Zoover

7,8

Hele fijne camping!

Danielle
8-11-2018

Wat een fijne camping is dit! Onverwacht hebben wij hier 4 dgn verbleven, voordat we door gingen naar de volgende camping. Super vriendelijk onthaal bij de receptie, kregen een mooi plek toegewezen, want 'zo konden we weer makkelijk weg na de 4 dgn, en het was een hele geschikte plaats voor onze dochter van 5. Dichtbij het zwembad'. Nadat ze ons plek hadden aangewezen, kwam er na een uurtje een erg aardige meneer om te vragen of alles naar wens was. Echt op en top klantvriendelijk, nog nooit zo meegemaakt in Spanje! Het sanitair super schoon, het zwembad heeft geen glijbanen, maar elk kind vermaakte zich prima! Goede controle in de avond en nachtelijke uren. Geen luidruchtige camping. Prachtige camping, verschillende terrassen/bebost/mooi groen/mooi aangelegd. Wij kregen het echte Spaanse gevoel hier! In de omgeving veel mooie plaatsjes. Kortom: gewoon perfect! Wij komen as zomer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een positieve ervaring.

Yvette
11-9-2018

Het is een grote camping, echter door de verschillende etages (een terrascamping) voelt het niet groot aan. Sanitair was netjes. Iedere plek heeft schaduw, waardoor het goed vertoeven is bij de tent. Ook fijn is de supermarkt die aan de voet van de camping ligt. Wat ik zelf heel leuk vond was de sfeer: gemoedelijk. Bij het zwembad waren geen ligbedjes dus ook geen mensen die ze ze voor de hele dag claimen. Er was voldoende grasveld om te liggen en te zonnen en het water was heerlijk. De camping was een veilige en overzichtelijke plek waar kinderen zelf hun gang kunnen gaan, dat was heel leuk. Er kwamen dan ook elke dag wel vriendjes en vriendinnetjes langs zonder papa of mama. En dat kon ook prima. Al met al een hele positieve ervaring.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima

Familie Strock
3-9-2018

Prima camping, netjes en schoon

Alle gewenste faciliteiten aanwezig, supermarkt gelijk onderaan de camping, zwembad, restaurant en animatie .

Zee op loop afstand, ongeveer 10 min.

De kids hadden het wel leuk gevonden als er bij het zwembad een glijbaan zou zijn geweest... maar je kunt niet alles hebben !

Mobiel Home van touroperator was netjes, wel een beetje saai ( erg kaal ) en wij vonden de matrassen wat aan de harde kant, maar dat is natuurlijk persoonlijk . In de omgeving genoeg te beleven, wij vonden s’avonds de plaats Begur erg gezellig en je kon er goed eten ! Waterpretpark Aqua diver in Playa de Aro is de moeite waard, topdag gehad !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aangename en nette camping

Wendy
3-9-2018

We waren 2 weken op camping Interpals in augustus 2018. Heel nette en fijne camping. Het personeel is dag en nacht in de weer om alles proper te houden en is vriendelijk. Handig en grote winkel aan de camping en helemaal niet duur zoals het vaak wel is. Wij gaan zeker nog terug. De camping heeft ook een lekker restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader zowel tent als caravan.

Simon
5-8-2018

De camping heeft een mooie rustige uitstraling. De plek die we aangewezen kregen, was een grote plek waar we zowel de (grote)tent en de auto konden neerzetten. Mensen van de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. Geen probleem als er iemand kwam logeren.

Het sanitair was heel schoon en werd netjes bijgehouden, altijd warm water met douche. Alles in de omgeving is binnen hand bereik. Strand is 10 minuten lopen, Supermarkt(gewone prijzen) beneden bij de camping. Grote supermarkt 10 minuten rijden.

De camping telt twee zwembaden, waaronder 1 verwarmend. De camping restaurant/bar/afhaal ziet er keurig uit.

Animatie voor kinderen was er aanwezig alleen de kwaliteit hebben wij geen idee, we waren zonder kinderen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

Nancy
29-7-2018

Camping was voor ons en onze kids (11+15) niet geweldig.

De animatie en entertainment is echt drama...

Chille in de avond met de jeugd mag niet..dan komt de bewaking en deze treden erg agressief op. Tot dreigen met slaan met hun zaklamp.

Onze zoon zat bij de sanitaire voorzieningen te bellen met zijn vriendinnetje en werd behoorlijk op gescholden in gebrekkige engels. Mijn zoon zou buiten de camping gezet worden. Ergste is dat we wifi gekocht hadden maar alleen daar het bereik goed was. Vandaar dat hij daar ook zat. Voor kinderen die wat later op mogen blijven is deze camping ongeschikt. Zelfs als ze laat naar het toilet gebouw liepen werden ze al aangesproken.

Buiten dat was de entertainment in de avond te vroeg gedaan...en wat er was.. kom je geen gezelligheid noemen. Veel campings gehad de afgelopen jaren... maar deze sloeg alles.

Zwembad te klein.. balletje mag niet..terwijl de groepen jeugd wel behoorlijk ruig mocht stoeien

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!!!

Susan
26-7-2018

Een fijne, schone en rustige camping dicht bij de zee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

prettige camping met veel schaduw

Ellen
26-11-2017

Fijne, niet al te massale camping met grotendeels schaduwplekken. Sanitair prima. Op de camping een zwembad, maar het strand is op 10 minuten lopen.

Op de camping worden dagelijks activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Onze dochter van 14 vond veel aansluiting met Nederlandse jongeren. In de omgeving diverse leuke oude stadjes om te bezichtigen. Barcelona goed te doen voor een dagtrip. Diverse fietsroutes vanaf de camping maar de kwaliteit van de wegen is matig, houdt daar rekening mee met de banden. Voor ons leuk voor een keer maar we hebben de omgeving nu wel gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige zeer mooie terrassencamping!

jeoff
26-8-2017

Heel gezellige camping, niet te groot. Als je een tent wil huren doe dat dan bij de camping zelf, die staan op de mooiste plekken en zijn goedkoper. Wij zaten in een 'Canada' tent met uitzicht op zee.

Sanitair is super schoon. Het restaurantje niet heel goed, maar genoeg alternatieven in de buurt.

De camping is niet zo groot en dat vonden wij persoonlijk heel fijn. Onze zoon kon lekker over de camping struinen. Het grindstrand is mooi, ga vooral even via de trappen naar het prachtige naastgelegen baaitje Platja de l'Illa Roja (is een naaktstrand maar de meesten zijn gekleed). We kunnen ook Platje de la Platera aanraden. Heerlijk rustig zandstrand waar veel locals komen en waar de zee niet meteen zo diep is.

Nog een tip: Onder de douchekranen zit een klein hendeltje waarmee je de watertemperatuur kunt wijzigen. Dat hadden wij niet meteen door en anderen ook niet zo te lezen hieronder.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Pieter
8-8-2017

Een dikke week op Interpals in een huurtent gestaan met twee zoons (5 en 7). Perfect onderhouden en schone camping, gelegen op een heuvel. De eerste dagen zwaar voor de kuiten maar dat went na een dag. genoeg toiletten en doucheruimtes, in de piekuren maar 1 keer een minuutje moeten wachten. De twee zwembaden ogen wat klein, maar omdat de camping ook niet zo groot is was het nooit te vol en konden de kinderen naar hartenlust spelen in het water. Deze camping is ideaal voor kleine voetballertjes, want er is een open-lucht-voetbalzaal met netten er omheen waar altijd wel iemand aan het voetballen is en waar om de dag een toernooi werd georganiseerd door het animatieteam. Soms voor de groten en soms voor de kleintjes. De supermarkt naast de receptie hoort niet bij de camping en is dus groter dan de gemiddelde campingwinkel. Alles te verkrijgen behalve vlees maar er zijn genoeg supermarkten in de buurt (Spar op 300 meter). De animatie was alleen in het spaans en onze kinderen vonden er niet veel aan, maar ja daarvoor moet je naar een mega-camping en dat heeft meer nadelen dan voordelen. Het grootste voordeel van de ligging van Interpals is dat alles op loopafstand is: restaurantjes, winkeltjes en zandstrand allemaal op minder dan 500 meter. Wil je liever naar een echt Costa-Brava-baaitje dan vind je deze op 20 minuten rijden.

Als echte Nederlander heb ik natuurlijk toch nog wat te zeiken: honden zijn helaas toegestaan (ik hou niet van geblaf in de nacht), de bar/restaurant naast de camping zet soms plotseling midden in de nacht de muziek zo hard dat iedereen wakker schiet, en helaas komen er op deze camping ook Fransen (die om 22:00 uur op 10 centimeter naast je tent nog vis gaan roken op de barbeque, waardoor je hele tent onder de rook staat, veel te hard over de camping scheuren met hun auto, of die niet doortrekken na een toiletbezoek). Daar kan een camping natuurlijk niks aan doen maar ik wou het gewoon even kwijt.

In ieder geval komen wij hier zeker nog een keer terug, maar dan met een caravan, dan kan je tenminste verkassen als je Franse buren krijgt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017