Zoover
Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)

Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)

Aparthotel
8,5

familie hotel

Jeanne en Ineke Govaerts
18-9-2019

Het was een goed hotel met heel goed eten. Het eten was super.maar het was een kinderhotel. ik heb nog nooit zoveel kleine kinderen bij elkaar gezien.

heel druk en zoveel geweld vooral in de eetzaal werd je gek van het harde geluid.

de kamers de 2 kamer suites waren goed maar ook op de kamers en op de gangen was het een oorverdovend lawaai.

als je wilde slapen had je pech. tot zeker 24.00 uur was het geweld door kinderen en aan de drukke weg.

geen aanrader dus als je wat ouder bent.

Daar bij was het zwembad zo koud dat je er gewoon niet in kon terwijl de temperaturen buiten heel goed waren maar de afkoeling ging niet dan bevroor je zowat. graag het water wat verwarmen.

wij zullen hier niet gauw meer terug komen. maar voor gezinnen ideaal.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig!

Sabrina
4-8-2018

Super Hotel! Super Animatie, eten, kamer gewoon alles is goed. We waren er voor de 2de keer en we komen zeker volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

voor herhaling zeer vatbaar

Branda L.J. Koornneef
3-7-2018

leuk huis, geweldig uitzicht, leuke gastheren, heerlijk voedsel

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Mooi maar soms veel te druk

Shana Goormans
30-6-2018

Kei harde matrassen en er zijn nachten dat je niet kan slapen van het lawaai. Als je op het 4de slaapt is het ofwel lawaai van de machines die de airco op gang houden ofwel van gasten op de gang die niet weten wat manieren zijn.was al bij al een leuke vakantie.maar een tip voor als je op zoek bent naar rust, sla dan dit hotel over en zoek een beetje verder.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

nooit meer

Viviane
25-9-2017

Het hotel is geen 4* waard. De kamers verouderd en de badkamer die stonk naar het rioolputje die trouwens afgeplakt was en de wc bril zat helemaal los. Het eten was lauw tot helemaal koud en weinig variatie. Er was geen muziek aan het zwembad en het water was ook ijskoud. Alle 4 delen van het olympic resort moesten in 1 restaurant gaan eten zodat het soms heel druk was. De tafels waren ook heel somber gedekt. Een deel van het zwembad werd dagelijks een stuk afgesloten omdat er iets te doen was bv. Een huwelijk, een huwelijksverjaardag. Van Vrijdag op Zaterdag was er een heel stuk afgesloten van het zwembad van 's morgens om 8.00 u tot 22 u 's avonds maar het had zelfs tot 24 u 's nachts geduurd en de toeristen moesten dan aan 1 kant blijven maar zij mochten dan wel heel het resort gebruiken.

Nooit meer (Geen 4*)

Jarne
17-9-2017

Het ontvangst was niet goed. Na een vermoeiende ochtendvlucht wil je gewoon zo snel mogelijk naar je kamer maar deze was niet klaar voor ons (aankomst hotel om 12u). Na twee uur wachten eindelijk naar de kamer. Kamer was op het eerste zicht proper maar zeer verouderd, het beddengoed had een zeer muffe geur en het douchegordijn was vuil en onhygiënisch. Toilet en lavabo was wel zeer proper op een haar na van vorige gasten.

Het eten is ondermaats. In het restaurant dat ons toegewezen werd (je mag niet kiezen tussen de verschillende resto's van het hotel) was het eten lauw tot koud. Frietjes, pasta, groenten waren koud en smaakloos. Telkens maar één soort vlees dat eveneens koud was of moest je er 10 min op wachten.

Animatieteam is wel top eveneens als de redders, zwembaden en barman Mario!

De alcoholische drankjes die je kan verkrijgen in de All-in formule bevatten minder alcohol dan een glas kidibul.

Kritiek werd eveneens niet geaccepteerd aan de receptie.

Dag en tot nooit meer.

rustig, zonnig

Carry
17-9-2017

hotel was fantastisch, personeel vriendelijk. Prachtige omgeving, ideaal voor wandelaars. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Suites waren ruim, genoeg bergruimte. Reisbegeleiding touroperator was 24/7 bereikbaar en verdient meer dan een dikke pluim. Hadden een medisch probleem en dit werd onmiddellijk begeleid. Dokter was binnen 15 min. aanwezig. Hulp bij dossier voor verzekering! Enkel lof voor deze jonge assistent.

Strand loopt te steil naar het water. Gevaarlijk voor kinderen

Craeynest
4-8-2017

Deze vakantie is heel goed meegevallen. De zwembadaccomodaties zijn super, onze kindjes van 3,5 & 4,5 hebben zich super geamuseerd in de kids funpool. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd was, maar was wel netjes. Het hotel was volboekt tijdens ons verblijf en daarom was het een noodzaak om 's morgens vroeg de bedjes aan het zwembad te reserveren. Gelukkig doen de poolboy's regelmatig hun controle en komen er soms bedjes vrij, voor mensen die niet vroeg wakker zijn. Het enige minpunt voor ons: heel veel lawaai in het restaurant. Wij waren restaurant Coral aangewezen. Het hotel ligt op een 5-tal minuutjes wandelen van Lloret de Mar en het is dus wel rustiger om daar te slapen. Topverblijf!! Misschien volgend jaar terug...

Super fijn hotel en paradijs voor kids

L.Zimmerman
27-7-2017

Net terug van een heerlijke 10 dagen vakantie in de olympic suites. De mensen daar zijn allemaal erg vriendelijk. Goede locatie, enorm aanbod aan animatie, prima eten, mooie zwembaden. Natuurlijk is het druk in het hoogseizoen en moet je er vroeg bij zijn voor een plekje aan het kinderzwembad. Echter was er bij de andere 2 zwembaden nog genoeg plek. Voor de kinderen werden er enorm veel leuke activiteiten georganiseerd, en ook voor volwassenen iedere avond een leuke show. Het centrum en het strand ligt om de hoek. Met 10 a 15 minuutjes lopen ben je daar. Buiten het ontbijt de lunch en het diner kan je de hele dag door eten drinken ijs en snacks halen als all inclusive gast. Wij kwamen echt niets tekort we hebben echt genoten! Iedere dag werd onze kamer netjes schoongemaakt. Wij komen hier zeker weer terug!

Niveau gedaald,

Jurgen heylen
23-7-2017

De vijfde keer hier verbleven. Nu heeft iedereen all inclusive. Zelf je drinken tappen en altijd uit plastiek bekers ook binnen ? Animatie fel verzwakt in activiteiten. Ook het eten was minder verzorgd. Zwembad is top. Te weinig plek met parasols en heel druk rondom de zwembaden. Kamer is ca va. Altijd fan geweest van hotel maar ze gaan me er niet meer zien