Zoover

6,2

Wat je kan verwachten

Nikita
16-7-2019

Is wat je kan verwachten voor de prijs. Zal er niet heen gaan voor je rust. Als je hierheen gaat om te zuipen prima plek.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

D.
5-3-2018

Het was een mooi hotel met een mooi zwembad, alleen het eten was niet te eten.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Vreselijk hotel

Nina
22-8-2017

Hotel Clipper is een vreselijk hotel.Mijn eerste dag in dit hotel is mijn paspoort gestolen (door de schoonmaaksters van dit hotel). Na de eerste keer dat de schoonmaaksters geweest waren was mijn paspoort weg. Toen ik dit meldde bij de receptie van het hotel werd er luchtig over gedaan, schouders opgehaald en mij verteld dat ze er niets aan konden doen. Vrienden in het hotel zijn de telefoons van gestolen tijdens het schoonmaken van de kamers. Miijn kamer had alleen een bed en een kast, de deur van mijn kamer kon van de binnenkant niet op slot. Wanneer je langer dan 3 minuten onder de (ijskoude) douche stond, stond de kamer blank. Het eten in het hotel was zo slecht, dat ik mijn hele vakantie buiten het hotel moest eten doordat ik ziek was geworden na de eerste maaltijd in het hotel. De bedden worden tijdens je verblijf niet verschoont en ook krijg je geen schone handdoeken maar worden de oude handdoeken gewoon opgevouwen en teruggelegd. Door dit hotel is mijn vakantie verpest.

Gereisd Anders in augustus 2017

Meer dan prima

Robbert
16-8-2017

Na het boeken van de last minute naar Lloret da Mar, hotel Clipper de redenaties gelezen. Wat de vakantie voorpret wel bederfde.

De accomodatie ligt op een kleine 10 minuten lopen van de strip wat goed te doen is en veilig voelt.

De kamers zagen er uitstekend uit, elke dag nieuwe handboeken en schoonmaak zoals je mag verwachten van een hotel.

LET OP, het complex bestaat uit 2 delen. Wij zaten in het luxe(re) gedeelte, hierbij heb je pasjes ipv één fysieke sleutel, airco, tv, ruimer en nieuwer meubilair. Verschil is aanzienlijk.

Het all-inclusive is te doen, nog nooit lekker gevonden, zit wel altijd wat lekkers bij en elke dag afwisselend. Lekker voordeel is het gratis drinken bij het zwembad. Ook mixjes maar niet van A-merk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

verschrikkelijk!!

jwz
21-1-2017

verschrikkelijk hotel! Als je binnenkomt bij het hotel denk je dat het er heel mooi uit ziet maar zodra je op de kamers komt, wat een drama! de bedden waren echt verschrikkelijk heb 2 weken wakker gelegen door het vele lawaai, de stroom is 3 dagen weg geweest en er werd telkens gezegd dat ze er wat aan zouden doen maar dat gebeurde niet, wij betaalde voor een "luxe" kamer waar we airco in zouden hebben maar die deed het dus ook 3 dagen lang niet waardoor het een grote sauna was op onze kamer, maar met de deuren open slapen was ook niet te doen want dan was het lawaai nog harder. ook de airco was een drama want wat zijn wij ziek geworden van die lucht die daar uit kwam... en zo hoorde wij iedereen in het hotel kuchen.. de kamer was ook heel smerig en de schoonmakers daar waren ook niet te vertrouwen, en het eten.. wat was dat smerig. het eten wat warm hoorde te zijn was koud, en wat koud hoorde te zijn was warm, Ik raad echt niemand aan om naar dit verschrikkelijke hotel toe te gaan!!

Nooit meer

Ik heb steeds nachtmerries
21-8-2016

Ten eerste is dit geen 4 sterren hotel maar 2 ster dit moet echter aangepast worden.

bovenstaande review van: rampzalig nooit meer gaan en nooit meer, kloppen helemaal.

Ik heb heel weinig toe te voegen anders wordt mijn verhaal te lang.

Dit is een hotel voor jongeren geloof me ben je niet tussen 16 en 23 ga hier niet naar toe, je hele vakantie wordt verpest.

Gelukkig na 2 dagen heeft de reisbureau een andere hotel voor ons gezocht en dit was gelukt, ik heb 2 dagen wakker gelegen.

Wi-Fi alleen in de lobby, geen tv op de kamer ijzeren bedden met dunne matras, alleen handdoeken worden verwisseld, 1 stopcontact in de kamer, 1 tafel met 2 stoelen alles was gedateerd. Slapen vergeet het maar je kunt bewijs van spreken alleen overdag slapen, want dan liggen alle pubers te slappen en s' nachts zijn ze allemaal aan het feesten en geloof me feesten begint echter een uur of 19.00 tot 6.00. Het wordt gezegd dat Lloret del mar voor feestgangers is, dit klopt niet.

2 kilometer verder op is het heel anders je komt in totaal een ander omgeving, als je gaat boeken en het staat hotel voor jongere moet je het niet nemen als je daar naar toe wilt gaan voor je rust. nogmaals je kunt gerust naar Lloret del mar alleen moet je weten welk hotel goed is. in ieder geval hotel in de buurt van Clipper moet je vermijden. De reden waarom ligging een 1 krijgt is: je kunt 15 min. naar de strand of centrum maar zolang je geen oog dicht kan doen door het lawaai van buiten vind ik de ligging ook niet goed.

Rampzalig nooit heen gaan!

PETER
15-8-2016

Wat is er fout? Eten echt vreselijk bedorven koud en schimmel er op

paar dagen ziek geweest, Daarna alleen maar uit eten gegaan

verder kamers vies, alleen toiletpapier en handoeken worden verschoond voor derrest niks, Mensen zeer onvriendelijk bewakers slapen doen niks een grote bende ik las nadat ik geboekt had alleen maar slechtte dingen en ze kloppen allemaal wat een HEL , vanuit mijn balkon een grote tering bende, snachts geen oog dicht gedaan. als ik naar beneden keek was het een vuilnisbak , Airco was 3 dagen lang stuk en werd niks aan gedaan stroom was uitgevallen. En als je wat meldde bij de receptie of ze werden boos of lachen hun problemen weg, Mensen echt vreselijk nog nooit zo hotel meegemaakt op internet staat 4 sterren maar het is maar een 2 sterren hotel, Maar het is nog niet eens 1 ster waard, Geld weggegooid hoop dat veel mensen dit lezen ik zou zeggen het is het geld waard om je reis te annuleren als je naar dit hotel gaat je word er echt ziek.

Wat is er goed : Niks

Nooit meer

Robin
14-8-2016

Na een lange busreis aangekomen om 07:30 bij hotel Clipper, daar kregen we te horen dat we om 14:00 de kamer in konden, hier baalde we van maar was niet anders, koffers ergens in het hotel mogen zetten. Merkte toen wel al gelijk dat het personeel Chagerijnig was. Na 2 uur wachten mochten we rond half 10 toch onze kamer op, prima kamer met klein balkonnetje, alles schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken. Helaas was dat het enigste dat goed was. Het eten was heel slecht, rauw vlees,bevroren vis en beschimmelde tomaten en komkommers tussen de sla. Ook hierin was het personeel heeel slecht en niet vriendelijk! Security in het hotel is al helemaal onbeschoft, die lopen ongevraagd de kamer op, s'avonds maar ook s'nachts. De strip is ongeveer 15 min lopen en strand 20 min lopen. Helaas niet veel goeds over dit hotel, zeker geen aanrader !

Eten walgelijk

Jill
14-8-2016

Hotel voor de prijs is prima! Kamers zijn wel super goed en schoon gewoon voor jongeren.

Ik was daar met 5 vriendinnen heen en het begin was hartstikke goed maar daarna had ik opeens een stuk rauwe/ bevroren vis op me bord liggen daarnaast, had ik ook salade en was er een schimmel op mijn komkommer. De werknemers daar zijn heel associaal toen ik met mijn bordje er heen liep met de rauwe vis en beschimmelde komkommer gingen ze me gewoon uitlachen. Bij 3 vriendinnen van mij kwam zomaar een man op hun kamer terwijl hun zeiden dat ze aan het aankleden waren. Dus neem geen all in clusive voor Derest de kamers kunnen echt makkelijk want die zijn gewoon goed maar het personeel en eten absoluut niet!

Prima hotel voor jongeren

Stijn van den Berg
4-8-2015

Na de aankomt van een lange busreis van 17 uur aangekomen in Lloret. Gelijk naar het hotel gelopen, bij binnenkomst om 08:00u kregen wij te horen dat we 12:30 de kamer op konden. Dit werd uiteindelijk 13:30 maar we konden ondertussen wel onze bagage kwijt op een daarvoor bestemde plek. Hierna hebben we even een stukje gelopen en vervolgens een duik in het zwembad genomen. Het is een ruime kamer met een ruim balkon met 2 stoelen maar geen tafeltje, hier hebben wij de nachtkastjes voor gebruikt. De bewaking is erg behulpzaam maar na 22:00u mag je geen herrie meer maken. Er zitten wel veel Duitsers in ons hotel maar onze buren aan beide kanten waren Nederlands. Het is een kwartiertje lopen naar het strand/de strip maar hierdoor zit je 's nachts niet in de drukte. Dichtstbijzijnde supermarktje is op 2 minuten lopen. Ontbijt was goed, eieren, worst, bacon, brood, croissantjes.

Ruime kamer/balkon

Niet in de drukte