels die 's avonds graag eens de stad in trekken (van alle Portaventura Hotels ligt dit het dichtst bij het stadscentrum/café's/discotheken/...) en voor gezinnen met jonge kinderen (0 - 4 jaar): rustig gelegen babyzwembad met speeltuintje. Voor kinderen van 4 tot 12 jaar is het zwembad van El Paso beter geschikt.

super park

ben
9-4-2010

ik ga hier echt nog een paar keer heen ook het eten is goed en het port aventura park is echt geweldig dus kortom echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

Aanrader

anke
10-9-2009

Wij hebben een super vakantie gehad op het caribe resort van Port Aventura in Salou.

Het heeft een prachtig zwembad met wit zand met daarom ligstoelen waar altijd voldoende plek is.

Het eten is goed, volop keus en de flessen mineraal water zijn gratis.

s'ochtends en s'avonds komen de figuren van port aventura het hotel bezoek (grover, betty boop, pink panther, elmo etc ) echt heel leuk, zeker voor de kinderen.

Als hotelgast hadden wij gratis toegang tot het park en het waterpark, beide erg leuk en een gratis treintje brengt je erheen.

Salou (salou) ligt wel op zeker 10-15 minuten lopen maar is te doen. Anders kun je ook altijd het treintje pakken.

De kamers zijn netjes, er is ook een koelkastje aanwezig. Helaas wel wat stoffig.

Wij hebben een top vakantie gehad, er is vanalles te doen voor jong en oud.

Aanrader!

Anke
10-9-2009

Het eten is goed, volop keus en de flessen mineraalwater zijn gratis.

s'ochtends en s'avonds komen de figuren van port aventura het hotel bezoeken (grover, betty boop, pink panther, elmo etc ) echt heel leuk, zeker voor de kinderen.

Salou (strand) ligt wel op zeker 10-15 minuten lopen maar is te doen. Anders kun je ook altijd het treintje pakken.

Wij hebben een top vakantie gehad, er is vanalles te doen voor jong en oud. Zeker een echte aanrader.

Organisatorisch kunnen ze dit hotel niet aan

Kurt
24-8-2009

Na ons verblijf in hotel Olympus hotel in Salou hadden we 4N geboekt in dit hotel met de bedoeling te genieten van de faciliteiten van het hotel, het pretpark en de beach club. HET IDEE EN CONCEPT IS ZEER GOED maar organisatorisch kunnen ze de drukte niet aan. Je moet voor de duur van je verblijf bepalen hoelaat je gaat ontbijten (woord vakantie nog nooit van gehoord?) en dan nog sta je soms 20min aan te schuiven voor je een tafel krijgt. Avondmaal idem. Buffet zeer goed enkel te luidruchtig gezien de drukte. Verplaatsing naar het pretpark perfect, verplaatsing naar Beach club rampzalig als je in de voormiddag wenst te vertrekken, wij hadden wachttijd tot 45min, dit wil je niet op een vakantie. Kindvriendelijk? alle faciliteiten zijn er maar met kinderen wachttijden doorstaan duurt dubbel zolang. Spaanse toeristen gingen zelf klagen over de organisatie (dit zegt dus wel iets). Misschien hebben we pech gehad of lagen onze verwachtingen te hoog na het lezen van de brochure.

leuk hotel

kristof
14-6-2009

met de auto geweest,parking vrzien aan het hotel..zeer leuk zwembad met zandstrand...geen handdoekenrace aan het zwembad...kamers netjes verzorgt en ruim genoeg..eten ook lekker...aanrader voor met kindjes mede het bijzijnde pretpark....aanrader

Gereisd Met partner in september 2006

Aanrader voor een voorjaarsvakantie

Marcel
8-5-2009

Goed:

Hoort bij Port Aventura attractie park

(Entree en vervoer inbegrepen) dus ook vermaak als de zon niet schijnt.

Eten met ruime keuze, Flessen mineraal water zijn gratis bij eten.

Service is goed, al onze probleempjes werden onmiddelijk en zonder commentaar opgelost.

Buiten Zwembad/strand/terras is fantastisch mooi.

Animatie door een speciaal team, karakters van Universal studios lopen rond. Koelkast, kabel TV, en Kluis op de kamer, Bubbelbad.

Minder goed:

Prijzen consumpties zijn erg hoog.

Hotel (gebouw) mist uitstraling.

Je wordt de hele tijd lastig gevallen met "klant tevredenheids" onderzoeken.

Stoffige kamers. Riool lucht, Centrum van Salou/Strand ligt op behoorlijke afstand.

super hotel

petra
1-10-2008

geweldige vakantie gehad.alles was naar wens.kamers zwembad eten alles was oke. enige minpuntje was dat er niemand nederlans sprak

Gereisd Met partner in oktober 2008