Zoover

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

F
3-7-2019

Prima familiehotel. Kamers zijn netjes. Eten is prima en personeel vriendelijk en behulpzaam. Pineda de Mar vind ik niet bijzonder, maar heeft wel een gunstige ligging voor uitstapjes naar o. a. Barcelona.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prima Hotel! Waar het gezellig vertoeven is.

V. Moed
31-5-2019

Een negatieve review over Hotel Merce in Spanje? Dat kan echt niet!

Wij gaan al jaren naar Merce en zijn meer dan tevreden!

Merce heeft een prima kwaliteit/prijs verhouding met zeer vriendelijke medewerkers.

Ja sommige kamers zijn wat gedateerd, maar wel schoon en verzorgt. Dus niets mis mee!

Alles krijgt van ons een 10 en de kamer verzorgsters zelfs een 10+.

Wie zich als gast gedraagt, zal als gast behandeld worden en een zeer prettig verblijf hebben.

En als je dan ook nog met touroperator reist dan kan de vakantie al helemaal niet meer stuk!

Dus wij gaan beslist weer met touroperator naar Merce, het is voor ons als weer thuis komen.

Dat er soms een negatieve review geplaatst wordt, lijkt ons meer op een wraakreview.

En dat zegt heel veel over de plaatser, maar helemaal niets over Merce!!

Met vriendelijke Groet van familie Moed..

Gereisd Met partner in mei 2019

Super Fantastisch

Ad
8-4-2019

10 dagen met touroperator naar dit hotel geweest, zeer goedkoop en zeer goed voor deze aanbieding, het is een terechte 3 sterren hotel, een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar 🏖

Gijsen Gisela
21-3-2019

Het is een klein familie hotel en zeer kind gericht en elke avond animatie .

Wij komen al 30 jaar daar op dezelfde bestemming en nooit verveling gehad ,

elk jaar word bij gebouwd komen er eetzaken erbij , winkels en ijssalons .

Sommige slagen erin en andere weer niet altijd mensen die iets opnieuw willen blijven proberen .

Hotel Merce gaat van generatie naar generatie van grootouders naar kinderen en dan weer naar de kleinkinderen die het hotelletje verder runnen met heel veel liefde ❤️

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Zou het zo weer doen!

Emma
    7-10-2018

Ik heb een prima verblijf gehad! Goede prijs kwaliteit verhouding, Kamer werd elke dag netjes opgeruimd, personeel was erg aardig! De kamer was wel ‘ouderwets’ ingericht met overal bloemenprintjes en een oude tv, maar alles deed het prima.

Gereisd Met partner in september 2018

komen volgend jaar weer terug

Lieset en Sus
    23-8-2018

Het hotel ligt tegenover de kerk,Zeer vriendelijk personeel,komen hier al vele jaren,elk jaar veranderingen,zwembad boven op het dak,ligweide.Savonds is er boven optreden van verschillende groepen,mooi zicht van Pineda de Mar.Hotel geschikt voor kinderen.Een echt gezellig hotel.Bij een probleem proberen ze je altijd te helpen.

Komen volgend zeker terug.Eten zeer goed,je moet het prijs kwaliteit bekijken.De handdoeken voor op de ligbedjes zelf meebrengen .Je kan met de trein naar Barcelona,de zee is op 800 meter.

Gereisd Met partner in juli 2018

Super, voor herhaling vatbaar!!

V
    10-8-2018

Wat een leuk hotel, vriendelijk personeel, schone kamer elke dag nieuwe lakens en handdoeken, heerlijk ontbijtbuffet met veel keus, heerlijk vers fruit. Super dinerbuffet voor elk wat wills en elke dag anders. Op 10 min van t strand/zee. Tof zwembad,met ligbedden op t dak van t hotel met prachtig uitzicht. Elke avond vermakende annimatie in de gezellige roofbar. We zijn thuis maar wat missen we t, we zouden graag terug gaan!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

prijskwaliteit super en aardig personeel

Rob
    21-5-2018

Hotel ongeveer 10 minuten lopen vanaf de kust. Schone kamers metschattig klein tvtje met BVN. Superaardig personeel, en we hadden halfpension. Zowel ochtend als avondeten erg goed en veel keuzes. Prijs kwaliteit is voortreffelijk. We hadden een kamer met mooi uitzicht op de naastgelegen kerk. Nadeel kan zijn voor de vroege slapers dat de kerkklokken tot 2400 uur om het kwartier slaan, maar ik vond het wel leuk en apart :-) Kamers aan de andere kant hebben niet zo denderend uitzicht. Oh ja nog een leuk zwembad op de bovenste verdieping met douches en een bar. Avondeten van 1900 tot 2100 uur.

Gereisd Met partner in mei 2018

Voor een keer te doen

G. Bleijenberg
    23-12-2017

Uitzicht was op 'n binnenplaats.. Restaurant kon aantal bezoekers niet aan eten was snel op.. Borden waren soms vies tussen de schone... Soms vettig.. Zwembad op het dak... En klein.. Bedden waardeloos wiebelen... Vuile handdoeken.. Keken ze ook niet naar... Eten en drinken ken duur in 't hotel... Entertainment was goed

Gereisd Met partner in oktober 2017