Zoover

Camping Castell Park

5,5

Robert en noelle
5-10-2018

Als je van rust houdt is dit een ideale camping. Staanplaatsen zijn zeer ruim en de sfeer is gezellig. Dicht bij supermarkten, strand en palamos.

Fantastisch !

Hans Blondo
21-8-2018

Een heerlijke rustige gemoedelijke camping met grote staanplaatsen zonder veel poespas. Hier staat sfeer hoog in het vaandel. Uiterst vriendelijk personeel met een hulpvaardige eigenaar. Dagelijks hebben wij gezwommen in een superschoon zwembad. Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt. Op deze camping is het geen probleem om een barbeque aan te steken. Wij komen hier al jaren en houden niet van jengelende flipperkasten en veel rumoer. De sociale controle onder de kampeerders is uitstekend zodat je je portemonnee niet aan een ketting hoeft te leggen. In de kampwinkel kun je vers brood bestellen en biedt voldoende simpele toevoegingen voor een goedkope prijs. Ook dit jaar hebben we wederom genoten en komen volgend jaar uiteraard weer terug!

Dank aan Juan, Carmen, Berta en David

Gereisd Met partner in juli 2018

Grote staanplaatsen ,in de schaduw of de zon .

Marianne
15-8-2018

Alleen frietjes op de camping te koop, maar er zijn eetgelegenheden genoeg in de buurt.

simpel

Branne
3-7-2016

Een camping aan de autobaan, niet veel bijzonders. Wij stellen geen hoge eisen. Het enige wat we willen is ruimte en rust en dat was daar in het hoogseizoen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Niet denderend

Steffi
1-8-2015

Klein zwembad en kleine camping niet echt denderend

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Rustige camping

Fam. Blom
31-8-2014

Wordt door heel veel gezinnen al jaren achtereen bezocht. Mooie grote plaatsen en de geluiden van de snelweg vallen reuze mee. Geen last van.

Het is maar net wat je zoekt op een camping. Heerlijke plekken om naar zee te gaan. Veel rust en aardige campingbeheerders.

Gereisd Met partner in juli 2014

Super familie camping

De graaf
17-8-2014

We zijn met ons gezin van 5 heen geweest , in een camel huisje verbleven!

We werden zeer goed ontvangen door de campingbeheerders na onze lange reis. Het is echt een Fam. Camping!! Veel stellen met jonge kinderen, geen last van zuipende jeugd. Die zijn daar ook niet het zwembad is groot zat en een pierebad voor de kleintjes! Het restaurant is top geregeld. Sanitair is zeer schoon en word steeds schoongemaakt dat geld voor de hele camping trouwens.de strand is vlakbij wat zeker de moeite waard is om daar heen te gaan. De camping ligt naast een snelweg maar daar heb je geen last van !

Dit is een camping waar je zeker de moeite waard is om heen te gaan met je jonge kinderen zij hebben genoten en wij zeker ook heerlijk !!!

Volgend jaar zeker weer boeken !

Fam. De graaf

Ruime plaatsen rustig helemaal goed

Hans Noordijk
12-8-2013

Er is alles wet je nodig hebt voor een goede vakantie

Gereisd Met partner in juli 2013

Uitstekende camping

H. de Knegt
11-11-2012

Wij komen al vele jaren op deze camping en zien het als een uitvalsbasis om heerlijk tot rust te komen in deze toch al hectische tijd. Genieten van de natuur en de rust op de camping. Geen hinderlijke gok, speelautomaten of storende discoklanken, maar een bovenal gezellige sfeer onder de vele campinggasten. De eigenaar en zijn team zijn uiterst behulpzaam om het iedereen naar de zin te maken. Prima toezicht zowel overdag als 's nachts. Ook de horecaprijzen van het campingrestaurant zijn zeer acceptabel. Iedere ochtend ligt het verse brood klaar in de kampwinkel alwaar je ook voor weinig geld de meest gangbare artikelen kunt kopen. Het gratis zwembad wordt prima onderhouden en ook hier is toezicht . Voor ons blijft vakantie hier een must !

Prima Camping

Ruud M.E Schmidt
1-9-2012

Kwamen er dit jaar voor de 36ste keer en dat zegt genoeg denk ik.

De Camping ligt op plm 2,5 km van het strand, op de fiets of lopend is dat goed te doen, er zijn prachtige fietsroutes gemaakt.

De eigenaar van de camping praat goed Nederlands en de camping wordt s'nachts bewaakt.

De Camping ligt inderdaad aan een drukke weg maar eenmaal door de poort is daar weinig meer van te merken. Het is een knusse en gezellige camping. Er is een restaurant maar er zijn ook plenty eetgelegenheden in de buurt. Het sanitair en het zwembad worden goed schoon gehouden, kortom alle lof voor de familie Bofil.