Zoover

8,7

Geweldig

C.Steenbergen
17-4-2019

Je krijgt waar voor je geld.

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch.

Toering
14-4-2019

Zeer klantvriendelijk goeie service netjes en schoon eten is goed,

s avonds altijd gezellig goede muziek.

Gereisd Met partner in april 2017

In een woord; een geweldig hotel!

Brenda
8-4-2019

Een geweldig hotel waar wij al jaren komen. Personeel is super vriendelijk en er is elke avond optredens.

Gereisd Met partner in juli 2018

Aanrader

Nel
13-10-2018

Leuke hotel maar paar mini punten. HanddoekKen waren heel oud kon bijna niet gebruiken bedden heel hard slaap vallen heel moelijk:( de rest is prima hotel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gemoedelijk

Aarts
9-9-2018

Hotel alhambra is een gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Echter zijn er ook een aantal min punten, zoals

*er is geen ijskast op de kamer maar als je er 1 wil moet je €18 betalen

*wifi ook tegen betaling echter kun je niet samen tegelijkertijd gebruik ervan maken

*4 jaar geleden is het hotel uitgebreid en het ziet er netjes uit alleen zag onze kamer er ouder uit dan andere kamers die nog in het orginele gebouw liggen en wij keken uit op de de muur van het solarium

*eten was redelijk alleen zodra je met je eten aan tafel zat was je eten koud en eet nooit de spaghetti daar want die was ronduit goor.

* animatie was elke avond hetzelfde en als klapper hoorde je ook nog het kabaal van het naast gelegen hotel

*zwembad was te klein en zeker voor het aantal kamers dat het hotel heeft.

Ik ben 12 jaar geleden 2 jaar achter elkaar geweest en ik vind dat het hotel er niet op vooruit is gegaan, eerder achteruit. Verkeerde keuzes gemaakt

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldige vakantie

Alice
25-7-2018

Ik kan maar 1ding zeggen wat een top hotel er is totaal geen min punten op alles niet van klein tot groot worden prima vermaakt elke avond lijf muziek eten goed keuze zat kamers super mooi ons zie je er volgend jaar weer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een super hotel!

Mieke Chiang
7-7-2018

Het is een prettig hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. De openbare toiletten worden met regelmaat schoongemaakt. Het eten in het restaurant is goed en voor elk wat wils. De animatie is ook met zorg gekozen en altijd goede artiesten in de avonduren. De muziek stopt om 24.00 uur, dus genoeg tijd om rustig te kunnen slapen. Ook met de kleintjes is er voldoende rekening gehouden en er is een fitnessruimte en zwembad met ligstoelen. Het strand is aan de overkant achter het spoor. Dus prima hotel met een gunstige ligging aan de boulevard. Op de dag van vertrek is er de mogelijkheid om je, als je laat vertrekt, nog even op te frissen in een ruimte die daar geschikt voor is gemaakt. Dus gewoon een goed en prettig hotel waar het goed toeven is. Ben is juni geweest en ga in september weer. Wil gewoon geen ander hotel meer.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Top👍🏻

Simone
3-3-2018

Harstikke leuke plaats. Ik kom er al 7 jaar! Vriendelijke mensen! Goed hotel, met aardig personeel!live muziek! Geweldig!! Ben nu 2 jaar niet geweest, en dit jaar in juni ga ik weer met touroperator! Gewoon een Top vakantie en niet te vergeten de bus, met ook aardig personeel! Dus een aanrader voor wie dit leest, en een voordelig vakantie wil hebben!!!!! Tot dan🌞🍹🎼🚎🏖

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Erg druk en lawaaig

Thelma
30-9-2017

Schoon, vriendelijk personeel, goed en lekker eten.

Iedere avond knalharde muziek, heb je een kamer aan de zwembad en terraskant kun je zelfs de tv niet verstaan. Ook heb je daar alleen ochtendzon op je balkon.

Aan de straatzijde heb je last van de herrie op straat en van andere hotels. Wel een lekker zonnig balkon. Ten opzichte van het strand is de ligging prima. Zoek je rust dan moet je hier niet zijn. Het hotel is meer iets voor jongere mensen. Niet voor 65 plussers. Dan is de ligging minder door de drukte.

Ik had eerst een oude niet gerenoveerde kamer met bad, losse douche en douchegordijn. Veel minder dan de kamer die ik later kreeg in het nieuwe gedeelte, inloopdouche, modern en fris en groter.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Fantisch

Vrienden
14-9-2017

Super hotel, elke avond live muziek

Nadeel: zag dat de schoonmaakster met 1 doekje eerst over de toilet ging en daarna nog over de wasbak. Handdoeken zijn op toe aan vernieuwing, drogen niet meer af.

Kamers zeer gehorig, kunt horen wat er bij de buren wordt gezegd

Gereisd Met vrienden in september 2017