Zoover

7,2

Mooie camping

Rene Heeren
4-5-2019

Mooie Camping met veel te doen mooi zwembad met toezicht en direct aan zee met een geweldig strand

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping voor de watersport liefhebber.

Fam. Nobel
27-8-2018

Mooie grote camping aan zee gelegen naast een prachtig natuurgebied. Leuke animatie en restaurants bij het zwembad, centraal bij de winkel en bij het strand. Het strand is heel mooi en schoon. Gezellige beachbar. Ideaal voor de watersport liefhebber. In het hoogseizoen is het wel druk en luidruchtig. Hierdoor kan het ‘s avonds en ‘s nachts lawaaig zijn, maar als je dit meldt dan zorgt de beveiliging voor het handhaven van de nodige rust. In de omgeving is veel te beleven en ga zeker de prachtige Pyraneeen in.

Volgend jaar zeker weer

Sijmens
26-8-2018

Nog steeds fijne camping

Wij stonden op zone 6 aan de doorgaande weg

genoeg te zien de hele dag

onze kinderen van 17 19 en 20 hebben zich prima vermaakt ook s'avonds

sanitair wordt vaak schoon gemaakt

al het personeel op de camping is zeer aardig en behulpzaam

volgend jaar zeker weer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

geweldig

Marga van Kapel
19-8-2018

op 3 aug,j.l. is mijn man op de camping met de racefiets gevallen. Op 6 aug. werd hij in het ziekenhuis in Figueres geopereerd aan een gebroken bovenbeen.

Tijdens deze week heb ik enorm veel warmte en medeleven gevoeld van heel veel lieve mensen op de camping en medewerkers van de camping, oa Sara en Carme. Dank aan iedereen op deze fijne camping.

Gereisd Met partner in augustus 2018

goede camping met mooi maar te klein zwembad

jp
17-8-2018

grote zeer nette camping die goed onderhouden is met een mooi zwembad, wat wel een stuk te klein is in het hoogseizoen!! en helaas rondom het zwembad nauwelijks ligstoelen !!! eetgelegenheid is maar simpel op de camping maar de kleine stadjes in de omgeving maken dit weer ruimschoots goed omdat je daar relatief goedkoop heerlijk kunt eten . wij stonden in zone 2 en dit is mooi rustig en schaduwrijk alleen de andere zones hadden weinig schaduw en daar is het meer luidruchtiger .

wij hebben hier een leuke vakantie gehad en onze kinderen van 10 en 16 ook

het is een camping met veel nederlanders maar ook andere nationaliteiten staan er genoeg !!!! er zijn wel veel landgenoten die graag laten zien wat ze bezitten maar dit is ook wel weer mooi om te zien .....

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

NIET met kleine kinderen.

Irene
14-8-2018

Laat ik samenvatten dat het na deze camping duidelijk is dat ik meer ben van de kleinere campings. Wat een massa. Rennende schreeuwende Duitsers en Nederlanders de hele nacht! Met oudere kinderen is het vast leuk.. die houden ervan..Lopend met een muziek box,van en naar het strand. Met de auto(!) naar de kampwinkel.. kleine kinderen met brommertjes scheurend over het terrein...In de douche met muziek. vreselijk.. altijd een rij wachtend voor de douche...Duits kamp met jongeren zijn erg aanwezig.. Te klein zwembad voor zo'n grote camping. Ik heb mij vaak verbaasd over de mentaliteit hier op de camping. Nog nooit meegemaakt. Het is nooit stil hier. Het strand zelf is fantastisch en altijd plek. Kite surfers houden zich aan de regels. En leuk om naar te kijken. Vooraan een plek bij de zee was heerlijk, verderop de camping sta je bovenop elkaar en bloedheet, dan was ik na 2 nachten gillend weggegaan. De omgeving is mooi. De marktjes leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gaat achteruit

Harrie
9-8-2018

Horeca is slechter geworden, veel nieuw onervaren personeel. Het eens prima restaurant bij het zwembad is een ordinair cafetaria geworden. Verder zijn er veel te veel loslopende (vecht) honden, hun poep wordt niet opgeruimd.

Geweldig

Shirley Folles
2-8-2018

Alles was prima in orde

Heb er 2 heerlijke weken gehad.

Met 2 Kids 17 jaar

Lekker zwembad en erg dichtbij het privé strand. En geen hutje mutsje zoals in lloret.

Entertainment is ook erg leuk. Verschillende thema's zelfs een Hollandse avond.

Er is een prima uitgeruste supermarkt.

Wil je iets goedkoper dan is het een kleine 15 minuten rijden naar de aldi lidl en nog meer supermarkten.

Wat iets minder was. Is de WiFi. Dat zou ik niemand aanraden tenzei je met de tent of caravan dicht bij de ingang van de camping staat.

Verder is de WiFi op het park bijna niet te doen.

Het eten is er ook lekker.

Maar in de stadjes in de buurt kun je ook erg lekker eten.

Al met al een aanrader deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping

Frirs
1-8-2018

Mooie camping maar ik wordt gek en overweeg hier nooit meer te komen door al die scoters, elektrische auto steps en alles wat beweeg als het maar herrie maakt tot laat in de avond en geen beveiliger als ze er al zijn er naar omkijk.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Super fijne strandcamping

De Vries
25-6-2018

In September 2017 ook ruim 2 weken geweest.Normaliter gaan we met onze eigen caravan maar nu gingen we een weekje In een tent van touroperator. Prima tent alleen ontvangst was een beetje simpel door de gastvrouw, tevens is andere touroperator tent meer aan te bevelen omdat deze voornamelijk meer richting het strand staan en wat rustiger. In juni komen de Spaanse scholen op deze camping ook in de tent, dit kan wat lawaai geven.Bij de strandbar prima wat te smikkelen, probeer vooral de inktvisringen eens😉 personeel vriendelijk.Over het algemeen zijn de toiletgebouwen echt super fijn, alleen als er een grote groep pubers zijn geweest en het is na 11uur savonds kan er wel eens een vieze douche/toilet bij zitten. Echter komen ze al vroeg alles weer schoon maken en is er ook gewoon beveiliging.

Voor het eten in de plaatsjes moet je wel een auto pakken. Strand echt super, en 2 restaurants aanwezig waar je prima wat kan eten. Aanrader deze camping!

Gereisd Met partner in juni 2018