Zoover

Camping Tucan (Glamping)

nooit meer

Fam Klooster
9-12-2018

Omgeving erg mooi maar voor ons nooit weer misschien hebben wij pech gehad.

Xl plaats geboekt kregen echter een plek van 35 M2 zonder water en afvoer. Na 4 dagen behelpen en klagen (geen ruimte voor voortent, kindertent allemaal in caravan moeten slapen) kregen we de geboekte en dik betaalde xl plaats dus verhuizen. geld terug geven was geen optie. (betaal nooit mee vooraf). 4 goede dagen op xl plaats toen er een groep van 8 Franse jongeren naast ons kwam staan gevolg een grote puinhoop naast ons en op een gegeven moment zo dronken en ruzie maken dat ze met elkaar op de vuist gingen. Elke avond feest naast ons en dat terwijl wij dachten dat het een familie camping was. Koelkast besteld bij het boeken die ranzig was en waar het vriesvak uit gesloopt was. Hiervoor na wederom klagen bij receptie wel een goede koelkast gekregen. Zwembad veel te klein en idd geen bedje te krijgen. Nachtbewaker ligt te slapen in golfkarretje.

kortom drama

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping maar voor ons niet meer

Wianca
13-8-2018

Het zwembad is veel te klein voor het aantal mensen,en om een bedje te kunnen bemachtigen moet je een half uur voor opening zwembad in de rij gaan staan als het hek dan open gaat rent iedereen als een gek om een bedje te bemachtigen nog nooit zoiets meegemaakt ben op heel veel plekken geweest maar dit is echt ongelooflijk voor ons zeker een reden om nooit meer te gaan wat heel erg jammer is verder is het een leuke klein schalige camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Deze camping geen 2de keer.

Wilma
12-8-2018

Het is een leuke camping. Wij zaten in een tent. Dicht bij het sanitair. En het zwembad. Schoon toilet en douche. Werd over de hele dag schoon gemaakt. Drukke momenten gaat douchen dan heb je ijskoud water niet fijn. Nadeel is wel het bus station wij stonden er vlak naast. De stank van de bussen was niet fijn. Het handdoeken leggen bij het zwembad. Mensen staan al een halfuur van te voren bij het hek. Te zot voor woorden, als het hek open gaat dan, zetten ze het op het rennen, voor een bedje. Zwembad is niet echt groot. Animatie deed hun best. Voor 4 man. De voorstelling in de avond was bij het zwembad, te weinig stoelen kom je te laat heb je geen stoel. De camping is rustig de bewaking waarschuwt de mensen die luidruchtig zijn. Ligt dicht bij het centrum van Lloret de Mar. En 10 min lopen van het strand. Mooie omgeving. Atie de vrouw van vacansolei was top. Ze heeft goede tips gegeven. Wij hebben een mooie vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Niet twijfelen, doen!

Fam hensen
2-8-2018

Heerlijke vakantie gehad in bungalow vanille, met vrij uitzicht op de bergen, geweldige plek! Niet alle bungalows hebben dit uitzicht.

Gehele Camping is zeer schoon.

2 speeltuintjes, 1 voor de wat jongere en 1 beneden op de camping met leuke glijbaan etc. Ook voor de oudere kids leuke speelveldjes.

Camping ligt tegen een berg, maar prima te doen. Animatie s’avonds erg leuk met shows en spelletjes. Overdags geen gebruik gemaakt van de animatie. Ze doen iig erg hun best.

Heerlijk ijs te koop op de camping!

Winkeltje is wat eenvoudig, maar ze proberen van alles wat te verkopen en anders 2 supermarkten in de straat op loopafstand.

Tips: Tossa de Mar is leuk, prachtige burcht, met veel gezellige winkelstraatjes en eetgelegenheid.

Strand Christina is mooi!

Centrum is NIET aan te lopen, dus pak de auto!

Waterworld erg duur maar geweldig leuk!

Tegenover supermarkt een grote chineese winkel waar ze alles verkopen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Angelique
4-3-2018

De camping is top alleen jammer dat er veel zand weggetjes zijn niet fijn met kinderwagen

Nooit meer naar Camping Tucan

Karel
24-10-2017

Wat een top bestemming voor ons, maar wat een verschrikkelijk camping. Wij hebben nog nooit zoiets slecht meegemaakt. De huisjes waren heel oud en slecht onderhouden. Het winkeltje op de camping was helemaal niks en op de camping is er niks te doen. Het zwembad is zo klein dat je moet rennen voor je bedje omdat iedereen de stoelen "reserveerd" door middel van hun handdoek erop te leggen. Wanneer je hier iets van zegt, wordt er nonchalant gereageerd. In de receptie werkt een vrouw met heel kort haar die heel arrogant is en geen goed woord over heeft voor een gesprek. Erg asociaal!! Het lijkt net alsof het haar niets interesseert wanneer er iets mis is met je huisje of iets dergelijks. De andere uit de receptie zijn toppers en zoeken wel naar een oplossing. Wij vonden het erg fijn dat er een vriendelijk Nederlands meisje werkte! Kortom, nooit meer naar deze afschuwelijke camping.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima vakantie gehad

Mello v K
14-9-2017

restaurant aan het zwembad met acceptabele prijzen en leuke tapas gerechten. Supermarkt op de camping was niet bijzonder qua assortiment wel op loop afstand een grotere supermarkt. Goed te doen om vanaf de camping naar het centrum te lopen, bushalte voor de ingang van de camping ook een optie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping! Mooie strandjes in de omgeving!

Familie
31-8-2017

Wij vonden het een leuke gemoedelijke camping. Mooie plek (comfort). Aardig personeel, leuk zwembad, veel Nederlanders, schoon sanitair, handige bar/restaurant naast het zwembad.

Maar helaas ook wat minder leuke dingen: handdoeken leggen is echt belachelijk! Ik herken de verhalen van hier al eerder beschreven. Stom dat ze hier niks aan doen. Zorg dat er genoeg bedjes zijn, maak duidelijke regels (Handdoek erop en zelf erop gaan liggen, zo niet meteen weghalen. Als je gaat eten, handdoek meenemen. Kinderen geen eigen bedje, die liggen de hele dag in het zwembad!) of maak een ligweide met gras, zodat er voldoende plek is. Dit is namelijk echt een groot en irritant probleem.

Wat ik ook jammer vond is dat er inderdaad jongeren (vooral Franse) zijn die zich niet aan de regels houden van om 00.00u stil zijn. Dit is zeer storend als je met kleine kinderen bent. Wij zijn zelf nogal gebekt, dus hebben hier een keer zelf een einde aan gemaakt.

Toch willen we volgend jaar weer gaan...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Het mooie weer en het strand maakte veel goed!

Fam Beemster
23-8-2017

De camping wordt omschreven als familie camping. Dit hebben wij deels anders ervaren. Veel groepen jeugd in ons laantje, die de camping gebruikte als uitvals basis voor het uitgaanscentrum van Lloret. Dit zorgde ervoor dat de jeugd s'nachts terug kwam van het stappen en nog een borrel met muziek toe deden voor de tent. s'Middags kwamen ze de tent uitgerold en de muziek ging weer aan. Na de jeugd (mn Franstalig) meerdere malen te hebben aangesproken ging de muziek wat zachter. We hebben de receptie hier meerdere malen over gesproken en zij zouden de jeugd aanspreken. Hier hebben we niet veel van gemerkt.

s' Avonds met je kinderen voor de tent een spelletje doen was nagenoeg niet mogelijk door de muziek en drankspelletjes die er werden gespeeld.

Over het handdoekje leggen is niets gelogen. Zelfs meegemaakt dat iemand handdoeken had weggehaald en op die plek was gaan liggen. De man ging compleet uit zijn dak, wat dan wel weer een komisch tafereel opleverde.

Zwembad is verder heerlijk maar wel "overbevolkt" in het hoogseizoen. De badjuf was heel oplettend maar niet overdreven streng.

Koelkast huur is belachelijk duur; 11 euro per dag!

Verder heel vriendelijk personeel, vreselijk schoon sanitair en mooie plekken. Prima restaurant. Het animatieteam was ook prima en de activiteiten leuk georganiseerd. De speeltuin beneden bij het voetbal veld is eigenlijk geen speeltuin te noemen. Het stelt niets voor (klein klimhuisje en een soort houten buis waar de spijkers uitsteken). Het speeltuintje boven is nog vrij nieuw maar niet echt uitdagend voor kinderen van 7.

Het nabij gelegen strandje wat op loopafstand lag is echt een aanrader. Wel druk maar gemoedelijk. Het strandje is voor zowel nudisten als "geklede "mensen toegankelijk.

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Spanje maar zullen een volgende keer toch een camping kiezen die wat verder van een uitgaansgelegenheid af ligt.

Tsja..

Verburg
19-8-2017

Camping is ok. Sanitair superschoon, wordt gehele dag en avond bijgehouden.

Campingplekken zijn goed.

Strand (10 min lopen) is top!

Zwembad is prima, handdoekje leggen is heel vervelend. Er komen volwassen mensen met 6-8 handdoeken om ze neer te leggen en vervolgens een paar uur later terug te komen. Zeer vervelend.

Personeel zeer vriendelijk, daar kan het managment nog iets van leren. Zodra je met ze mee praat erg vriendelijk, zodra je er tegenin gaat veranderd dit helaas. Personeel rent zich de benen uit hun lijf, maar worden hier niet genoeg voor beloond.

Bij terugkomst een e-mail gestuurd over onze laatste dag op de camping, een aantal punten genoemd en gevraagd om reactie. Helaas geen reactie.

Mooie omgeving, strand is top. Veel uitvalswegen naar andere dorpen/steden.

Voor ons volgend jaar geen Camping Tucan meer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017