Zoover

7,6

uitstekend

Henr Maes
25-4-2019

In hotel Grand Garbi eten uitstekend vriendelijk personeel een aanrader voor iedereen tot in oktober wij komen zeker terug met de kroonvrienden uit Lommel

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

ga weer dit jaar

Joop Lammers
    13-4-2019

Prima hotel met goede eten en schone kamers

Het personeel is bijzonder vriendelijk en willen alles voor je doen

Gereisd Met partner in mei 2018

Gewoonweg een fantastisch hotel!

Sylvia van Wissen
    29-11-2018

Dit is een fijn en gezellig hotel. De service is goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn comfortabel ingericht en schoon. Het eten is in buffetvorm en is gevarieerd en lekker. Bovendien ligt het hotel erg centraal, dus winkels, strand, restaurants en gezellige cafés is allemaal op loopafstand! Ik kom hier al 5 jaar, en geef dit fantastische hotel een dikke 10!!!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

voor mij een goed hotel en gaan er nog terug

rohnny
    28-11-2018

Het eten is goed soms niet heel warm maar wat wil je met een hele eetzaal vol mensen probeer jij eens eten te maken bij u thuis voor 20 man da is een ramp

voor de prijs mag je niet klagen en wij waren ook over het groot gebouw ik heb geen last gehad van lawaai en zaten juist boven paco gracia cafe super

ps als je niet tegen lawaai kan of het eten niet eet moet je zeker niet naar lloret de mar dat is de stad van feest en disco in ben 60.j en kan er tegen want gaan elk jaar 3 keer terug

Gereisd Met partner in september 2018

het was een mooi hotel

trijnie dekker
    29-9-2018

keurig hotel alles prima verzorgd

Gereisd Met vrienden in september 2018

Nooit meer !

Fam Lang
    21-9-2018

Al vaker in Spanje geweest en dit hotel was vrij gedateerd, kamers sterk verouderd en erg gehorig, we zaten in het bij gebouw aan de overkant. Badkamer beschimmeld en met een stinkende toiletpot die los zat ,het hele gebouw kon meegenieten van de douche en toiletgeluiden, kamerdeuren sloten slecht waardoor je s'nachts regelmatig wakker schrok.

Het eten matig vaak te koud maar wel genoeg keus in het buitengedeelte eten was een drama volop last van vliegen. Wi-Fi alleen gratis in het hoofdgebouw op de kamers 5 euro per dag. Buiten bij de barretjes wel gratis Wi-Fi.

Kortom er word geadverteerd als 4 sterren hotel klopt niet een matige 3 sterrenwaardig.

Gereisd Met partner in september 2018

Super ligging!

Fam RvBB
    13-9-2018

Prima hotel voor wat we betaald hebben. Waterpark super leuk voor onze kinderen van 7 en 10 . Eten vond ik best goed. Elke dag verse pannenkoeken, broodjes, en fruit en allerlei beleg. Genoeg plek (eind augustus). Lunch en diner ook heel goed. Vrij veel vis.

Genoeg bedjes bij het zwembad.

Leuk wandelingetje en je bent op het strand. Overal leuke winkeltjes. Totaal geen overlast van het uitgaan. Super goede ligging. Tussendoortjes niet echt geweldig.

Ik beveel de plek zeker aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Het kan, maar niet meer voor ons.

Richard
    26-8-2018

Transfer vanaf Barcelona is verschrikkelijk!

Vlieg via girona!

Hotel is schoon dat is belangrijk. Kamers zijn oud en gedateerd en zeer gehorig.

Badkamer is sterk verouderd en de doucheslang is tekort.

Wij hadden all-inclusive maar dit kun je beter doen voor het ontbijt en de drankjes. Lunch en diner is een ramp. Alles heel vet (druipt er af) en alles smaakt naar elkaar.

Zwembad is klein en de regels worden niet nageleefd. Je mag geen bal mee nemen en geen opblaasbare bedden/artikelen. 30% van het zwembad licht vol met dit soort spul. Dan is het zwembad snel te klein.

Wat we ook gemist hebben is muziek bij het zwembad. Het enige wat je hoort zijn huilende kinderen.....

Kluisje huren in het hotel is schrikbarend duur plus nog een borg.

Het hotel staat aan een zijstraat dus van eventueel uitgaand publiek heb je weinig last.

Wil je echt basic weg dan kun je dit proberen. Maar voor ons niet weer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Wel duur, maar zeker de moeite waard

Familie
    9-8-2018

Je bent midden in Lloret, maar je hebt geen last van het uitgaansleven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

mooi zwembad/aquapark maar slecht eten

Deborah
    19-7-2018

Fijn zwembad en mooi aquapark. Voldoende ligbedjes dus geen handoekje legje. Hotelkamers niet groot maar verder ok.

Dan het eten... We zijn nog nooit in een hotel in Spanje geweest waar het eten zo slecht was. Brood/croissants droog, het eten is koud. Wij vonden het eten smakeloos en gaan niet meer terug naar het hotel vanwege het eten. Wanneer je all inclusive hebt dan krijg je minder lekkere koffie dan wanneer je er voor betaalt. Wat betreft ijsjes kun je kiezen uit 2 soorten. Het hotel is ons inziens geen 4 sterren waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018