Zoover
Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

Hotel Aqua Hotel Montagut Suites

8,2

Zeer goede.leuke vakantie gehad .een aanrader

Natasja De witte
17-4-2019

Het personeel van zowel van de bus als het hotel waren top .als ook de locatie. Zeer kindvriendelijk

Hotel Montagut Suites****S, Sales Manager, 7-5-2019
Dank u voor uw reactie zijn heel er belanrijk, en we hopen dat u binnenkort bij ons zijn

Heel goed

L
13-4-2019

Het was een mooi hotel. Mooie ruime kamers en goed eten

Hotel Montagut Suites****S, Sales Manager, 7-5-2019
Dank u voor uw reactie en we hopen dat u volgende keer bij ons weer zijn

Aanrader

Jacques
17-10-2018

Heel goed hotel. Eten bijzonder goed en uitgebreid. Kamers meer dan prima

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geerdink
14-9-2018

Super goed hotel schone kamers goed eten avondeten elke dag wisselend, ontbijt ook erg goed met ontzettend veel keus en zelfs met champagne goede animatie en zeer vriendelijk personeel en rustig gelegen maar nog geen paar min wandelen van de boulevard af wij hebben echt genoten en gaan volgend jaar weer

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Goed hotel!

Yolanda
18-8-2018

We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en weer een fijne vakantie gehad. Dit keer liet helaas de schoonmaak te wensen over. Onze vaste schoonmaakster maakte niet goed schoon, liet balkondeur open staan terwijl wij niet op de kamer waren en was zeker niet vriendelijk. Je kon precies zien als zij niet had gewerkt. Dan was alles wel netjes en schoon . Het eten was iets achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar. Voor de rest niets te klagen. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. ( behalve onze poets😁) Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd Met partner in juni 2018

Volgend jaar zeker weer naar Aqua Montagut

Ronald
8-8-2018

Een heerlijk hotel met goed eten, vriendelijk personeel en mooie kamers.

De receptie, de bar en restaurant zijn misschien aan een opknapbeurt toe (staan trouwens deze winter gepland) maar dat doet niets af aan de service die je krijgt. Er is voldoende keus met eten en drinken op alle momenten van de dag!

Wij hadden een Premium kamer en was gewoon een 2 kamerappertement met een grote ruime badkamer. De bedden daar zit wel verbetering in.

Er is een goede mix van gasten uit België, Frankrijk, Engeland, Nederland en ook het Oostblok maar niet op een vervelende manier.

Maar al met al een heerlijke vakantie gehad en ons zien ze volgend jaar zeker terug.

Goed en verzorgd hotel!

Patrick Janssen
9-7-2018

Een mooi en verzorgd hotel. Medewerkers zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De hotelkamer heeft een aparte slaapkamer waardoor je extra veel ruimte hebt. Helaas liet de schoonmaak dit jaar te wensen over.

In de eetzaal word je begeleid naar je tafeltje en meestal krijg je wel een vast tafeltje toebedeeld. Er is voor ieder wat wils qua eten, al vond ik het eten vorig jaar beter.

Het zwembad is niet heel erg groot en ligt helaas een groot deel van de dag in de schaduw. Maar het ziet er wel mooi en verzorgd uit.

Qua animatie is er niet veel te doen, in ieder geval niet wat muziek betreft. Daarvoor kun je gelukkig op de boulevard of bij andere hotels volop terecht.

Het hotel staat in Santa Susanna, maar als je de straat oversteekt sta je al in Malgrat de Mar. Met de trein kun je ook alle kanten op (o.a. naar Barcelona en Blanes), kost bijna niks.

Een aanrader zijn de botanische tuinen in Blanes en een bezoekje aan Tossa de Mar.

Gereisd Met partner in juni 2018

Super

Corné van Loon
28-6-2018

Zeer vriendelijk personeel

Eten dagelijks zeer gevarieerd en dat niet alles even warm is komt door de drukte niet doordat hun het met massa al klaar zouden hebben liggen. Live cooking perfect ikzelf zeer moeilijke eter toch iedere dag in hotel gegeten. Kamers zijn netjes schoon en mooi ingericht . Ook de receptiemedewerkers overdag en snachts zeer vriendelijk was sleutel opkamer vergeten was geen probleem. Iedereen van hotel aqua montagut suites de complimenten

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Waarom voor minder gaan als je meer kunt krijgen.

Gerard van Haaren
6-3-2018

Wij gaan hier al jarenlang naar toe. 2x per jaar. 17 dagen NN in mei/ juni en 24 dagen in september. Je wordt netjes ontvangen en alles is netjes verzorgt. Er zal vast eens iets niet naar jou zin zijn maar waar is dat niet. Mocht er toch onverhoopt iets mis zijn dan wordt het verholpen.

Ik zou iedereen deze accommodatie aanbevelen.

Gereisd Met partner in september 2017

Touroperator altijd goed verzorgd!

Conny
4-3-2018

Super hotel, goed schoon. was hier met partner, na een ongelukkige valpartij werd er direct medische hulp en een rolstoel geregeld en een kamer gelijkvloers waarbij de badkamer/sanitair rolstoel geschikt was. Super in de watten gelegd door personeel.

Dus ondanks alles toch fijne vakantie gehad. Ook touroperator heeft direct geregeld dat we op de terug reis beneden in de bus zaten,Super ook touroperator weer een dikke pluim!! Gaan al jaren met touroperator, altijd alles goed geregeld een dikke 10.

Gereisd Met partner in september 2016