Zoover
Camping Bon Repos

Camping Bon Repos

6,9

Leuk maar er zijn veel betere

Jan
14-6-2019

De camping ligt bijna in het centrum met veel restaurants en winkels en grote supermarkten op loopafstand. De camping zelf is al jaren gedateerd Het sanitair is sterk veroudert maar men probeert het schoon te houden. De wifi is niet best. De plekken onder de bomen zijn redelijk maar langs het strand val je over scheerlijnen van je buurman want daar sta je op elkaar. Er staan veel bungalows op de camping en wij vermoeden dat daar makkeljjker en meer geld aan verdient word dan een kampeerder.

Gereisd Met partner in juni 2019

Als je alles wil moet je hier zijn.

R.G vd Wolde
5-11-2018

Wat wil je nog meer , op 50 meter in de zee, op 250 meter bij restaurants, en de boulevard vol met muziek winkels , hotels en eet gelegenheden. Op 150 meter metrostation met dik een uur een metro met airco en muziekje voor nog geen 5 euro

Gereisd Met partner in september 2018

Pure organisatorische chaos. Nooit meer

Fam. Strybos
6-8-2018

Bij aankomst op de camping, geboekt met 4 gezinnen en bevestiging gekregen van het ontvangen voorschot bleek dat ik niet geregistreerd stond en dus ook niet geboekt had. Na het voorleggen van de mails is het in orde gekomen. (Gelukkig dat ik deze bij me had, een voorgevoel?) Enfin, het voorschot dat ik betaald had was al in mindering gebracht bij een andere uit het gezelschap. We moesten dat dan onderling maar regelen. Onze beloofde (in mail) 4 plaatsen bij elkaar was not done. We moesten alsnog overal over de camping verspreid gaan staan. De plaatsnummers die we 1 week op voorhand via mail gekregen hadden waren allen bezet. Ik kreeg mijn caravan (opbouw 5m60) niet op de plaats. We kregen dan alsnog een andere plaats. Hier stond een boom in het midden. We hebben dan opgesteld op1 1/2 plaats. Dit kon niet anders.

De receptie: chaos.

Geen organisatie.

Beloften komen ze niet na.

Sanitair gedateerd.

Winkel enorm duur.

Maar een top ligging

Wat een butcamping

Peetwortel
2-8-2018

Beach plek. Mooi uitzicht. Warme douches.

Kleine plaatsen, mensen plaatsen alles buiten hun eigen plek vanwege plaatsgebrek. Sanitair oud en wordt weinig schoongemaakt. Eind juli beginn aug. Veel luidruchtige families die al tig jaar daar komen. Geen rekening houden met anderen. Geen plaats voor auto. 1 x maar nooit weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Als er airco was zeker weten! En beter personeel!

Michelle
30-7-2018

De huisjes hebben GEEN airco!! Niet te doen! Zoooo warm! Totaal geen prijs kwaliteit verhouding daardoor! Personeel bij receptie onaardig! Babybedje zonder matras gekregen! Douche heel klein! Accommodatie is goed gelegen, voor kids lekkere zwembaden en aan het strand dat is fantastisch. Ik keek vanuit mijn huisje op het strand uit. Mooi! Maar nee zonder airco is het niet te doen zo warm en ik vind het asociaal voor woorden dat het personeel je verveeld aankijkt als je vraagt waarom er geen hangers in de kamers hangen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Te klein huisje voor 6 personen

Angelique peters
24-7-2018

We hadden een.huisje voor 6 personen echt veel te klein je kon er je kont niet draaien heel erg warm in het huisje staan ventilators,maar blazen warme lucht.

De kamping winkel is erg duur 3.90 voor een blik soep van de jumbo

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

gezellige en leuke familie camping

tamara
19-7-2018

Goede en zeer gezellige vakantie gehad samen met de kinderen. (6,11,13 jaar)

kinderen hebben zich heel goed geamuseerd. Doordat er relatief veel nederlanders op de camping zijn hadden ze snel vriendjes en vriendinntjes. Camping heeft een fijn zwembad maar ligt ook direct aan de zee, dus een geweldige ligging. Bungalow was voor 5 personen ruim genoeg en zag er verzorgd uit. Personeel en animatie team waren erg vriendelijk. Wij vinden het zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie locatie

Jager
25-1-2018

Prima sanitair en schoon.

Veel loslopende honden en overlast van hondepoep op de camping.

Gereisd Met partner in januari 2018

Heerlijk

R.G van der Wolde
16-1-2018

Wat een hoop leeftijdsgenoten. Je maakt zo veel vrienden.

Gereisd Met partner in september 2017

Fijne vakantie gehad!

Fijne camping
26-8-2017

wij hadden een huisje gehuurd voor 6 personen. De huisje had een perfecte ligging, we konden het strand en de zee zien :-)

De huisjes zijn voorzien van keukenspullen en zijn redelijk schoon. Echter zijn ze van hout waardoor alle warmte blijft hangen en het binnen niet te doen is, zeker in de nacht is het veel te heet. De ramen kunnen open, echter kruipen er dan andere gasten in je huisje die je liever niet wil zien. Dus een airco zou geen luxe zijn. Wij hadden de waarschuwing gekregen dat ze ontzettend heet en benauwd waren van gasten die daar een draagbare airco hadden gekocht. Dus een tip aan de camping laat de huisjes voorzien van airco de prijs in hoog genoeg die jullie vragen. Het eten aan het zwembad is goed, trage bediening. Het zwembad is redelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017