Zoover

7,9

Voor ons te groot

Harry
1-10-2019

Groot hotel. Werd bij de receptie verschillende talen gesproken.

Kamers uitstekend. hadden gevraagd voor een kamer met alleen een douche en ook gekregen.

Eten werkt met een stempel kaart.

Beate, Sales Manager, 2-10-2019

Geachte gast,

De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Aquamarina en tot zeer binnnenkort

Niet voor herhaling

Marianne
26-9-2019

Goed hotel maar wel erg massaal.

Kamer was prima badkamer wel klein en douchen in bad is niet fijn zeker niet voor oudere mensen.

Ontbijt was goed erg uitgebreid avondeten was wel veel variatie maar vaak koud wel lekker .

Zwembad was erg koud evenals de jacuzzi niet fijn.

Personeel allemaal erg aardig en wat werken deze mensen hard!

Animatie was matig paar keer peer dag aquagym moet je van houden shows waren wel goed maar verder weinig te beleven overdag en in de avond.vaak in de avond naar een ander hotel gegaan waar het ook niet pas om 22.00 begon en leuke bandjes speelden.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Beate, Sales Manager, 1-10-2019

Geachte gast,

Bedankt voor dit comentaar over Aqua Hotel Aquamarina.

Wij zullen uw waardering graag doorgeven aan de verschillende teams die met hun servicegerichtheid hebben bijgedragen aan uw vakantiebeleving.

Dank voor uw vertrouwen en wij wensen u een fijne dag,

Tsja..... Superrrrrrrrr 😁

Joram Van Grevenbroek
26-9-2019

Wat een lieve mensen allemaal 😊 Het hotel is heerlijk. Ze zijn heel vriendelijk en staan klaar om je te helpen. Kamers worden goed schoongemaakt. Entertainment is binnen soms heel goed en soms dramatisch 😂 maar je kan er altijd om lachen. Als je een beetje moeite doet om wat woorden Spaans te spreken kunnen ze dat erg waarderen maar ze spreken veel talen. Eten is erg goed voor de prijs. Veel keuze. Wel soms een beetje zout. Ik hoop volgende keer op havermoutpap zonder zout. Ze zijn erg flexibel met het eten. Als je een keer een avond overslaat dan mag je die de volgende keer als extra lunch gebruiken (wij hadden halfpension en dat geeft je alle vrijheid)

De jacuzzi buiten is koud. Die mag wel iets warmer dan het zwembad. De spa is bovenverwachting met een erg goede sauna. Neem wel een badmuts mee anders moet je zo'n lelijk ding halen voor 2,50 ter plekke. Kamers gehorig dus je kan pech hebben met je buren. Al met al een aanrader. 🤗

Gereisd Met vrienden in september 2019
Beate, Sales Manager, 3-10-2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw recente bezoek aan Hotel Aquamarina en voor het delen van uw ervaringen met ons en de andere gebruikers van Booking.

We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten.

We hopen u snel weer te zien.

Wel een aanrader.

P Dekker
20-9-2019

Leuke maar rustige plek en groot hotel. Dicht bij het strand en goede mogelijkheden om met de trein naar Blanes en Barcelona te gaan.

De kamers in het hotel zijn erg gehorig, je hoort je buren zowel naast als boven je erg luid.

Wel erg vriendelijke bediening en het eten is goed, voor ieder wat wils.

Beate, Sales Manager, 23-9-2019

Geachte Gast,

Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel Aquamarina. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Zoover omdat wij voortdurand werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten.

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft onderwonden.

We hopen je snel weer te zien in onze Hotel.

Met hartelijke groeten.

Goed hotel

Hanneke
19-9-2019

Net thuis van een heerlijk verblijf in Aquamarina. Wij hadden een junior suite, deze is erg ruim. Kamer is schoon, fijne douche (wij hadden geen last van temperatuur schommelingen) goede airco, het bed vonden we wel iets minder.

Wij vonden het fijn dat je bij het eten niet hoeft te zoeken naar een tafel maar dat je naar een tafel word gebracht. Eten was ook prima, ruime keus en alles prima op smaak.

Aan de boulevard en strand op een minuut of 7 lopen dus prima ligging.

Beate, Sales Manager, 23-9-2019

Geachte gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Aquamarina.

Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt.

Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie.

Met hartelijke groeten,

Nooit meer

Blom
13-9-2019

Wij verbleven hier met een baby van 10 maanden.We hadden een junior suite geboekt op de bovenste verdieping, erg mooie uitzicht.De kamer was best klein en de bedden keihard. TIP: er ligt een matras in de slaapbank, dat helpt een beetje voor de hardheid.Douche ging van ijskoud naar bloedheet. Zwembad was koud. Service was prima.Hotel ligt erg gelegen. Treinstation ligt ong op 10 min lopen, leuk om een dagje naar barcelona of blanes te gaan. Eten was vaak hetzelfde en koud. Of wij ooit nog terug komen? Nee bedankt!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Beate, Sales Manager, 18-9-2019

Geachte klant,

We waarderen de reaktie die u op Zoover hebt geplaatst.

Het verheugt ons om te weten dat u de goede locatie van het hotel en de aangeboden diensten waardeert.

We zijn verrast om uw mening te horen over de Junior Suite, omdat alle Junior Suites met een oppervlakte van ongeveer 38m2 een modern design hebben en onlangs zijn gerenoveerd en over het algemeen een zeer goede score hebben.

Wat betreft uw opmerking over de storing van de douche, weet dat we een goede onderhoudsdienst hebben die de storing repareert, op voorwaarde dat de klant dit aangeeft bij de receptie.

Ons buitenzwembad is niet verwarmd en nergens is dat zo. Het enige zwembad dat verwarmd wordt, is het binnenzwembad dat deel uitmaakt van ons spa-wellnesscentrum.

Wij betreuren het dat we bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We staan uiteraard tot uw beschikking als u opnieuw wilt boeken.

Met vriendelijke groeten

Niet voor herhaling ...

Brigit
13-9-2019

Erg gehorig, krakende bedden( die zijn echt aan vervanging toe). Het wellness gedeelde valt erg tegen, moet je ook nog 8 euro p.p extra betalen en een badmuts bijkopen. Ontbijt was prima, personeel vriendelijk.

Beate, Sales Manager, 14-9-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen.

Onze excuses voor het feit dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hebben kennis genomen van uw opmerkingen om te blijven verbeteren. We zullen alle punten die u noemt analyseren om te voorkomen dat het niet weer gebeurt en wij zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij een volgend bezoek.

Met vriendelijke groet,

Kom hier niet meer.

Harry
4-9-2019

Kamer zijn zeer gehorig. Dunne wanden.

Schreeuwende kinderen om 23.00 uur over de gang na de show.

Badkamer met douche en invalide toilet.

Toilet was verkeerd geplaatst. Beugel blijft niet omhoog staan

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geachte klaant,

Bedankt voor het delen van uw mening met ons.

We betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In Aqua Hotel Aquamarina geloven wij in voortdurende verbetering, daarom stellen wij uw suggesties zeer op prijs en zullen we ze in overweging nemen.

Wij staan altijd tot uw beschikking en hopen u snel weer te verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Leuke vakantie gehad

Linda
30-8-2019

Prima vakantie gehad, hotel ligt direct aan de boulevard met winkeltjes en restaurants. De bedden waren hard en een tweepersoonsbed is een twijffelaar! De douche kon heel wisselend zijn qua temperatuur, maar dat is niet zo vreemd in zo'n groot hotel waar veel mensen tegelijk douchen. Je kan zelf aangeven wanneer je een wisseling van beddengoed of handdoeken wilde. Jammer dat in het zwembad geen opblaasband of luchtbedden mogen, verschrikkelijk irritant dat er d.m.v. handdoeken leggen zonnebedden worden geclaimd. Wij hadden half pension en je kon heel makkelijk per dag bepalen of je wilde lunchen of dineren. Het eten was niet heel uitgesproken maar ok. Het animatie team was duidelijk aanwezig en organiseerde veel voor jong en oud. De auto kon voor € 6,= per dag geparkeerd worden op het eigen terrein van het hotel. Prima vakantie gehad maar zou hier niet naar terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geaachte gast,

Bedankt voor het kiezen van Aqua Hotel Aquamarina en voor de tijd die u heeft genomen voor het delen van uw mening over uw recente verblijf in ons hotel

We zijn erg blij dat de meeste van onze diensten positief zijn opgevallen en dat we in staat zijn geweest om aan uw verwachtingen te voldoen. Onsbelangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. We zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij uw volgende bezoek.

Met vrienelijke groet

Leuk hotel

Angela
29-8-2019

Wat een super leuk hotel. Eten erg goed. Veel variatie zowel bij ontbijt en diner. Fijn dat je naar de tafel wordt begeleid en dat je niet hoeft te zoeken.

Minpunten: bedden zijn erg slecht. Je voelt spiralen door matras heen. Kamers erg gehorig en is tot s nachts vaak erg onrustig. Jammer dat er geen luchtbed etc in zwembad mag. De sos badmeester was een echte chagrijn wat toch negatieve invloed heeft.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geaachte klaant,

Bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Aquamarina. We zijn blij verrast te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We maken van de gelegenheid gebruik om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak dat u mogelijk tijdens uw verblijf bent tegengekomen.

We zullen alle punten die u noemt analyseren en we zullen uw commentaar doorgeven aan ons managementteam. We zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet