Zoover
Hotel PortAventura Hotel Caribe

Hotel PortAventura Hotel Caribe

Hotelsterstersterster
7,3

Port Aventura geweldig, service hotel kan beter

Sandra
18-6-2019

We waren in dit hotel terecht gekomen, omdat we 4 dagen voor pretpark Port Aventura hadden geboekt. Hotel prima. Ontbijt goed. Personeel was niet echt aardig. Groot en massaal hotel. Kamer werd pas na 17.00 uur schoongemaakt. Even snel en bed opdekken. Had wel wat beter en schoner gekund. Ontbijt pas vanaf 7.30 uur. Dat was lastig, want wij hadden een ochtendvlucht terug en moesten al voor 7.30 uur op het vliegveld zijn. Vragen bij receptie leverde nul op rekest op. Dat was dan jammer, want ontbijten kon niet zo vroeg. Raar eigenlijk, want je betaald er wel voor. Na een paar keer navragen, mochten wij de avond ervoor van het diner dan wel wat meenemen om de volgende dag als ontbijt te gebruiken. Nou wat kun je meenemen? We hebben wat brood gepakt. Beleg wilde personeel niet uit de keuken halen. Gelukkig was op het vliegveld Reus een koffie tentje open, die lekkere broodjes verkocht en koffie/thee. Niet duur ook trouwens.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Kamers vies en vol mieren

Debby
14-8-2017

In de kamer zaten overal mieren zelfs in bed, heel de nacht niet geslapen. Geen handdoeken aanwezig en het personeel reageerde kort en boos op de mieren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie

Lara
15-9-2016

Het was een geweldige vakantie! Het zwembad was prachtig, de werknemers waren vriendelijk alleen bij de receptie konden ze bijna geen Engels alleen Spaans.

Portaventura was geweldig mooi! Dat maakte de vakantie echt af!

Het enige nadeel is dat het een stukje lopen is naar het strand en Salou.

Maar midden in het centrum kan je zo'n prachtig hotel niet bouwen met pretpark.

Het eten was genoeg keuze.

Leuk Hotel

bjorn.oerlemans
13-8-2013

Het hotel is op een kwartiertje lopen vanaf centrum Salou. Dus gelegen net buiten de drukte. De zwembaden waren netjes, 1 zwembad was volledig voorzien van zand. Zowel strand als bodem. De kamers waren netjes al hadden we wel wat last van mieren. Het eten was prima. Echter hanteren ze wel bepaalde tijden voor het ontbijt die je vooraf moet kiezen! De receptie was behulpzaam wanneer je informatie wil over de omgeving of park. Echter niet bij het verdwijnen van de knuffel van onze zoon. Waarschijnlijk tussen de lakens bij het verschonen van het bed. Helaas 5x naar de receptie, en zelfs toen moest ik zelf nog aangeven de wasserette te bellen. Helaas niet gevonden!! Ook hebben ze een handdoekservice voor bij het zwembad prima geregeld. Maar het meest geweldige was toch wel Port Aventura. De intree is inbegrepen bij dit hotel. Er rijdt iedere 20 minuten een treintje naar het park en terug. Super shows!! En als tip: neem een expresbandje, scheelt veel wachttijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

leuke vakantie gehad

Wijen
30-7-2013

heel mooie zwembaden. Het eten is goed , zo ook het ontbijt.

Kamer was niet helemaal schoon. Nadat ik dit had gemeld, werd er meteen gepoetst. tapasrestaurant op resort is erg lekker en goed betaalbaar ! loopafstand naar centrum is 10 min. strand ongeveer 15 min. port aventura is geweldig ! zo ook het aquapark is erg mooi. Je krijgt 30 % korting in het hoogseizoen.

Teleurstellend

Mariska
9-5-2013

Betaald voor de luxe en onbeperkt entree voor het park en geen service/faciliteiten krijgt die je verwacht.

* dure prijzen voor eten en drinken bij de bars. Enige klant bij de poolbar en krijg je koude patat( bakje was minimaal gevuld voor bijna €3.)Even later krijg ik dezelfde frietjes terug die weer in de frituur zijn gegooid.

* eten in het restaurant totaal geen variatie. Geen dag warme frietjes.

ontbijt, harde broodjes koffie was wel te doen gelukkig.

onze kamer was prima maar een dag zonder wc papier en zelfs een hele dag onze kamer niet schoongemaakt!

.* mini club gesloten en totaal geen kinderanimatie.

Pure middelmaat

Mich
1-5-2013

Leuk en goed gelegen hotel als Port Aventura je hoofddoel is.

Als je voor Salou/strand komt dan lekker een ander hotel boeken.

Fabrieksmatig draaiend hotel waarbij vooral het ontbijt een martelgang is. Dinerbuffet is matig tot redelijk... Kamers zijn prima.

Port aventura is een aanrader. Een stuk of 7 achtbanen, de een nog sneller dan de ander. Helemaal top!

Super vakantie!!

sharon Tuijp
4-6-2012

Mooie vakantie voor zowel grotere als kleinere kinderen. Het eten was super goed! Alleen af en toe een beetje druk voordat je de eetzaal in gaat. Dit is alleen in het weekend. Dit geld ook voor de drukte in de parken. Heel mooi en de achtbanen zijn de beste die ik ooit heb meegemaakt! Eigenlijk een echte aanrader. Een minpuntje is dat de werksters de vloeren niet even meenemen voor de kamers en de trappen. Ze zijn erg vies!

Top weekje

Henk
3-6-2012

Dit hotel op het park PortAventura biedt alles wat een kindervakantie mooi maakt. Een heel mooi resort bij een super Attractiepark (gratis entree) met de hoogste 8baan van Europa (in voorjaar 2012 geopend) en in de periode dat wij gingen gratis entree tot het waterpark!

Wij arriveerden op zaterdag en toen was het zowel in het hotel als op de parken (te) druk!!

In de week was het in het hotel goed te doen en de wachttijden in het attractiepark waren kort, dus groot plezier bij de kinderen!!

Het hotel is goed, kan wellicht iets schoner, met redelijk goed eten. De ligging is super en vooral 's avonds op het terras is weergaloos!

Het attractiepark is echt heel fraai en voor elke leeftijd geschikt en de Efteling is er niets bij...

Het waterpark is in de maanden juli en aug niet inbegrepen, maar is erg fraai aangelegd en de bandenglijbanen zijn er leuk. De 2 binnenglijbanen gaan erg hard!!!

Nog een minpuntje, het personeel muv de receptie spreekt slecht tot geen Engels!

geweldig hotel, zeer zeker aanrader

Michael Saedt
10-4-2012

ondanks dat we er maar 5 dagen zijn geweest, hebben we een heerlijke tijd gehad. het eten was heerlijk en veel variatie, de kamer was schoon en werd elke dag bedden verschoond. De mensen waren ( over het algemeen) zeer vriendelijk en vrolijk. Iedere morgen ontvingen ze ons met een lach. 's avonds voor de kinderen heel leuk, Gratis internet in het hoofdgebouw.( helaas niet op de kamers).

Schitterend uitzicht, vlakbij zee, vlakbij centrum Salou.

Al met al ....balen dat we weer naar het regenachtige Nederland terug moesten.

We gaan absoluut terug naar dit hotel