Zoover

8,9

Fantastisch.

Fam Bom
9-7-2019

Geen massa toerisme, mooi strand op loop afstand .betaalbare horeca .

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch hotel

Anita Arenas
16-6-2019

Fantastisch hotel met geweldige service.

Je wordt echt ontzorgt. Rustig en mooi hotel. De locatie is perfect dicht bij het strand en treinstation. Het eten was heerlijk. In het plaatsje zelf is voor jongeren geen uitgaansgelegenheid maar 1 plaatsje verder en terug wel. Lief personeel en ik bedank ze dan ook voor 10 heerlijke dagen met mijn gezin en wie weet tot volgend jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-6-2019

Geachte Anita,

De waarderingen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe. Ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk.

Het doet ons goed te vernemen dat u en uw familie heerlijke dagen bij ons in Aqua Hotel Promenade hebben doorgebracht en wij kijken er dan ook naar uit u wederom te mogen verwelkomen.

Met vriendelijk groeten,

Viel tegen

Gwendolyn
17-5-2019

Pluspunten; goed gelegen, je kan met de trein voor de deur alle kanten op!

Minder; hotel extreem gehorig, niet schoon (onder bedden wordt niet gedweild of gestofzuigd) en bedden behoorlijk slecht.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-6-2019

Geachte Gwendolyn,

Wij willen u graag bedanken voor uw beoordeling van uw recente verblijf bij ons.

Het spijt ons te vernemen dat we bij deze gelegenheid niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We sturen uw opmerkingen naar de betrokken afdelingen om te blijven werken aan verbetering.

Wij zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij een volgend bezoek.

Fantastisch!

Mevrouw Sanders
27-4-2019

Ik kom al jaren in dit hotel. In 2018 was ik er alleen, maar ik ben er ook al vaker met mijn man of met iemand anders geweest. Het is een superrr hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker gelegen aan de boulevard en aan het strand. Alles is er tip top in orde. Ik raad dit hotel dus ook aan en ook de reisorganisatie waar ik ieder jaar boek. Bij touroperator regelen ze alles uitstekend!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Geachte Mevr. Sanders,

Wij willen u graag bedanken voor de tijd die u heeft besteed aan het schrijven van uw indruk over Aqua Hotel Promenade.

Het is een genoegen voor ons om te weten dat onze gasten zich prettig voelen en blij zijn met onze faciliteiten en personeel.

Uw vriendelijke en oprechte woorden worden enorm gewaardeerd.

Voor het hele team van Aqua Hotel Promenade is het elke keer weer een plezier om u te verwelkomen en wij willen u dan ook bedanken dat u ons hotel keer op keer kiest als vakantiebestemming.

Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Grandioos

Cees Reiff
26-4-2019

Komen er al jaren met touroperator ( vliegen en met de bus).

Fantastisch hotel en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geachte heer Reiff,

Dank u wel voor uw positieve commentaar met betrekking tot Aqua Hotel Promenade.

Wij vinden het heel fijn te lezen dat u het een fantastisch hotel vindt en dat u ons personeel zo op prijs stelt.

Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek.

Typisch nog wat spaanse cultuur

arnold Dolmans
19-4-2019

Typisch nog wat spaanse cultuur

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastich

Piet Huurman.
16-4-2019

Is werkelijk een fantastisch hotel verzorging maaltijden kamer verzorging top.

kom er nu al weer zo.n 15 jaar geweldig.

Een aanrader voor velen .

En de touroperator perfect petje af.

Gereisd Met partner in juni 2018

Geachte Meneer Huurman,

Wij willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen over uw verblijf in Aqua Hotel Promenade.

Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat de verzorging van het buffet en van de schoonmaak zo wordt gewaardeerd.

Namens al het personeel van Aqua Hotel Promenade willen wij u bedanken dat u al vele jaren voor ons hotel kiest.

Wij hopen dan ook dat dit nog voor vele jaren het geval zal zijn.

Magnifique!

Sandra Joan Tutupary
13-4-2019

Klein familie hotel, waar ook Spanjaarden zelf komen. Geweldige eetbuffet, ochtend-lunch-diner. Tegenover treinsationnetje, dus je bent zo in Barcelona

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geachte Mevrouw Tutupary,

Het is heel vriendelijk van u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen omtrent Aqua Hotel Promenade met ons te delen.

Dank u wel voor uw positieve reacties met betrekking tot het buffet en de centrale ligging van het hotel.

Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Promenade Park met touroperator Altijd Top!

Ieneke van Arnhem- Koelman
    8-4-2019

Wij gaan dit jaar voor het 30ste Jaar!!!!! met touroperator mee. Zeer goed. Al weer voor het 27ste jaar naar Hotel Promenade Park in Pineda de Mar. Het is een mooi-prima en zeer klantvriendelijk hotel. Zeker zoals voor ons (en meerdere) "vaste" gasten is er veel mogelijk. Nooit zijn ze daar te beroerd om aan het een of ander verzoek trachten te voldoen. Al het personeel, van de kamermeisjes, het eetzaalpersoneel, de baliemedewerksters en direktie toe, iedereen is erg behulpzaam en voorkomend. Verder is het een klein knus dorp Zonder disco's, het station is vlak bij gelegen om met, veel goedkoper dan in Ned., de trein ergens heen te gaan. De drukkere dorpjes, Met disco's, liggen op loopafstand, zodat ook voor de jongere lieden het een zeer aantrekkelijke plaats is.

Wij hopen (al zijn we aardig op leeftijd!!!!) nog een aantal jaren prettig met touroperator, wat we dus ook een Uitstekende organisatie vinden, hier na toe te kunnen gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geachte Mevrouw van Arnhem-Koelman,

Wij willen u bedanken voor zo´n volledige en inspirerende recensie met betrekking tot het steeds weer opnieuw kiezen voor Aqua Hotel Promenade.

Wij waarderen uw vriendelijke en oprechte woorden ten zeerste en het is voor het personeel van Aqua Hotel Promenade altijd weer een genoegen u te mogen verwelkomen.

Ook wij hopen dat er nog meerdere jaren zullen volgen.

Wij kunnen niet wachten tot het weerzien in augustus.

Met vriendelijke groet,

Zeer goed Hotel met min puntjes.

Arie Visser
      12-10-2018

Een prima hotel en misschien wel de beste in Pineda de Mar. Wij hadden ook misschien wel de mooiste kamer van het hotel op de 5e. etage. De kamers werden dagelijks goed schoon gemaakt door vriendelijk personeel. Het eten was ook erg goed, dagelijks veel keus. Personeel aan de balie erg vriendelijk en vaak Nederlands sprekend. Dus tot nu toe niets dan lof. Maar ook dit hotel ontkomt niet aan de min puntjes, namelijk. Het is nog steeds erg gehorig net als andere hotels. En er was gelukkig bruin brood ( hoera!). Maar het brood was wel wat droog dus niet erg vers. Maar het broodrooster kon dat weer goed maken. En let ook vooral op de temperatuur van het warm eten.

Al met al bijna een 5 ***** hotel maar net niet helemaal. Wij komen in ieder geval terug want waar vind je nou een bijna 5***** hotel in Pineda?

Gereisd Met partner in september 2018