Zoover

Sorteren

Top camping!

Deborah
4-10-2018

Een mooie terrassen camping op een berg. Mooie looproutes in de bergen. Mooie zwembaden op de camping. Gastvrij onthaal door touroperator.

Geweldig!

Ton
3-10-2018

5 dagen geweest in het na-seizoen met 2 vrienden. Camping was hooguit voor 10% bezet. Erg rustig. Wat opviel was dat zo goed als alle voorzieningen nog gewoon open waren, behalve het bovengelegen zwembad La Bassa. Dus als je om 23.30 nog een pizza wil bestellen, kan dat gewoon. De kaart in de restaurantjes is omvangrijk en voor ieder wat wils. Personeel erg vriendelijk. Hygiëne top. Zwembaden erg mooi. Onderhoud op de camping ook geweldig. Ook met weinig gasten, rijdt er een wagentje af en aan om de paadjes op te vegen etc. etc. L'Estartit is te voet goed te doen, leuk dorpje. Het naast de camping gelegen café Mont Pla is verder erg leuk om even te relaxen buiten de camping. Erg vriendelijke bediening en niet duur. En ze verkopen er lekker ijs. Kortom: als je er in het na-seizoen naar toe wilt: DOEN; het is een geweldige camping.

Goede camping met genoeg voorzieningen

Ina
25-9-2018

Prima camping, mooie zwembaden verdeeld over de camping. Grote campingwinkel met genoeg keuze en redelijke prijzen. Het afhaal restaurant was prijzig en het personeel niet al te vriendelijk. Verdeeld over de camping meer dan genoeg plaatsen om afval weg te kunnen gooien. We hadden een stacaravan gehuurd via touroperator. Ruimte prima, goede bedden, maar sommige dingen zijn wel aan vervanging toe. Een toilet met vieze, bruine kalkaanslag erin en een kastje wat aan het verpulveren was. In de badkamer is op de muren duidelijk te zien dat er lekkage is geweest, het lampje van de koelkast hing aan een draadje. Ook was de inventaris verre van compleet. Dit werd wel snel aangeleverd.

goed

VM
13-9-2018

Prima camping, goede faciliteiten voor alle leeftijden.

Goede ontvangst door de medewerkers van de camping.

Wij hadden zelf via touroperator geboekt en bewust gekozen voor de nieuwste caravans, de Azure Compact. Deze caravan is echt een aanrader vonden wij.

Echter 1 ding wat ik gewoon echt niet begrijp is dat op deze camping de muziek zò hard moet staan dat je hier gewoon van wakker ligt tot 00:00 uur.

Misschien is het afhankelijk van waar de caravan ligt en wij zijn echt geen zeikers maar ik vond het volume echt niet familiecamping-waardig.

Op sommige avonden was het ook gewoon als of we op een hardcore feestje beland waren, zulke muziek werd er gedraaid, terwijl de kinderen liggen te slapen.

Verder vond ik het vreemd dat er al vanaf 30 augustus geen mini disco meer is terwijl de camping tot eind september geopend is.

Zwembad etc allemaal prima, super fijn stand op goede afstand.

Je kunt de auto gewoon op het strand parkeren!;)

Middelmatig

Trinity
12-9-2018

Deze camping heeft voor en nadelen. Wij hebben bij de camping zelf een mobile home geboekt en deze staan beneden op de camping. Goede plek en dichtbij de zwembaden en supermarkt. Super goed schoongemaakt en redelijk ruime caravan. De koelkast is wel echt een groot drama! Veel te klein en koelt voor geen meter.

Het allergrootste nadeel vond ik toch wel dat er totaal geen schaduw was bij het panorama zwembad. Dit kan echt niet!

De kinderboerderij is leuk, het strand is geweldig! ook het parkeren. Super veel plek en geheel gratis. De schuimparty's zijn erg leuk. De animatie vond ik erg tegenvallen. Leuke omgeving, veel te doen. Veel muggen, echt heel veel!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad maar toch wat nadelen waarom ik niet snel terug zou gaan. Misschien als de kinderen een stukje groter zijn.

Super camping

Linda tabak
9-9-2018

Mooie camping met genoeg animatie voor jong en oud. Boek alleen nooit geen caravan bij deze touroperator alle caravans zitten vol schimmel voornamelijk de airco badkamer en koelkast zelfs het personeel zegt dat alle caravans smerig zijn. Na klagen kregen wij een andere caravan maar ook die was vol schimmel. We komen zeker terug maar boeken nooit meer bij deze touroperator.

Een top vakantie bestemming voor ieder wat wils.

Marco
9-9-2018

Een hele mooie grote camping. Massaal valt helemaal niet op. Altijd wel ruimte in de diverse zwembaden. Volop entertainment aanwezig.

Live muziek aan zwembad le bassa tegen de berg aan.

Het panorama bad zeer ruim. Van ondiep gedeelte voor kinderen of wateractiviteiten tot diepte van 3.50 mtr om te duiken.

Bommetjes ballen banden alles mag hier in dit bad.

En dan ook nog super lange openingstijden van zwembaden in hoogseizoen.

Inmiddels al 9 jr geweest en volgend jaar weer.

Jeugd pakt zich op en gaan stappen in gezellige Estartit op loopafstand.

Lange stranden mooi aflopend de zee in en genoeg parkeer mogelijkheden.

Een heerlijke camping omgeving voor top vakantie.

I

Weinig sfeervol

Harm
2-9-2018

Het is een grote camping met veel animatie. Jammer was dat alles zich afspeelde rondom het zwembad en dat er weinig sfeer was op de rest van de camping. De camping deed meer aan als een vakantiepark dan een camping dit blijkt o.a. door de weinige plekken voor toercaravans . Zelf hadden we een lodgetent gehuurd. Deze tent was ontzettend verouderd. De douche kon je alleen gebruiken als je kleiner was dan 1.70 meter en een vloer die ontzettend kraakte. De wc wou niet goed doorspoelen. De vloer kraakte ontzettend. Het sanitair op de camping wordt ontzettend goed schoongehouden. De ligging van de camping is prima. Dichtbij een mooie zandstrand. Maar voor ons helaas niet weer naar deze camping.

Niet voor herhaling helaas

Fam. de Bruijn
24-8-2018

Wij hebben een bungalowtent gehuurd v 3 weken met 3 jongens van 17, 16 en 14 jaar, goede plaats met mooi uitzicht. Goede ervaring: elke ochtend verse broodjes gehaald, geen rij bij de campingbakker, want zelfservice. Lidl is aan de overkant v.d. camping. Voor de tieners is er qua disco op de camping zelf niets te beleven, veel tieners gaan ca rond 23-24 u lopend naar het Engelse plein in L' Estartit. Op andere campings bleef iedereen van hun leeftijd in de bar op de camping en dat beviel hen veel beter. Wij hebben op andere campings leukere avondvertier gehad. Hier bv geen musicals, wel een keer schuimparty. Dat er geen parasols bij het zwembad staan is onbegrijpelijk. Totaal geen schaduw. Dit kan niet anno 2018. Het voetbalveld was wel mooi en we hebben veel gepingpongd en Tour en voetbal op het scherm gekeken, erg gezellig. L'Estartit erg gezellig, en 2 x gesnorkeld bij de Islas Medes. Aanrader.

Volgend jaar weer!

Dennis Notenboom
21-8-2018

Vandaag terug gekomen van een top vakantie en ik kan me totaal niet vinden in sommige kritieken op deze website. Wij hadden een Emerald caravan in het grijze gedeelte via touroperator. Eerste ontvangst bij de receptie van de camping was prima, netjes en goed verder geholpen. Daarna ook via touroperator goed verder geholpen. Helaas paar mankementen in het verder prima verblijf. De verstopte gootsteen, de lekke airco en wisselende temperatuur van water is binnen een uur verholpen en verder geen problemen meer gehad. Ja, het is een camping met wat klimmetjes, maar dat is overal vermeld, moet je ook verder niet over zeuren. Ja, het is een mega-camping, maar juist omdat alles zo ruim is opgezet, merk je dat amper. Zwembad heb ik nooit als overvol ervaren. Entertainment was prima, leuke shows in de avond en na 0:00 is het ook gewoon stil op de camping. Eigenlijk weinig negatiefs te melden, alleen wat veel mieren, maar ach, het blijft kamperen!