Zoover

8,7

Prima

Linda
19-8-2018

Prima hotel kamers groot, schoon en keurig onderhouden. Zwembad wat verouderd. Ontbijt lekker en gevarrieerd. Personeel vriendelijk en verzorgd. Prijs kwaliteit prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima accomodatie, prima gelegen

Patrick
15-8-2017

Keurige ietwat gedateerde appartementen. Prima schoonmaak en linnenverzorging. Ligging is prima ten opzichte van het centrum. Vriendelijke mensen. Ontbijt en diner prima en afwisselend verzorgd. Men moet enige alertheid betrachten voor het temperatuur van het eten (buffetvorm)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

prima

de graaff
17-10-2015

het is een prima hotel. verwacht niet al te veel. ontbijt is simpel, kamers schoon en de ligging is goed. het zwembad is tot 21:00 geopend en er is animatie. handoekje leggen is niet nodig, de bedjes gaan pas om 10:00 van het slot, maar dan zijn de lekkerste bedjes ook zo weg, er zijn dan nog wel van die harde plastic bedjes over. verder je bent zo bij het strand, wel eerst een 150 treden lopen maar dan kom je in een prachtige baai terecht. in 15 min loop je naar het centrum waar van alles te doen is. receptie is 24h per dag open.

Heerlijk relaxt appartement op prima plek

RvDr
6-8-2014

Wij kwamen er toevallig terecht en rechtstreeks bij receptie geboekt in hoogseizoen.

Kregen een prima 2 kamer appartement met mooi uitzicht over zee en op zwembad.

Het is inderdaad niet nieuw maar schoon en netjes.

Omdat de meeste gasten (relaxte) Spanjaarden en Fransen zijn is er geen drukdoenerij met vroeg klaarleggen van handdoeken, bij brood halen enz.. Alles gaat heel ontspannen. Zwembad meestal na 20.00 nog open en doen ze niet moeilijk over.

'S avonds proberen ze het gezellig te maken met matige entertainment maar om 23.00 uur is het stil.

Restaurant is goedkoop en kwaliteit is matig.

Je loopt in ruim 5 minuten naar prachtig strand (let op: 150 treden naar beneden) in baai met wederom weinig Nederlanders en met 15 voet minuten ben je in het gezellige centrum van Platja de Aro.

Dus geen massale accommodatie en komen graag nog eens terug!

maximaal 2 i.p.v 3 sterren.

BEN RINCK
29-8-2013

Hadden geboekt voor 3 personen 13 nachten Hp 2500 euro met eigen vervoer via touroperator. Parkeerplaats moet je bijbetalen a 10 euro pd. kluisje huren kost 50 euro en WiFi 25 pw. Het complex is zeer gedateerd en niet meer van deze tijd. Zeker geen 3 sterren maar max 2. Het eten is niet best. De keus is beperkt. Veel Franse en Spaanse gasten.

Wat ik jammer vind is dat je denkt te boeken via en gerenommeerde reisorganisatie en de info dus kunt vertrouwen. jammer dus in dit geval gaat dit niet op. Het motto van touroperator is kennelijk veel geld verdienen en de info die wordt verstrekt niet zo nauw nemen.

Het complex is sterk verouderd en dient verbouwd te worden. Het eten is ronduit slecht. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt correct geholpen. Deze mensen kunnen er ook niets aan doen, toch?

superleuke vakantie gehad

Stef De Decker
31-7-2012

Zeer leuke vakantie gehad !

Goed onderhouden kamers, op wandelafstand van het bruisende centrum.

Veel winkels en restaurants waar je lekker en goedkoop kan eten.

We hadden enkel logies en hebben elke dag in een ander restaurant kunnen goed gegeten (+- 30 € voor 2 personen).

Op korte afstand van het strand met aparte baaien waar het rustig is, of het grote strand.

Een grote Carrefour-winkel in het centrum en vele speeltuinen voor de kleine kinderen. Op het einde van de winkelstraat een attractiepark voor groot en klein. Ook een waterpretpark als je net de autostrade af rijdt.

Zeker de moeite waard, wij gaan nog terug.

Een vakantie om over te doen

Bob Cuypers
18-7-2011

Wij zijn juist terug van een fantastische vakantie in Sant Jordi!!

Kamers waren voldoende groot met airco, keukentje, ijskast,... Onze handdoeken werden 3x per week ververst, kamer dagelijks gepoetst en opgemaakt!!

Wij boekten half pension en zijn hier zeer tevreden over. Ontbijt was elke dag hetzelfde maar voldoende variatie, 's avonds veel variatie (soep, koud buffet, warm buffet met 2 vlees en 2 vis ter plaatse gegrild, een wokgerecht en dessertbuffet).

Animatie was super (zelfs ons zoontje van 2 amuseerde zich te pletter) 's Avonds is er uiteraard ook animatie, maar stopt om 23u.

Hotel ligt net buiten centrum, dus moet je 10 minuutjes stappen, strand is 150 trappen dalen en je hebt bijna privéstrandje!

Wij komen zeker terug!! Nog iets: wij hebben 3 gezinnen ontmoet die 17, 14 en 8 jaar telkens opnieuw komen.

veel te toeristisch

broekhoven1944
29-4-2011

de apartementen waren ruim voldoende voor 2 volwassenen en 2 kinderen, er was toen ook om met half pension te boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 1978

Redelijk Aparthotel voor een redelijke prijs.

Joren
7-8-2010

Wij waren hier van 26 juli tot 5 augustus 2010. Het appartement is redelijk te noemen. De airco deed het fantastisch en dat was wel nodig ook. De keuken en badkamer waren ook in orde. Alleen wat jammer dat je niet te lang kan douchen vanwege de beperkte inhoud van de boiler. Verder moet je er wel op voorbereid zijn dat er 's avonds op het midden terrein het e.e.a. plaats vindt wat gepaard gaat met een behoorlijke geluidsoverlast. Dit gaat door tot ongeveer 23:00 uur. Parkeren binnen d ehekken kost een tientje per dag. In principe is dit niet nodig , want er is rondom het aparthotel parkeergelegenheid. (Zie foto's)

laatste keer geweest!

debby
31-7-2010

nadat we vorig jaar best wel tevreden waren keerden we hier dit jaar terug met 2 kinderen en opa en oma, in een 6 persoons app. wat een tegen valler! er was 1 kleine linnenkast waar we met zijn allen onze kleding in konden opbergen. jammer er was wel plek voor een linnen kast,douchen was vreselijk want na 2 pers. was het water al ijskoud. dus we moesten echt rekening houden met enkel jezelf nat maken kraan uit wassen en afspoelen wilde de laatste nog een warme douche hebben. toen ontdekten we vieze beestjes in de wc houder bah! geklaagt en dat ding weggegooit i.v.m kinderen, veel gebreken in complex achterstallig onderhoudt, kinderen mogen niet spelen in zwembad met zwemband, grote jongens en mannen mogen wel de boel onveilig maken met bommetjes daar zeggen ze niet snel iets van. mijn man had zijn teen opengehaald aan bodem zwembad. stopcontact was los erg gevaarlijk voor mijn zoontje van 2. slechte verwisseling van handdoeken zou 4 x p.w zijn en nog meer. voor ons de laatste x