Zoover
Hotel Oasis Splash

Hotel Oasis Splash

Hotelstersterster
7,6

Aanrader voor een midweekje weg!

Rens
3-10-2019

Samen met mijn vriendin 5 dagen hier verbleven in dit hotel. We kwamen aan en hadden gelijk een goede indruk. Alles zag er schoon en fris uit en dit bleek later ook te gelden voor o.a. onze kamer (die was dus goed!) Bij all-inclusive weet wat je kan verwachten met het eten en dit was naar ons idee ook prima. Uiteraard, elke dag soort van hetzelfde maar goed, dat weet je en daar moet je je maar niet te druk over maken. Voor de rest is het plaatsje Calella gezellig en konden via de trein zo een dagje Barcelona meepikken. Kortom wat ons betreft een aanrader voor wie er even tussenuit wil!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Prima vakantie!

Anoniem
30-9-2019

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ideaal voor de combinatie relaxen en stedentrip Barcelona.

Gereisd Met partner in september 2019

matig

kim
29-9-2019

Opzich prima, Eten was elke dag het zelfde en helaas alleen maar varken..

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Goed en mooi net hotel, alleen het zwembadje koud.

Jeffrey De vries
26-9-2019

Van 18 tm 25-09 hier geweest met onze dochter van bijna 3.

Het zwembad water was te koud. Ook voor andere kinderen want het was altijd rustig in het kinder zwembad + dat gedeelte is 14;00 uur in de schaduw. Het diepere gedeelte + glijbanen wel hele dag zon. Wij hadden extra betaald voor pool-side view. Dit was perfect! Grote en nette kamer. Douch en bed is perfect.

Het eten is gewoon goed. Op zondag werd flink uitgepakt met live muziek en extra veel verse vis. Ook glutenvrij eten is er.

Helaas voor kleine kinderen alleen maar roomijs te krijgen en mier en mierzoete drankjes. Neem dus zelf aanmaak limo ofzo mee als je ze geen prik wil geven.

Elke dag animatie wat voor jonge kinderen soms wat laat begint. 21:00 pas. Personeel is aardig en de drank is goed!

De zee is dichtbij en een fijn strand.

Kortom, leuk en net hotel, jammer van het koude zwembad water. De zee is net zo koud dan wel niet warmer.

Voor herhaling vatbaar

Frank
24-9-2019

Kamers worden elke dag schoongemaakt, kamers zijn netjes. Het eten was goed niet heel bijzonder maar voor de prijs okee. Het personeel over het algemeen vriendelijk behulpzaam. Het hotel ligt lekker dicht bij alles. En de animatie is ook goed.

Kan beter

Nathalie Ooms
19-9-2019

Als je een all inn neemt middag en avondmaal bijna hetzelfde alle dagen bijna hetzelfde. Het zwembad water was ijskoud.

Personeel ontzettend vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Leuke vakantie en prima hotel

Fam Navis
1-9-2019

Mooi gerenoveerd hotel. Nette kamers die elke dag schoongemaakt werden.

Leuk zwembad en glijbanen voor de kinderen. Redelijk wat ligbedden en stoeltjes. Jammer van het handdoekje leggen. Hoewel aangegeven staat dat ligbedden reserveren niet toegestaan is, gebeurt dit massaal (en gezinnen die rustig voor elk klein kind een bedje reserveren terwijl het kind er op de hele dag nog geen uurtje op zit).

Eten was prima. Diverse schaaltjes met kleine gerechtjes en telkens vers gebakken vlees/vis. Jammer dat ze geen warmhoudplaten hebben. De gerechten koelen hierdoor erg snel af.

Ook voldoende simpele dingen voor als je kinderen geen alleseters zijn. Elk buffet vers fruit beschikbaar. ‘s Middags en s avonds heerlijke toetjes.

Animatie vonden onze kids minder (alles Spaans of Engels), maar er wordt wel veel gedaan/georganiseerd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Goed , niets op aan te merken

Marian
16-6-2019

Als je geen kinderen heb zou ik hier niet naar toe gaan , te rumeurig

Heel veel op kinderen gericht

Maar met kinderen heel goed, ben als oma meegeweest en vond het verbazend met zoveel kinderen en toch zo netjes het was

Zeker in restaurant ,

Eten was goed en warm , waren ook eenpans gerechten wat ik heel leuk en handig vond om voedsel verspilling tegen te gaan

Veel keuzes

Vriendelijk personeel

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Mandy
28-10-2018

Het was echt super mooi lekker eten elke dag een opgeruimde kamer heeeerlijk

Gereisd Met vrienden in oktober 2018