Zoover

7,4

fantastisch

HC ferwerda
13-4-2019

Erg mooie omgeving en wat top was een heel mooi en schoon

appartement met alle luxe van wasmachine tot koffiemachine en de beheerder was erg vriendelijk gaf top service

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Nooit meer touroperator! Vendr-Hell Calaf-Hell

R de Schaaf
29-12-2018

Geen transfer vliegveld-bungalow geregeld! 2x taxi à € 130 per rit (tolwegen).

Geen 3e bed/stretcher geregeld!

-Bungalow bestaat uit enkel plankje hout.

-Ligt direct naast spoorlijn

(dag en nacht treinen).

-Ligt direct naast agrarisch gebied (07:00 uur tractor naast je hoofd).

- Om 04:00 uur word je wakker gemaakt door sproeiinstallaties.

- Om 06:00 uur word je wakker van de pesticide-bestrijding.

- Om 08:00 uur word je wakker van het heggesnoei-team.

- Om 10:00 uur kun je niet lekker ontbijten/wakker worden, want dan wordt het gras gemaaid.

Het animatieteam spreekt geen woord Nederlands.

De stroomt valt tig keer dag uit, zodat je ook niets hebt aan de koelkast en airco.

Als het regent, blijkt het huisje lek, dus natte bedden!

Klein zwembadje, zit snel vol.

Ligbedden allemaal bezet.

De winkels en pinautomaten zijn op ca 2 km lopen door de hitte.

Kortom: het was een slechte-vakantie en zijn helemaal gesloopt.

Blij dat we weer thuis zijn

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping waar genoeg te doen is!

Sandra
11-9-2018

Mooie camping direct aan het strand. Schoon en netjes bijgehouden. Alleen voor ons net iets te nederlands! Ligt op loopafstand van een gezellig centrum!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor ons niet meer 👎

Droppers
30-8-2018

Een mooie netjes onderhouden camping.

Zwembad en animatie waren super slecht.

Bacteriën veel mensen last hadden met oren en keel. Animatie was slecht. Door gebrek aan een Engels of Nederlands sprekende animatiemedewerker/-ster. Alles aan shows/minidisco e.d. werd in het Spaans gedaan. (80% spaans) Misten een voetbal-/tafeltennis- of tennistoernooi voor kinderen tot en met 11 jaar. Als de verlichting om 21.30 uur op de tennisbaan uitging waren de complete speelvoorzieningen niet meer verlicht. Gemiste kans voor het restaurant/terras omdat ouders niet blijven zitten omdat kinderen niet meer kunnen spelen in het donker.

We hadden via een touroperator een type ohara stacaravan geboekt. Deze kregen we niet maar oude caravan. Hadden eerst moeten bellen!!! Hoezo?? Uiteindelijk door bemoeienis van de touroperator wel gekregen.

Strand was prachtig en heel rustig. Via boulevard leuke plaatsjes te bereiken met heerlijk eten. Prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Misschien tijd voor iets anders

Sjaak
23-8-2018

Dit jaar voor de 5de keer geweest (vorig jaar niet), goed om te zien dat er een opknapbeurt heeft plaats gevonden aan receptie, badgebouw, zwembad, sportgelegenheid en diverse andere (kleinere) dingen.

+ Ook dit jaar weer een Nederlands/Belgisch persoon werkzaam was bij de receptie.

+ Leuke (nieuwe) glijbanen in het peuter bad, erg jammer om te zien dat er totaal geen toezicht op wordt gehouden wat er allemaal met de kleintjes gebeurd bij het peuter bad en glijbanen. Er lopen 2 lifeguards rond bij het grote zwembad (het zijn eigenlijk meer kampbewakers) want je mag werkelijk waar helemaal niets meer en ze zitten tijdens hun dienst regelmatig op hun mobiel. Veel mensen met oorontstekingen vanwege vervuild zwembad water. Slechte bediening op terras/restaurant. Animatieteam zowel 's avonds als overdag heel erg slecht.

+ Wel heel erg goed om te zien dat de handdoeken van de gereserveerde bedjes (bij zwembad) nog steeds worden verwijderd .

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Matig/wel leuk voor de jeugd

Wil
22-8-2018

Goed: leuk strand dichtbij, strandtentje ook leuk! dorpje Calafell dichtbij. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, er zijn gewoon heel veel jongeren...80% Nederlanders.

Zwembad (zout water) zag er ook mooi uit en de camping is netjes onderhouden.

Minpunten: De camping is 1 grote Nederlandse enclave met een hoog tokkie gehalte. Daarnaast zijn de bungalows (groot woord! Hutje was beter)heel erg verouderd. Vreselijke bedden, eigenlijk was alles eraan vreselijk. Roest op de koelkast, spiegel...en totaal geen privacy, je staat hutje mutje naast elkaar en tegenover elkaar. Je kan letterlijk bij de buren op het bord kijken. Er komen zoveel Nederlanders en ook al jaren achterelkaar en dat merk je op de camping...allemaal gezellig bij elkaar zitten elke avond..slingerlichtjes erbij... Frans Bauer op de speaker...

Restaurant vonden wij niet goed op de camping, maar ach een broodje frikandel en patat ging er bij de kinderen wel in.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Volgend jaar weer

Ned
19-8-2018

Voor de derde keer daar geweest met kinderen van 6 tot 17 jaar. Voor de kinderen een enorme gezellige camping! Dan geniet je als ouders ook!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping, streng bij het zwembad!

Reiziger
2-8-2018

Mooie, verzorgde camping aan zee (alleen de straat oversteken). Calafell is via de boulevard te bereiken door ca. 10/15 min. langs de zee te lopen. Prima stadje met leuke terrasjes en winkels, maar geen hoogstaand niveau qua afwerking van de gebouwen en qua bv de terrasjes en restaurants.

Wij hadden op de camping een bungalow tropical. Van buiten erg leuk met veel ruimte voor het huisjes en 2 ligbedden. Van binnen ook best ruim, alleen wel verouderd. De douche zou zeker wel eens vernieuwd mogen worden. De schoonmaak is goed en het wisselen van handdoeken en beddengoed is top!

Campingwinkel is erg fijn en veel Nederlandse producten en elke ochtend vers brood.

De nieuwe glijbaan in het zwembad is top voor kinderen tot ca. 12 jaar. Verder zijn ze heel streng en blazen continu op hun fluitje!! Niet duiken, niet met een bal, geen opblaasspul enz. In de ochtend druk bij t zwembad, maar tussen 14 en 17 zijn alle bedjes weer leeg ivm siesta.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

We komen zeker terug.

Philip en Corrie
4-6-2018

Fijne ontvangst (Daniëlle die Nederlands spreekt), goede en duidelijke informatie. Wij hadden een mobil home gehuurd: ruim, comfortabel, schoon, alles er op en eraan, zelfs 2x in de week schone handdoeken en 1x per week beddengoed. Probleempje met de geiser, werd supersnel, correct, door vriendelijke medewerkers opgelost. Ook iedereen van het restaurant was vriendelijk en attent en we hebben regelmatig gezellig wat gedronken en lekker gegeten op het terras. Mooi zwembad met fijne ligstoelen, campingwinkel met ruim assortiment. Kortom een mooie, schone camping met vriendelijk personeel, dichtbij het strand en op loopafstand van Calafell en San Salvador waar leuke winkeltjes en terrasjes zijn.

Gereisd Met partner in mei 2018

Wij hebben een leuke tijd gehad op deze camping.

Klaas en Anja van Akkeren
    31-5-2018

Wij komen meer dan 10 jaar op deze camping, dat zegt al voldoende. Fijn dat de douches een opknapbeurt hebben gehad. Ook vinden wij het fijn dat er een receptioniste is die nederlands spreekt Danielle ( altijd vriendelijk en weet zelfs de onze namen en die van onze hond ) .

Wij hebben weer gereserveerd.

Gereisd Met partner in mei 2018