Zoover

6,6

Helemaal top

Rene van Thiel
28-3-2019

Wij waren op camping Cala Gogo in Playa d,aro costa brava waar touroperator zijn bungalowtenten en mobile homes heeft staan , De reisorganisatie was prima, niets was hun teveel, de plek was heel mooi, op ,n heuvel met gezellig terras

Alles werkte perfect , alleen de bedden hadden wat harder gekund.

Volgend jaar gaan we weer naar dezelfde plek en boeken bij dezelfde organisatie

PS: ook de kinderen hebben zich goed vermaakt.

René van Thiel

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geweldige vakantie gehad!

T van Nek
    21-3-2019

We zijn al 2 keer naar deze fantastische camping geweest. Beide keren in een ingerichte bungalowtent. Onze kinderen zijn 8 en 11 en hebben zich elke dag weer vermaakt. De zwembaden zijn erg leuk en de animatie is echt top! De toiletgebouwen zijn zeer netjes en worden meerdere keren per dag schoongemaakt. De omgeving is ook erg leuk. Zo zijn wij naar Palamos, Tossa de Mar (beide aanraders), Barcelona en Platja d'aro geweest. Dit jaar gaan we eens een keer ergens anders kijken maar we komen zeker een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

prima vakantie gehad !

angeline
    15-3-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze prachtige safaritent gebracht,

de tent was hooggelegen op de steile camping, maar was daardoor heerlijk vertoeven op het terras met loungeset en bbq. Prima bedden, heerlijke douche, vaatwasser met alvast wat tabletten, 2 koffieautomaten, noem het maar op en alles is er. En de gastvrouw/ heer op de camping waren fantastisch !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Uniek maar niet voor iedereen

Andrea
    13-3-2019

Mooi gelegen en grote terrassencamping met veel steile hellingen en strandje. Al vaker hier verbleven via touroperator. Dankzij deze operator en de ligging van hun accomodaties hele fijne vakanties gehad. Wel altijd in het voor- en naseizoen want hoogseizoen barst deze camping, denken wij, uit zijn voegen. In september is het zelfs nog moeilijk soms een ligbed te vinden en het strand erg druk. De tenten en stacaravans van touroperator liggen op mooie plaatsen, van andere operators zou ik niet willen huren en van camping zelf ook niet. Restaurants erg wisselend van kwaliteit en lang wachten op bediening. Strand is een lange afdaling en terug een grote klim. Treintje rijdt tot midden van de camping. Daarna is het nog heel steil lopen naar de plaatsen bovenin. Wel veel mooie uitzichten op zee daar. Op loopafstand 2,5 km van het zeer toeristische Platja D'Aro maar groot deel ervan langs een drukke gevaarlijke weg.

Gereisd Met partner in september 2018

Op naar de 10de keer

H van Piggelen
    12-3-2019

Cala Gogo is een mooie camping,wij verbleven daar in accomodatie van touroperator (voor de 7e keer) een organisatie die alles goed voor elkaar heeft en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig

Martin
    11-3-2019

Heerlijke vakantie in luxe tent gehad.

Gereisd Met partner in september 2018

Super vakantie!

Bregje Hoeben
    11-3-2019

Met 2 gezinnen met kinderen tussen 9 en 16 jaar oud in de tenten van touroperator! Super bevallen! Vriendelijke mensen. Eten in het restaurant is minder maar in platje d’aro is er voldoende keuze! Leuke omgeving! Wandelen langs de rotsen, winkelen en lekker eten!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Geweldig

Sabine
    11-3-2019

Leuke, coole camping. Mooie strandbar en propere accomodatie

Gereisd Met partner in juli 2018

grote teleurstelling!

Marjolyn
    17-1-2019

Wij hadden de nieuwe Suites geboekt dit jaar, vol verwachting gingen wij erheen. En met een dikke 4000 euro verwacht je heel wat. Bij aankomst was het een grote teleurstelling; geen houten veranda of fatsoenlijk terras, gras stond 20 cm hoog en hele perceel liep scheef af. Er was een oude tuinset geplaatst met een parasol wat de enige schaduwplek was bij de mobilhome, maar daar kon je niet met 4 personen zitten. Voor de 3 deuren waren getimmerde trappertjes geplaatst om erin te kunnen, zeer gevaarlijk met kleine kinderen. Mobil home prima maar idd de koelkastdeur gaat de verkeerde kant op, en geen vaatwasser aanwezig! Het standje is leuk maar heel erg druk, als je niet vroeg bent lig je achteraan als je nog geluk hebt. Beachbar is ook drama, als je al geholpen wordt brengen ze het verkeerde. Voor ons echt een nooit meer ervaring!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige camping. Wel druk in h'seizoen.

Edwin
    13-1-2019

Positieve ervaringen: Levendige camping, dus je moet van bruisend houden. Nette acc van touroperator. Wel erg klein. Gezien met 3 kinderen een 2 kamer acc. is te klein. Alle zaken die je in een stacaravan mag 'verwachten' zijn aanwezig. Geen eigen parkeerplaats. Airco is het ook aanwezig. Prima supermarktje en voor de echte Hollander ook hagelslag en Unox knakworsten. Animatie in de avond erg leuk voor de kids, ook hier erg druk in het hoogseizoen. Camping is schoon en sfeervol, personeel is netjes en vriendelijk. Bakker is ook goed, lekkere broodjes. Mooie zwembaden schoon, maar zoals bijna overal, echt veel te druk en handdoek leggers, echt dramatisch! --> Belangrijk, het is een terrassencamping, dus stevige kuiten zijn een must! Mooi en sfeervol dat zeker. Bakker bij het zwembad 30/40 man in een rij, TIP: Ga naar boven naar het tweede zwembad. 9/10 keer Geen rij. Lopen naar Pl d'aro niet veilig ivm de weg. Pak de auto. 5 min.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018