Zoover

6,7

Fantastisch!

Amanda
2-7-2019

Het is een grote camping op een berg, waardoor het iets minder goed begaanbaar is voor minder validen, daar in tegen heb je wel om de 10 minuten een treintje rijden welke van strand naar zwembad tijd!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie :)

Fleur
28-6-2019

Heb een super vakantie gehad op camping Cala gogo in een van de safari tenten.. De camping ziet er netjes en verzorgd uit, ook het sanitair is verbeterd. Er zijn genoeg zwembaden en andere faciliteiten. Deze camping is perfect om met je familie of vrienden op vakantie te gaan

Ik heb een leuke vakantie gehad! Volgend jaar weer :)

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Helemaal top

Rene van Thiel
28-3-2019

Wij waren op camping Cala Gogo in Playa d,aro costa brava waar touroperator zijn bungalowtenten en mobile homes heeft staan , De reisorganisatie was prima, niets was hun teveel, de plek was heel mooi, op ,n heuvel met gezellig terras

Alles werkte perfect , alleen de bedden hadden wat harder gekund.

Volgend jaar gaan we weer naar dezelfde plek en boeken bij dezelfde organisatie

PS: ook de kinderen hebben zich goed vermaakt.

René van Thiel

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geweldige vakantie gehad!

T van Nek
    21-3-2019

We zijn al 2 keer naar deze fantastische camping geweest. Beide keren in een ingerichte bungalowtent. Onze kinderen zijn 8 en 11 en hebben zich elke dag weer vermaakt. De zwembaden zijn erg leuk en de animatie is echt top! De toiletgebouwen zijn zeer netjes en worden meerdere keren per dag schoongemaakt. De omgeving is ook erg leuk. Zo zijn wij naar Palamos, Tossa de Mar (beide aanraders), Barcelona en Platja d'aro geweest. Dit jaar gaan we eens een keer ergens anders kijken maar we komen zeker een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

prima vakantie gehad !

angeline
    15-3-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze prachtige safaritent gebracht,

de tent was hooggelegen op de steile camping, maar was daardoor heerlijk vertoeven op het terras met loungeset en bbq. Prima bedden, heerlijke douche, vaatwasser met alvast wat tabletten, 2 koffieautomaten, noem het maar op en alles is er. En de gastvrouw/ heer op de camping waren fantastisch !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Uniek maar niet voor iedereen

Andrea
    13-3-2019

Mooi gelegen en grote terrassencamping met veel steile hellingen en strandje. Al vaker hier verbleven via touroperator. Dankzij deze operator en de ligging van hun accomodaties hele fijne vakanties gehad. Wel altijd in het voor- en naseizoen want hoogseizoen barst deze camping, denken wij, uit zijn voegen. In september is het zelfs nog moeilijk soms een ligbed te vinden en het strand erg druk. De tenten en stacaravans van touroperator liggen op mooie plaatsen, van andere operators zou ik niet willen huren en van camping zelf ook niet. Restaurants erg wisselend van kwaliteit en lang wachten op bediening. Strand is een lange afdaling en terug een grote klim. Treintje rijdt tot midden van de camping. Daarna is het nog heel steil lopen naar de plaatsen bovenin. Wel veel mooie uitzichten op zee daar. Op loopafstand 2,5 km van het zeer toeristische Platja D'Aro maar groot deel ervan langs een drukke gevaarlijke weg.

Gereisd Met partner in september 2018

Op naar de 10de keer

H van Piggelen
    12-3-2019

Cala Gogo is een mooie camping,wij verbleven daar in accomodatie van touroperator (voor de 7e keer) een organisatie die alles goed voor elkaar heeft en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig

Martin
    11-3-2019

Heerlijke vakantie in luxe tent gehad.

Gereisd Met partner in september 2018

Super vakantie!

Bregje Hoeben
    11-3-2019

Met 2 gezinnen met kinderen tussen 9 en 16 jaar oud in de tenten van touroperator! Super bevallen! Vriendelijke mensen. Eten in het restaurant is minder maar in platje d’aro is er voldoende keuze! Leuke omgeving! Wandelen langs de rotsen, winkelen en lekker eten!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Geweldig

Sabine
    11-3-2019

Leuke, coole camping. Mooie strandbar en propere accomodatie

Gereisd Met partner in juli 2018