Zoover

8,1

Super

Rajka
29-4-2019

Dat het een goed schoon hotel is eten goed kamers goed personeel en touroperator natuurlijk dat is onze vaste reisorganisaties gaan nu 3 mei weer met touroperator

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heerlijk ga dit jaar weer

Petra
4-3-2018

Een goed hotel prima eten ,schoon hotel vriendelijk personeel dicht bij strand.

Gereisd Met partner in oktober 2016
Amador Luque - Director GFH Hotel Volga, Comunity Manager, 13-3-2018

Hartelijk dank voor het commetaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft.

Met vriendelijke groet,

Mooie centrale ligging

Hans van den Brule
25-6-2017

Het is een fijn hotel mooie kamers en een leuk balkon het eten is ook heerlijk en gevarieerd allen heren in een korte broek(bermuda)worden niet toegelaten en moeten een lange broek gaan aandoen terwijl de dames in ultra kleine broekjes er zo naar binnen mogen en dat snap ik niet zo goed maar verder geen klagen

Gereisd Met partner in januari 2017

prima

mariël
20-4-2017

uitstekende ligging, netjes, goed eten

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Meer 3 dan 4 sterren accomodatie

Peter
15-6-2016

+: Ontbijt was goed, evenals de prijs-kwaliteit van de kamer; wegbrengservice naar bushalte voor transfer naar luchthaven Barcelona. Ook de ligging t.o.v. treinstation gunstig (5 min lopen)

-: WiFi op de kamer? bijbetalen; kluisje gebruiken op de kamer? bijbetalen; koelkast gebruiken op de kamer? bijbetalen. Het hotel is niet makkelijk te vinden als je bij de bushalte uitgestapt bent; zeker 20 minuten lopen met bagage.

Verrassend goed

Maria
31-5-2016

Kamer is comfortabel; niet te groot maar ook niet te klein. mooie badkamer met heerlijke regendouche. Goede bedden en leuk balkon. Ontbijt heel gevarieerd. Met name het avondeten vonden we geweldig: heerlijke gezonde salades / lekkere amuses / soep / fruit / vlees / vis / friet / groenten / en niet te vergeten het heerlijke toetjesbuffet. Je zit er ook erg gezellig en het verveelt niet snel. De ligging van het hotel is perfect. Tegenover het strand en nog geen 2 min. lopen naar de oude binnenstad. Ook het station is eigenlijk voor de deur maar je hebt er absoluut geen last van. Een auto huren is hier echt niet nodig. De medewerkers doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het zwembad is niet al te groot maar met zo'n groot strand voor de deur vonden wij dat geen probleem. We gaan niet snel naar een zelfde hotel terug maar deze keer zal dat vast nog een keer gebeuren.

Goed hotel gastvrij onthaald

Janet Groenewoud
3-8-2015

Ligging erg goed in het niet toeristische deel van Calella. Vlakbij station en de gezellige winkelstraat met terrasjes en restaurants. Strand is snel te bereiken. Hadden half pension, ontbijt erg goed evenals het gevarieerde avondeten. Waren veel bejaarde Spanjaarden in deze periode en er was een relaxende sfeer. Omdat het hotel klein is heerst er een gemoedelijke sfeer. Hadden geen voorkeur aangegeven en kregen een luxe kamer met zeezicht, was een luxe kamer. Veel kastruimte en een ruim balkon. Zwembad was minder, klein en weinig ruimte rond het zwembad. Zou er wel weer naar toe gaan.

Perfect

meneer van der Ploeg
12-10-2014

Na een overboeking van een dag en nacht perfect opgelost door de receptie

Gereisd Met vrienden in september 2014

Super fijn hotel

elhenka
26-6-2014

Net terug uit hotel Volga .Super goed bevallen.

Vanaf afgelopen mei hebben ze een verdiende 4e ster gekregen.

Personeel is zeer correct en vriendelijk. Een echte aanwinst voor dit hotel is de beachclub. Wij hadden een privilegekamer geboekt, hierbij zitten 2 bedden, 1 parasol en handdoeken voor de beachclub bij. De obers van deze club (Jordi en Carlos) zijn super. Je kunt er zeer goed lunchen als je op het strand wilt blijven en voor een zeer goede prijs.ahet hotel ligt recht tegenover het stationnetje en vooraan de lange winkelstraat. Hierdoor kun je zeer goed met de trein naar bijv. Barcelona of Blanes. Als je door de winkelstraat loopt kom je in het uitgaansgebied uit. Hier heb je in dit hotel geen last van. Restaurant is prima. Alleen jammer dat je er pas vanaf 19.30 uur kunt gaan eten.

Ook zijn er veel russen in het hotel.Dit geldt overigens voor heel Spanje. De bediening sprak ook russisch. Maar wij hadden hier geen last van. Een hotel om zeker nog een keer terug te komen.

niet meer de moeite waard

noel
17-9-2013

geen aanrader,hotel is goed kamers oke eten kan veel beter.veel russen geen vast tafeltje voor s,avonds te eten,pluspunt is de strandtent die er is van hun voor 6 euro 2 bedjes en parasol en handdoeken.mensen die al 13 jaar daar kwamen gaan er niet meer naar toe,dat et je toch aan het denken.

Gereisd Met partner in september 2013