Zoover
Camping Valldaro

Camping Valldaro

7,2

Zeer fijn, gevoel van thuiskomen

Pieter
10-7-2019

Het sanitair is prachtig geworden! De animatie doet haar uiterste best om met de weinige middelen die voorhanden zijn te werken maar wat missen wij Alba, de vroegere leidster, zeg maar. Orangerie en bar minigolf zijn tweede keer op rij achteruit gegaan, hier missen we Paul & Cindy. Al bij al blijft het een pracht plek en zeer mooi onderhouden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kees Schaap
9-7-2019

Een van de betere campings aan de Costa Brava.Heel mooi sanitair vriendelijk personeel jammer dat Paul weg is. Missen wij wel het nederlandse

restaurantje waar het altijd gezellig was. Nadeel met kleine kinderen is de snelheid van auto's komend vanaf het bruggetje veel te hoog een drempel voor de kruissing lost alles op.

Camping is zeker een aanrader.

fantastisch

Britt Bogers
2-7-2019

Je hebt alles in de buurt, stadje, strand en ook een zwembad. De mensen zijn vriendelijk en je kunt je er prima vermaken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Dhr Gabriel
27-6-2019

Goede camping heel goed begeleid bij het voeren van gesprek met ziekenhuis had nml mijn pols gebroken in platje d aro.

Receptie was heel snel met het helpen van verlenging van de dagen zodat we konden wachten op mijn zwager die onze camper terug kon rijden SUPER .

Komen hier zeker teru

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima camping in voorseizoen.

Karin
18-6-2019

Echt een hele grote camping met verschillende faciliteiten. Wij zijn er begin juni twee weken geweest en hadden een stacaravan van touroperator geboekt. Caravans staan dicht bij de tweede uit- en ingang van de camping. Een rustige locatie, al hoor je het verkeer op de doorgaande weg wel goed. Schaduwrijke plaatsen, wat me in de hete zomer heerlijk lijkt. Sommige caravans van deze touroperator staan erg dicht op elkaar waardoor ik me voor kan stellen dat ee draaiende airconditioning erg hinderlijk kan zijn ivm lawaai. Er waren weinig gasten toen wij er logeerden, zodat er nauwelijks animatie was ( heerlijk), genoeg plaats bij het zwembad was, gewoon lekker rustig en gemoedelijk. In het hoogseizoen zou ik nooit voor deze camping kiezen. Dan lijken mij de zwembaden te klein en is de camping veel te lawaaierig. Zoals gewoonlijk in Spanje sta je met de tent/ caravan boven op elkaar, daar moet je van houden.

Het is 15 mn lopen naar Platja.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima camping, prima Lodge, prima gast echtpaar

Fam.Heteren
13-6-2019

11 dagen gebruik gemaakt van een Lodge/tent via touroperator. De ligging van de camping is goed. Redelijk dichtbij supermarkten (Lidl, Aldi). Wel is de zee wat weg van de camping (2,2 km) maar met fiets en auto goed te bereiken via het gezellige centrum van Playa d'Aro. De voorzieningen op de camping zijn prima. Wij zijn ook zeer tevreden over de ontvangst en verzorging van het gastechtpaar van touroperator. Alles is prima geregeld en niets is hun teveel om het je naar de zin te maken. De tent voldeed ook goed. Helaas was het wel wat koud in de avond en nachtelijke uren tijdens ons verblijf in juni maar voor een elektrisch kacheltje werd gezorgd om iets te doen aan de uitzonderlijk kou. Normaal zijn ze deze kou niet gewend in Spanje.

Gereisd Met partner in juni 2019

Een heerlijke vakantie op een mooie camping.

Hans en Irene
10-5-2019

We hebben eind april/begin mei 2019 voor 2 weken een bungalowtent gehuurd via touroperator op camping Valldaro in Platje d’aro. Een mooie dorp met veel restaurantjes, winkels en een groot strand.

We hebben genoten van de mooie en schone camping. Het was nog heerlijk rustig. Ook waren we zeer tevreden over de organisatie, met name over de zorg van Angela en André.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch ga er zeker nog jaren naar toe

Jan
31-3-2019

Wij komen hier al 17 jaar het is een hele mooie schone camping, veel te doen voor de jeugd sport en spel en je bent zo in de stad waar heel veel leuke winkels terrasjes en 1 km van het strand en de camping heeft mooie zwembaden voor klein en groot , en je ligt er heerlijk onder de palmbomen en er zijn ook gezellige restaurants op de camping net goed eten en drinken en het is allemaal betaalbaar net zoals het campingwinkeltje er zijn er 2 die zijn ook fijn en je kan er fietsen huren kortom een geweldige camping voor jong en oud

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig

Roos de Groot
19-3-2019

We hadden een ingerichte tent gehuurd

Dat was perfect

Goeie bedden

Alles bij de keuken een partytent erbij waar. We onder aten

De mensen die het beheerden waten heel aardig

We mochten zelfs een paar dagen langer blijven

Goed aan te lopen naar het centrum

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
    Directie Camping Valldaro, directrice, 14-5-2019

Beste familie de Groot,

dank u voor de tijd die u genomen heeft om een reactie te schrijven op Zoover. Fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad op onze Camping Valldaro.

We hopen u graag nog een keer terug te zien!

Met vriendelijke groet

Leuke, grote camping. Stacaravans bovenop elkaar

Simone Noij
    24-12-2018

Camping is prima maar wel erg groot. Zwembad met kinderbad is mooi en leuk. In de supermarkt beperkt assortiment en in het naseizoen alleen het supermarktje bij de receptie open, is een stuk lopen als je bij de achteringang staat. Hadden een stacaravan van touroperator en die stond letterlijk tegen de volgende stacaravan aan. Je zit de gehele dag in de aircolucht en lawaai van je buren. Stukje lopen naar Playa daro en het strand vond ik geen probleem maar het is wel een goed kwartiertje lopen. Ik kan me voorstellen dat dit voor de oudere medemens iets teveel is. Kortom : Camping prima, stacaravan van bovengenoemde touroperator schandalig dicht op elkaar voor die prijs. Voelde me bestolen hierdoor in combinatie met de foto's op hun site.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018