Zoover

Hotelsterstersterster

Fantastisch hotel

Lieve
19-9-2019

Het is een prachtig hotel, alles tip top in orde. We hebben al overal gelogereerd aan de Costa Brava, maar dit hotel is het allerbeste dat we al gehad hebben. De eerste 4 jaar hebben we in het 4 sterren gelogeerd,dit jaar voor de eerste keer in het 3 sterren. Het 3 sterren is een enorme aanrader! De kamers zijn heel mooi gerenoveerd en het is er rustig. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is suoer lekker, zowel ontbijt als avondeten. De parkeergarage is zeer goed! Roses zelf is ook heel mooi!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Een hotel met grote klasse!

Bart Vervoort
19-10-2018

Dit is het beste hotel dat wij ooit aan de Costa Brava bezochten en wij hebben er al heel veel bezocht! Personeel over heel de lijn zeer klantvriendelijk en steeds met de glimlach.Mooie kamers prima onderhoud zelfs over het ganse hotel.Mooi aangelegde tuin Bar met lekkere broodjes of andere snacks en veel keuze van drank.Restaurant super lekker eten en zeer vriendelijk personeel.Zwembaden zeer mooi aangelegd en mooi onderhoud. Strand op kleine wandelafstand en centrum op ongeveer 20 minuten zeer rustig wandelen.Voor ons een hotel met grote klasse!!!

Wij komen volgend jaar zeker met plezier terug. Wij kijken er nu al naar uit!!!!

Wij verbleven hier van 8 september tot en met 15 september 2018.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed hotel

Anoniem
19-7-2018

Wij verbleven in Mediteranneo (3*): wij vertrokken met gemengde gevoelens maar toen we aankwamen was dit zeker ten onrechte want de kamers werden heel mooi en modern ingericht, blijkbaar allemaal recent vernieuwd!

We hadden ook een mooi groot balkon. Mooie vernieuwde badkamer en prima airco.

Je hoeft enkel de straat over te steken om naar Mediteraneo park te gaan waar je van alle faciliteiten kan genieten. De tuin is heel mooi aangelegd met een mooi voetbalplein in kunstgras! Altijd was er wel een ligbedje vrij.

Zowel het ontbijt als het avondeten waren uitmuntend, superlekker! Ook dikke pluim voor het vriendelijk personeel en het animatieteam. Ik vermoed dat dit het beste hotel van Roses is!

Als ik dan toch een verbeterpuntje mag geven, onze zoon miste nog een zwembad met glijbanen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Stefanie
9-6-2018

Hotel goed, wel heel ontgoocheld over de service bij afrekenen. Ons werden zaken aangerekend waarvan men zei dat ze behoorden tot vol pension dat we hadden gekozen. Toen we dit niet wilden betalen, bekeek men ons alsof we stront waren. Men had ons met een pak meer respect mogen behandelen. Ik til hier zo ontzettend zwaar aan dat ik er nooit nog terug ga nadat ik er 2x geweest was en ik raad bijgevolg iedereen af om te gaan. Respect 0,0. Wij moeten toch niet opdraaien voor hun miscommunicatie?!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Super vakantie

Carla
24-6-2017

Mooi hotel en zwembad. Heel lekker eten

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch hotel !

Katrien Beutels
27-5-2017

Wij komen al jaren in dit hotel en we hebben het dan ook zien evolueren ' De prijs is gestegen maar we kregen er telkens iets voor in de plaats: zwembad erbij, lounge in de tuin, groot terras aan het restaurant, volledige renovatie van de kamers en noem maar op. Elk jaar was er weer wat verbeterd. Wat we het laatste jaar wel ondervonden hebben is dat heel veel mensen het hotel nu ontdekt hebben ( mond aan mond reclame ? ) waardoor het toch wel erg druk is geworden. We gaan deze zomer weer terug, het voelt toch altijd een beetje als thuiskomen.

Servicio muy amable

Dhr Kamiel
21-5-2017

Niet te evenaren prijs/kwaliteit .

Alle service met de glimlach.

Uniek ingerichte tuin voor een stadshotel.

Deze zeer goede kwaliteit van eten heb ik in Spanje in dit type hotel nog nooit gehad , ik,reis al 15 jaar langs de costa's .

Deze periode uitsluitend gepensioneerden , Gemiddelde leeftijd 75 jr..of ouder .

Hasta el proximo ano

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Zeergoed hotel, zoniet het beste hotel in Roses.

Huysman Luc
19-10-2016

Zeer aangename verrassing! Een van de betere hotels in Roses. Heel goede service. Lekker eten. Rustig gelegen, dicht bij de zee.

Een aanrader!

Gereisd Anders in oktober 2016

zeer goed hotel

familie uit België, met drie tieners
9-8-2016

heel proper, mooie en goede kamers, voor elk wat wils, en lekker eten. Restaurant soms wel wat druk. Bediening door sommigen kon soms wel wat vriendelijker, maar werd dan weer ruimschoots gecompenseerd door enkele enthousiaste "maîtres d'hotels". Samengevat: absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi en verzorgd hotel

BlackShadow
22-6-2016

Het hotel ligt vlakbij het strand maar wel een eindje wandelen van het centrum met winkels.

Aan het strand vonden we het aantal winkeltjes beperkt.

Het hotel is zeer mooi, proper en ruim.

Er is een grote ligweide met voldoende stoelen (die niet gereserveerd mochten worden waardoor we steeds een plaatsje vonden)

Er zijn 3 buitenzwembaden: 1 voor enkel 18+, 1 groot en 1 peuter speelbad (20cm diep)

Aan het peuterbad stonden parasols vast waardoor je steeds wel een schaduwplekje vond.

Het eten was zeer lekker en veel keuze