Zoover

5,6

Voor herhaling vatbaar

H.C.Scheepers
26-4-2019

Gezellig klein hotel. Direct aan de boulevard. vriendelijk personeel. Het eten is goed. Gelegenheid om excursies te boeken. Fijn om te wandelen of te fietsen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Ga nooit met touroperator in zee!

!
19-8-2018

Beste mensen,

Ga hier nooit heen en zeker niet met touroperator! Het eten is niet gaar, lauw en zelfs koud. De kamers zijn zo klein, dat je je kleren in de koffers moet houden, want je kan de kast deur niet openen. De reisleiding doet niks en laat je letterlijk met dit probleem zitten en lachen je uit waar je bij staat. De kamers zijn zo gehorig dat je letterlijk alles hoor. Ook had een van ons een kapot bed en moest op het balkon slapen en de reisleiding liet je zitten in de koude kleren, want ze had geen tijd! Dit is een hotel wat aan red mijn vakantie moet mee doen en dat zal mij ook niet verbazen dat dit gebeurd!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer gehorig en diner was bar slecht

Rosé
12-9-2017

Kamers zijn zeer gehorig. Restaurant is beneden het hotel. Enorm veel herrie. Diner is barslecht.Alles wat warm hoort te zijn is koud. Op plaatjes is te zien wat je eet. Steeds wordt het servies weggehaald onder het eten. Vreselijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel, geweldige ligging

Eva
6-9-2017

Geweldige ligging..aan het strand en boulevard.

Hotel is Prima, kamers wat klein.

1 stopcontact dus wel handig om een verlengsnoer mee te nemen.

Na 1 x gegeten te hebben hielden wij het voor gezien.

Ongezellige eetzaal en koud eten.

Maar in Callelle genoeg gezellige eetplekjes.

Zwembad ligt aan de straat en is erg klein. Vanaf 15.00 ook geen zon meer bij het zwembad.

Als je er van houd om aan het zwembad te liggen moet je dit hotel over slaan.

Verder vriendelijk personeel en goede schoonmaak

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prettig hotel, schoon en vriendelijk

Rob van der Vaart
11-10-2016

goed: Geweldige ligging, vriendelijk personeel, schone kamer

niet goed: Na 1x ontbijten hielden we het restaurant voor gezien

Gereisd Met partner in september 2016

is een heel mooi stadje en een mooi strand .

fam.verdult
16-9-2016

wij gaan altijd met de bus hebben wij recht vacantie.alles is goed

Gereisd Met partner in augustus 2015

Leuk hotel

Louise
29-8-2016

In augustus zijn wij een paar dagen in Hotel Checkin Garbi geweest.

Wij vonden het hotel prima. De locatie is haast perfect. Je steekt de straat over en je bent op het mooie strand. Ook is het niet ver lopen naar eettentjes en de discotheken.

Wij hebben alleen ontbijt gehad, en hoewel het eten elke dag hetzelfde was, was het zeker niet verkeerd.

De kamers waren klein, met inderdaad maar één stopcontact, maar bevatte verder alles wat je nodig hebt. Wel waren de kamers erg gehorig: wij hoorden de kinderen in de kamer naast ons 's ochtends praten. Wifi heb je alleen in de hal en in de bar, maar daar is het wel gratis.

De medewerkers van de receptie waren heel vriendelijk.

Het zwembad is ook goed. Het is wat aan de kleine kant, maar met het strand zo dichtbij is dat geen probleem.

Al met al is het hotel ons goed bevallen en zijn we blij dat we ons niet hebben laten afschrikken door de negatieve recensie(s) die ook te vinden zijn.

Leuk hotel met super ligging!

little_star4ever
9-8-2016

Heerlijk hotel direct aan het strand. Schone kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, prachtige ligging aangezien dit hotel direct aan het strand ligt en op loopafstand ligt van gezellige uitgaansgelegenheden. Dit hotel is zeker zijn 3* waard en voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2016

Erg leuk!

Sammie
8-8-2016

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding! Kan me ook niet vinden in de reviews hieronder, maar misschien omdat deze van langer geleden zijn.

Ja, de kamers zijn aan de kleine kant, maar ik kwam niet om op mijn kamer te zitten.. ;)

Eten was goed te doen, geen 5* maar gewoon goed voor 3*

Zou zeker terug gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Dit nooit meer!

Pieter
11-6-2016

Vreselijk hotel een week geweest, kamers zijn klein en je hebt maar een stopcontact op de kamer tevens moer je voor alles betalen in het hotel bijv. Voor wifi, kluis, airco, tv. Het eten is bijna elke dag hetzelfde het is koud en niet helemaal gaar verbaast mij niks als het een keer bij red mijn vakantie komt

Gereisd Met vrienden in juni 2016