Zoover
Camping Castell Montgri (Glamping)

Camping Castell Montgri (Glamping)

7,4

waar voor je geld geen kat in een zak aan gehad

sjors Wallaart
6-7-2019

Leuke camping met mooie zwembaden strand badplaats en Lidl op loop afstand.stacaravan was ook een leuk ding van de touroperator, alleen sprak het vrouwtje bij aankomst alleen frans dat was wel minder. Verder is het leven daar goedkoper als in NL zeker de brandstof supermarkt enz . Minpunt De restaurants op de camping waren minder smaakte voor geen meter !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastische

Saskia
6-6-2019

Mooie camping , mooie zwembaden , alleen afhaal restaurant was onder de maat ,verders een camping om nog een x heen te gaan , gezellige entertainment , alles keurig als het gaat om hygiëne

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Leuke zwembaden en erg mooi sanitair.

Opmodok
25-4-2019

Deze camping heeft CKE korting, maar daarvoor kwamen maar een paar plekken in aanmerking, terwijl bijna alles verder leeg stond. Blijkbaar waren we hier (half september) zo'n beetje aan het einde van het seizoen voor deze camping. De stacaravans waren nog wel aardig verhuurd, maar buiten ons waren er maar 3 kampeerplekken bezet. De eerst dag dat we er stonden loeide de muziek 's avonds nog over de camping, maar daarna was het behoorlijk uitgeblust.

Het sanitair was bijzonder mooi en uiteraard schoon.

Bij het zwembad boven is oa. een groot grasveld, minigolf, sportvelden en restaurant met terras.

Bij het zwembad beneden naast de supermarkt is oa. een afhaal, restaurant, terras, cafe en campingwinkel.

De Lidl is vlakbij. l 'Estartit en het brede strand met prachtig fijn zand zijn een kwartiertje lopen.

Gereisd Met partner in september 2018

Carolien
24-3-2019

Heerlijke camping! Veel te doen, prachtige zwembaden . Mooie omgeving! Mooiste camping die ik ooit bezocht heb

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super

Marcel Kardinaal
24-3-2019

Geweldige camping met alles erop en eraan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

geweldig

jolanda
17-3-2019

Super schone en gezellige familie camping

Gereisd Met partner in juli 2018

Super

Yvonne
12-3-2019

Mooie camping, mooie grote tenten die mooi centraal op de camping aanwezig zijn.

Vanuit de camping is een bus geregeld waarmee je naar het strand kan en weer terug.

Op de camping zelf is genoeg te doen. Mooie zwembaden, de toiletgebouwen worden geregeld schoongemaakt en om 12 uur s avonds is het stil op de camping.

Loopt genoeg beveiligers rond de rust te bewaren s nachts.

Zijn er nu al 6 x geweest

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top vakantie’s

Anita
11-3-2019

Het is een hele fijne camping....helemaal top voor kleine kinderen maar ook voor oudere kinderen.

We zijn dit jaar samen geweest met onze oudste zoon samen met zijn vrouw en hun 2 kinderen.

Maar de jaren daarvoor met onze 2 jongste kinderen die kwamen daar super graag, veel vrienden en vriendinnen keerde ieder jaar ook

terug! En dit jaar gaan we er voor de 10 de weer heen!!🌞😎

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Cora
11-3-2019

Fantastische camping, goed personeel van touroperator

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Nooit meer

Helene
21-2-2019

De camping is super leuk. Heeft drie hele leuke zwembaden. Ligging ook super. Zit een

Helaas de stacaravan waar wij in verbleven was heel vies bij aankomst en ook veel stuk het was oud en vervallen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018