Zoover
Camping Internacional de Calonge

Camping Internacional de Calonge

7,8

Super leuke camping, zeker een aanrader

Sienna
2-5-2019

Super leuke camping! Ik ga er met mijn ouders naar toe (ik ben zelf bijna 16) en normaal gesproken krijg ik mijn ouders nooit zover om volgend jaar weer naar de zelfde camping te gaan maar we gaan er dit jaar voor de 3e keer naartoe ! Leuke zwembaden, lekker restaurant, overal uitzicht op de zee, super mooi strand! Ook voor 'kinderen' van 16 ontzettend leuk aangezien er ook clubs zijn in Platja d'Aro. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastisch!

Yolanda Kepel
28-4-2019

Het strand is heel goed en makkelijk te bereiken via de brug of (leuk voor de Kids!)met het treintje!

De zee en het strand onderaan de camping zijn geweldig, azuurblauwe zee en veel rotsen waar tussen je heel fijn kan snorkelen!!

Je ziet zeesterren en mooie vissen, witte en geel gekleurde.

Fantastische ervaring, wij komen zeker terug!!

Stef Heurman
28-4-2019

Mooie camping aan het strand. We verbleven in een avant- accomodatie met groot terras en zicht op zee. Op het hoogste punt van de camping was een foodtruck en live- muziek. Hier was het heerlijk relexen. Kinderen van 13 en 14 vermaakten zich bij het strand, zwembad en gamehal. Vanaf de camping ben je zo in Tossa de Mar, Barcelona of een aquapark in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

In alle opzichten een perfecte camping!

R.Huizinga
27-3-2019

Prachtige terrassen camping, perfect sanitair en vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Diego
12-3-2019

We hadden een zeer mooie plaats met prachtig uitzicht over de zee.

Wij waren er begin juli zeer rustig, super mooie en nette camping direct aan het strand.We verbleven in een Tent alles was prima in orde .

Het personeel van touroperator was super en stonden altijd klaar .

Top vakantie ik ga al meerdere jaren met touroperator en we gaan dit zeker nog doen .

Zeker aan te raden

Rutger
11-3-2019

Camping is op een heuvel. Wel erg sfeervol en goede faciliteiten. Goed restaurant en vriendelijk personeel. Geweldige omgeving voor alle soorten vakanties

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fijne camping en mooie omgeving.. de moeite waard.

Edwin
2-12-2018

Met eigen caravan komen wij al jaren op deze camping met veel plezier. Ligt tussen Palamos en Platjs d Aro. Camping is een tersssen camping . Is dus wat klimmen maat is de moeite waard. Boven op de camping een geweldig uitzicht over de Baai.

De trap naar het strand is een behoorlijke klim.

Personeel is vriendelijk.

De plaatsen voor caravans zijn redelijk van formaat. Je kunt kiezen voor een comfort plus plaats die zijn groter.

Samengevat vinden wij na 25x hier gewwwest te zijn het nog steeds de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2018

Gewleldige vakantie in een mooie omgeving.

Fam Kroes
2-9-2018

Het is hier goed. We hebben via touroperator een chalet geboekt voor de laatste 2 week van de vakantie in Nederland. Voor de 2e x op rij hier. Camping is keurig onderhouden, schoon en opgeruimt. De medewerkers vriendelijk en behulpzaam, helaas moet je voor het huren van een paar fietsen meer administratie handelingen verichten dan de aankoop van een woning. ( moet anders) goede camp winkel met acceptabele prijzen, zo niet goedkoop. Animatie is ruimschoots aanwezig, moet uiteraard je smaak zijn. Het is wel een echte terras camping. We zaten helemaal boven in, een hele klim. Er rijd een treintje. Restaurant en plaza gewoon goed. Zwembaden eenvoudig, schoon, met toezicht en voldoende ligplekken. Kom hier als het aan mij ligt zeker weer. O ja strand op loop afstand aanwezig met gezellige leuke surf boys, hier van alles te huur. Je kunt eventueel je spulletjes hier stallen, zodat je niet iedere dag de berg mee op moet. gezin met hondje.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping met wat oudere kinderen

Lis
21-8-2018

Nette, goed onderhouden terrassencamping met heel veel Nederlanders. Strand te voet over loopbrug en trappen goed te bereiken. Supermarkt met redelijk uitgebreid assortiment op de camping aanwezig. Zwembad relatief klein en ziet er saai uit. Geen koffietentje oid op t strand. Happy camper met live muziek erg gezellig. Platja d'Aro met veel vertier op een paar km afstand en gemakkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel. Wij verbleven in een huuraccomodatie

Niet nog een keer

Fam. J
7-8-2018

Nette camping. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam personeel. Sanitair wordt goed onderhouden. Wel weinig toiletgebouwen. Wij hadden een staanplaats van 70 m2 + plaats voor auto. Er bleek echter weinig plaats voor auto's. Wij vonden het ongezellig dat veel caravans met de achterkant naar de weg kant stonden.

Strand is leuk maar tijdens hoogseizoen erg vol. Ook hier weer de bekende handdoeken leggers.