Zoover

Camping La Torre del Sol

7,7

H
29-4-2019

Een perfecte camping. Prachtige ligging. Onderhoud: ziet er allemaal goed uit.

Personeel, zeer zeer vriendelijk.

Top camping

Gereisd Met partner in juli 2018

Luxe camping met een geweldige ligging!

Ivar
24-1-2019

Heerlijke camping! La Torre del Sol is een camping met veel faciliteiten en een geweldige ligging. We hebben daguitstapjes gemaakt naar Barcelona en Tarragona. De kinderen hebben genoten van het zwembad en ik van het prachtige strand. Onze huuraccommodatie was compleet ingericht en erg comfortable. Dit i een camping waar we zeer zeker nog een keer terug zullen komen.

Heerlijke plek en camping aan de Costa Dorada

Jackie
14-1-2019

Een uitstekende camping met een mooie ligging direct aan zee en eigen strand. In de buurt van de mooie badplaats Cambrils en interessante steden Tarragona en Reus.

Uitstekend

Maarten van de Loo
14-1-2019

Perfecte ligging direct aan zee!

Rob Witz
20-12-2018

Een fantastische camping, direct aan zee, met alle voorzieningen die je nodig hebt voor een fijne vakantie.

Prima

Corne
5-11-2018

Was mooie camping en mooie accomodaties

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Alles was boven verwachting!!

Deborah Scholte
4-10-2018

Het was fantastisch, wat een warm welkom bij de camping en bij de receptie van touroperator! Het was een camping waar we zeker nog eens terug komen! Je hoeft niet eens de camping af want alles is aanwezig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Alleen heengaan als je levensmoe bent!

Lars Berkhoff
19-9-2018

Er zijn een paar positieve punten aan deze camping: het strand is dichtbij de staanplaatsen en het douchewater is over het algemeen warm genoeg. Verder is deze camping echt verschrikkelijk en zou ik hier nooit weer heen gaan. Als je van rust houdt moet je 's avonds vooral niet op de camping blijven want zowel vanaf het restaurant en de strandtent is elke avond live muziek te horen die veel te hard staat. Echt al het personeel is onvriendelijk op deze camping, behalve 1 verkeersregelaar bij de ingang, hij was wel best aardig. Het restaurant bij de supermarkt was erg slecht (taai eten en lang wachten), restaurant bij het zwembad was redelijk (simpel eten voor prima prijs), maar het restaurant midden op de camping was helemaal verschrikkelijk (tenzij je graag als een hond behandeld wilt worden) het eten en drinken wordt daar van afstand op tafel gesmeten en als je een cordon bleu bestelt, krijg je een soortontplofte kaassoufflé op je bord.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Supermooie, levendige camping met voor ieder wat w

Yvonne Lubbe
16-9-2018

Na jaren terug op deze mooie camping. Omdat wij een grote tent hebben , gekozen voor een comfort plaats waarbij de auto op een aparte plek staat. Dan past het net. Het strand is (vergeleken met jaren terug) een stuk kleiner geworden en vele Hollanders zetten hun strandstoelen vroeg klaar. Alle faciliteiten zijn top; mooi zwembad (alleen geen glijbanen) , mooi terras, vele activiteiten voor kids en elke avond entertainment! Wij willen terug, en dat betekent op tijd reserveren want je komt er blijkbaar niet zomaar 'tussen' ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Onwijs fantastisch

Mevrouw M
8-9-2018

Zeer vriendelijke, schone en mooie camping. Heel kind vriendelijk en voor eerder wat wils. Enige is dat er te weinig bedjes bij het zwembad zijn

Gereisd Met partner in augustus 2017