Zoover

7,8

Nooit meer

Mop
23-8-2019

Wij verblijven op dit moment in het hotel. Een 4p kamer is een 2p kamer met 2x een bed van 1.60 erin of 1x 2p bed en 2x 1p bed. De kamers zijn erg krap. De kamers zijn wel schoon. Verder is het eten altijd binnen voor ontbijt lunch en diner dit is zo'n kippenhok effect dat je elkaar niet kunt verstaan tijdens het eten. Gewoon niet. Je dient ook in de rij te staan voor het eten. Maar het eten is ok. Daarnaast heb je nog 2 snackbar punten en die zijn wel buiten. Dan het zwembad. Deze moet je delen met 2 andere hotels evenia suites en palace er zijn dus 3 grote hotel voor dit zwembad. Dus allllllllll dit mensen liggen dan ook bij het zwembad. Een druk mierennest is er niets bij. Alle bedjes staan tegen elkaar maar dan ook tegen elkaar je hebt geen privicy. Daarnaast zijn wij met de auto er heen gereden. Je kunt daar niet parkeren Daarvoor raad ik dit hotel voor het hoog seizoen ook af. Tenzij je van over volle hotels houdt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Eten niet gekoeld en/of verwarmd

Dhr. POSTMA
17-8-2019

Meteen bij de opening van het ontbijt, buffet en diner naar binnen gaan. Producten staan niet verwarmd en gekoeld opgesteld. Sla en andere versproducten zijn dus na een half uur op kamer temperatuur hier 24 graden. De warme producten zijn eveneens rond de 24 graden. Er is ontzettend veel keus maar let bij het versbereide vlees goed op, vaak os dit niet helemaal gaar. Ook buiten bij het zwembad altijd rauwe stukken kip tussen de wraps. Buiten het eten om allemaal super

Chantal
14-8-2019

Echt een goed hotel, heerlijk eten veel variatie iedere keer weer verbaasd daarover. Alles netjes. S'avonds laat wel even wat rumoerig op de gang met deuren. Het is nu hoogseizoen dus wel wat druk, maarja dat is overal. Vriendelijk personeel, als je op excursie gaat maken ze een ontbijtbox voor je. Moet je wel aangeven. Goed schoon. Eigenlijk niets te klagen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Perfect (familie) verblijf in Lloret de mar!

Fam de Kruijff
4-8-2019

Wij als familie met 2 kids( 9 & 5 jaar) hebben dit ervaren als een Top hotel! Kan niet anders zeggen. Echt alles was netjes. Zowel de kamers als het eten was super verzorgd. Ook lekker om bij het zwembad ijsjes te krijgen(gratis). Iedereen was super vriendelijk. Zwembaden waren echt goed, groot en schoon. Alles wordt elke dag netjes bijgehouden.

Animatie(team) en avond programma was geweldig.

Een paar kleine min/verbeterpuntjes.

Wat slechte WiFi ontvangst(lastiger voor de relaxmomentjes van de kids als voor ons😉)

Vrij gehorige kamers/gang.

En er worden vroeg bedjes gereserveerd, dus soms wat verder zoeken voor een plekje( wordt wel in de gaten gehouden en na een tijdje handdoeken weggehaald door een controleur.)

Maar dat zijn de kleine geneuzel dingen.

Je hoeft niet op alle slakken zout te leggen en uiteindelijk moet je ook er zelf wat van maken. Het is tenslotte vakantie!!!

Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Echt super fantastische park zeer de moeite waard

frans wennekes
26-4-2019

Geweldige vakantie gehad schoon park , vriendelijk personeel , goed eten , goede kamers , veel animatie overdag en s’avonds , kompleet voor een gezin , goed bereikbaar , zeer deskundige en vriendelijke manager

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch vakantie gehad

Lenders Davy
13-4-2019

Een echt top hotel alles picobelo in orde. Lekker eten , goed zwembad, goed kamers ,enkel een beetje gehorige kamers.

Gaan er dit jaar terug heen , dat zegt genoeg denk 😉

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Oud en vervallen hotel

Andre hendriks
23-10-2018

Oud en vervallen . Heel gehorig . Dronken engelsen . Wordt niet goed schoon gemaakt . Heel slecht en koud eten . Raad dit ten zeerste af . Nooit heen gaan .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Volgend jaar weer

Baas
9-8-2018

Super tevreden alles was heel goed geregeld door touroperator

Goed hotel met een overvloed aan eten en zeer vriendelijk personeel

Een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Verzorgd , kindvriendelijk heel groot hotel .

Pol
18-7-2018

Pluspunten zijn , voor zo,n druk hotel was alles proper , alles goed geregeld in de restaurants . Lekker eten , wijn en frisdranken zelf te nemen in restaurant. Ook aan het zwembad , a volonté cola , fanta , seven-up te nemen . Lekkere ijsjes de hele dag door.

Had er eigenlijk niet zoveel verwachtingen bij , maar was aangenaam verrast , ik dacht voor de prijs die we betalen , moeten we niet veel verwachten , maar was eigenlijk wel in orde . Ook spaanse ham ter plekke afgesneden , verse inktvis , gamba,s... Natuurlijk heel druk , maar wij kozen voor het hogere gelegen zwembad en moesten geen handdoek gaan leggen , was altijd plaats . Wij gingen pas om 21u eten , in alle rust.

Wij kozen dit hotel omdat het dicht bij uitgaan centrum was , voor onze dochters van 17 & 21 & 26 jaar. Maar zonder kinderen moet je dit in hoogseizoen niet nemen . Want alles staat in teken voor kinderen tussen 4-14 jaar. Voor die gastjes is dit een paradijs.

Nog een dikke proficiat aan het personeel , om in die hitte alles zo proper te houden.

Kamer was proper , restaurant ,alles gewoon ...super!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Doe het niet!

Joost
14-7-2018

Het is echt verschrikkelijk, niet waar voor je geld. Het aquapark is goed en daar is dan alles mee gezegd. Locatie vreselijk. Om nog niet van de service te spreken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016