Zoover
Hotel Reymar Malgrat

Hotel Reymar Malgrat

7,4

goed hotel voor zijn prijs

Luc
14-5-2019

Na een busreis van ongeveer 19 uur 's morgens om 7.30 aangekomen in het hotel. Sleutel van de kamer gekregen om 14 uur, dat is wel lang maar tegenwoordig weet je dat. Ik had dus tijd om het hotel en omgeving te verkennen. Het hotel is al wat ouder en dat zie je ook als je het vergelijkt met recente hotels. Ik had een kamer op de zesde verdieping en eerlijk gezegd die viel best mee. Het is allemaal veel kleiner maar het was proper en de houten vloer was prachtig. Kleine douchecel maar ik had me er toch vlug aan aangepast en bovendien n echte antislibtegels in de douche. Dat is iets dat je zelfs in vier- of vijfsterrenhotels niet altijd hebt. Mijn kamer werd elke dag gepoetst door een vriendelijke dame die haar vak goed kende. Het ontbijt is wat ik van een ontbijt verwacht, niet meer maar zeker niet minder. Voor het middag-en avondmaal was de keuze in vergelijking met duurdere hotels wat minder maar prijs/kwaliteit onklopbaar.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Wij gaan ieder jaar terug

Brigitte
23-4-2019

Een zeer vriendelijk hotel en Mustafa

Die je incheckt spreekt 16 talen vloeiend . Het eten is prima voldoende keuze dus voor elk wat wils

Fantastie’s

Paula Brokken
14-4-2019

Goed hotel gehad en een goeie reis en ze stoppen op tijd, fijne bus met touroperator. Ik raad het iedereen aan om met deze organisatie te gaan.

Gereisd Met partner in september 2017

Leuk Goedkoop Hotel

arno mientjes
7-2-2019

Prima hotel voor de prijs die je betaald. schone kamers gewoon goed eten met veel keus niet altijd warm maar heb ook in de duurdere hotels in Malgrat gezeten ook daar is het eten niet altijd warm.mooi groot zwembad voldoende ligbedden en iedere avond live muziek wat druk werd bezocht.mensen die zeuren moeten maar meer betalen voor een luxer hotel. wij hebben 1050 betaald inclusief reis en annu verz en ruimbagage voor 2 per voor 15dgn volp met het vliegtuig.Reymar tot september 2019 haha is alweer geboekt.

Gereisd Met partner in september 2018

Wij komen hier al jaren terug👍🏻

Familie H Koning
18-11-2018

Prima hotel met lekker eten en vriendelijk personeel,leuke centrale plaats om vanuit daar, wandelingen en treinreizen te maken !

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldig

Kevin
8-11-2018

Goeie service vriendelijke personeel geweldige ligging 50 meter van het strand heerlijke muziek tot savonds 12 a 1 uur voor elk wat wils overdag weinig activiteiten maar het hotel ligt aan de boulevard dus genoeg te kijken

Gereisd Met partner in september 2017

Nooit meer

Bianca Swaters
20-10-2018

Niet gaan is het beste advies, slecht koud eten,bijna alleen bejaarden, geen animatie, 2 liften voor het hele hotel net als toilet ook maar 2 voor het hele hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Goed hotel voor de prijs

anoniem
14-10-2018

wij waren de twaalfde keer in hotel Reymar zouden we ontevreden zijn dan gingen wij daar niet meer heen,klopt dat het eten soms niet warm is maar wij wachten dan tot de kok bijvult dan is het warm en verder prima, de kamers zijn schoon worden doorgaans opgeknapt dit werd ook wel eens tijd ! aan de receptie tref je vaak Mustafa aan wat je in meerdere talen kan beantwoorden dus ook nederlands en het personeel is vriendelijk, over het algemeen tevreden natuurlijk kan je geen top hotel verwachten voor de prijs wat je er betaald!!!

Super

Marina Koning
8-9-2018

Echt super ,vooral voor jonge kinderen ,alles binnen handbereik strand,winkels,pin aitomaat fijn familie hotel,met altijd wel wat te doen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Echt voor ons Nooit meer Reymar.....

Dorothy
23-8-2018

Voor ons geen Reymar meer..... 2 volw. 3kids ( 12,12, en 11 jaar)

Eten: warm eten was koud of lauw en iedere dag bijna hetzelfde! Lange wachtrijen bij binnenkomst eetzaal.

Kamers: worden niet of nauwelijks schoongemaakt, schoonmaaksters die paar keer per dag plotseling binnenkomen, 1klop en ze staan al in je kamer. Geen tijd om te reageren..... of de deur is al open. Er is geen bordje met dat je niet gestoord wil worden!!

Zwembad: redelijk, geen parasols en ligbedden die door vaak dezelfde gasten worden "gereserveerd" met handdoeken. Geen actie.... het wordt maar geaccepteerd. Nooit kans gehad om te liggen bij zwembad.

Vertrek: wij waren met de bus en moesten om 10.00 kamer al uit.... 20.00 vertrek bus! Geen gelegenheid om voor vertrek even te douchen, erg jammer.

Koffers konden in een aparte ruimte maar geen toezicht.

Bar/restaurant: geen prijzen op menukaarten/drankjes.

Wel iedere avond entertainment.... live muziek.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018