Zoover
Aparthotel Sorrabona

Aparthotel Sorrabona

Aparthotel
7,8

Ik blijf er niet voor niets ieder jaar terug komen

joke van es-knoops
11-4-2019

Dat het een heerlijk rustig plaatsje is en alles binnen bereik winkels strand trein enz.

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 2-5-2019
Beste Joke, hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en dat je jaar op jaar bij ons terugkomt! We zijn vereerd dat we je dit seizoen weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Geweldig

Nicky Krabbendam
8-4-2019

Wij gaan voor het 3e jaar op rij naar hotel Sorrabona in Pineda de Mar, Spanje. Wij hebben het altijd erg naar ons zin daar. Super klantvriendelijk hotel en maar 30 m van het strand verwijderd!

Gereisd Met partner in juni 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 2-5-2019

Beste Nicky, hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en dat je jaar op jaar bij ons terugkomt! We zijn vereerd dat we je dit seizoen weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Geweldige vakantie gehad met mijn dochtertje!

Bianca Honders
    12-11-2018

Hotel Sorrabona was echt super! Klein maar fijn hotel. Vriendelijk personeel en super schoon! Wat nog een plus punt was is dat er een Nederlandse receptioniste werkzaam is. Erg fijn!

Mijn dochter moest naar het ziekenhuis en zij heeft ons echt heel erg geholpen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 2-5-2019
    Beste Bianca, allereerst hartelijke bedankt voor je verblijf in ons hotel en de tijd die je genomen hebt om zo´n positieve beoordeling achter te laten. Wij zijn vereerd dat je ons hotel als super beoordeeldt! We hopen je opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

in totaal goed hotel met lekkere dinner

Zhiwan
    1-10-2018

een normaal 3 sterren hotel, nederlandstalige personeel.

maar voorzichtig met de autoverhuurbedrijf die met dit hotel werkt met zijn hele oude auto's.

Gereisd Met partner in juli 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 2-5-2019
    Beste meneer/mevrouw Zhiwan, als eerste willen we je bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om een review achter te laten. Wij zijn blij dat je onze ubicatie goed vind. Bedankt voor je feedback over het autoverhuurbedrijf. Als tussenpersoon vinden wij het belangrijk te weten waar wij in bemiddelen en zullen dit zeker terugkoppelen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Heerlijk relaxed

Sjaak
    5-9-2018

Prima hotel aan de boulevard. Kleinschalig, schoon en even ruime kamer aan de voorzijde met airco.. Kamer was voorzien van een koelkast die dagelijks werd gevuld met flesjes water. Ruime badkamer. Echt niets op aan te merken. Op de dag van aankomst werd er net een grote kermis opgebouwd wat redelijk gehorig was maar daar kan een hotel niets aan doen maar omdat de kamer voorzien was van een rolluik was dat prima te doen. Ook het ontbijt was uitgebreidt en er was voldoende. Een prima keuze voor degene die op korte afstand vliegen van de zon wil genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 2-5-2019
    Beste Sjaak, hartelijke bedankt voor je verblijf in ons hotel en je positieve beoordeling! We hopen je nog eens opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Een relaxte vakantie

Ilse
    5-8-2018

Een net hotel. Alles wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Recht aan het strand. Minpuntje is dat er geen koelkastjes op de hotelkamers staan.

Gereisd Met partner in juli 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-8-2018
    Beste Ilse, als eerste willen we je bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om een commentaar achter te laten. Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze schoonmaak en ons personeel vriendelijk vindt. In onze Superieur kamers hebben wij wel degelijk koelkastjes en in onze Standaard kamers kan een koelkastje gehuurd worden voor 4€ per dag. Wij willen je nogmaals bedanken en hopen je opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Heerlijke vakantie en het hotel zeker aanbevelen

It’s me.
    23-7-2018

Rustig kleinschalig hotel. Alle ruimtes heel schoon en opgeruimd. Prima ruim zwembad en een grasveld met ligbedjes. Eten is goed, zeker prijs/qualiteit verhouding, ook gevarieerd, voor ieder wat wils en vers, maar voor mij wat vlak qua smaak. Ligging perfect, dichtbij strand en hoofdstraat met winkeltjes en terrasjes. Pineda de Mar is rustig, weinig uitgaansleven in deze plaats. Maar wel dichtbij twee heerlijke strandtentjes om te borrelen en snacken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
    Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-8-2018
    Beste meneer/mevrouw, als eerste willen we u bedanken voor uw verblijf en de tijd die u heeft genomen ons zo´n positief commentaar te geven. Wij zijn blij dat u onze schoonmaak en eten goed vindt. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Goedkoop is duurkoop. Waardeloze appartementen.

Toon
    19-9-2017

De ligging en hygiene waren goed. Appartementen zijn bizar gehorig, vreselijk was dat. Alles wat verschoven kon worden maakte herrie. S'nachts en s'morgensvroeg dichtslaande deuren, poetsploeg die om 07.00u begint, tv's die aan staan, pratende mensen ,alles wat 'n mens doet was te volgen, tot de sex toe. Geen zonlicht op het balkon. Uitzicht was alsof je in 'n ghetto verbleef. Dorpje zelf waren alleen maar wat souvenirwinkeltjes en snackbars om te eten , 'n leuk Spaans restaurantje is er zeldzaam. Zware tegenvaller geweest.

Gereisd Met partner in september 2017

Waardeloos

Peters
    19-9-2017

Het is zo gehorig dat wat tot 2 boven je en onder je alles hoort.we kijken vanaf ons balkon op het bord van de overbuurman,we hebben nooit geen zon int appartement. Smorgens om 7 uur zijn de dames al aan het poetsen zodat je niet meer kunt slapen.waardeloos appartement

Gereisd Met partner in september 2017

een goed hotel met prima personeel en schoon!!

joke van es-knoops
    13-9-2017

Is een rustige omgeving met een gezellige winkelstraat en verschillende restaurants met grote terrassen.Het strand is op loop afstand.Ook het trein station is aan het einde van de boulevard.

Ik kom hier al jaren in het hotel Sorrabona en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

De kamers zijn royaal en schoon.Alleen had ik dit jaar een minder uitzicht dan wat ik gewend was.Op 2 betonnen daken keek ik van de keuken, met daarachter een zandvlakte waar auto's stonden..

Maar voor de rest heb ik weer 10 dagen genoten.

Is verder weinig negatiefs aan toe te voegen

Gereisd Alleenreizend in september 2017
    Narcís Calleja - Reception, Directora, 15-9-2017

Beste meneer/ mevrouw Van es Knoops, bedankt voor uw verblijf en voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u weer snel terug te zien in ons hotel. groetjes