Zoover

5,7

Fantastische ligging ! Dit jaar gaan we weer 😍

Gaby
23-4-2019

De bungalowtenten waren perfect , dicht bij de wc’s en douchen alleen nog heel ouderwets en geen toiletpapier . Het sanitair dicht bij de ingang en receptie waren wel goed schoon zagen er netjes uit en wel closetpapier .

Leuke camping

Willemijn
7-10-2018

Leuke, nette camping, mooi zwembad, vriendelijk personeel erg naar onze zin gehad.

We hadden een chalet x 1000 die zijn erg klein (16m2) maar prima te doen voor een weekje met een peuter (dus oudere Kids beetje lastig) en wij hadden ook wel echt lowbudget geboekt weinig betaald dus en dan is het prima.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Voor 1 keer leuk. Maar volgend jaar iets anders.

Danielle De vre
2-9-2018

We waren er voor 2,5 week en hadden een mobile home gehuurd.

Bij aankomst bleek dat het geüpgraded was naar een chalet, waar we erg blij mee waren aangezien de mobile homes er erg oud en afgeleefd eruit zagen.

We stonden helemaal achterin op de campi ng met bijna alleen maar Spanjaarden om ons heen en hun kwamen pas tot leven in de avond en gingen door tot minimaal 1 uur s'nachts met herrie maken. De beveiliging kwam wel langs fietsen maar lachte er om en fietste gewoon weer door.

Zwembad was wel mooi en groot en heel bedjes was altijd wel wat vrij.

De toiletten bij het zwembad/restaurant was echt te vies woorden. Poep aan de muur en overal toiletpapier op de grond.

Animatie was best wel leuk voor de kleintjes maar wel jammer dat ze alleen maar Spaans spraken.

De Belgische mevrouw bij de receptie was tegen ons heel vriendelijk en hielp ons steeds heel goed.

Strand boulevard en dorp allemaal prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Jennifer
28-8-2018

De ligging van de camping vonden wij heel leuk. Wanneer je van de camping afliep, kwam je in een winkelstraatje met restaurants, souvenirwinkels en barretjes. Het strand ligt een klein stukje verder en langs een goed bewandelbare weg loop je zou Blanes centrum in.

De camping had veel schaduwrijke plekken. Wij hadden een bungalowtent voor 5 personen gehuurd, met een partytent er voor. Dit was goed te doen. Echter de douches waren de eerste 4 dagen koud en we hadden geen warm afwaswater. De animatie was ronduit slecht. Een jaren 80 disco avond met 5 nummers uit de jaren 80 en de rest Spaanse kinderdisco liedjes.

De sanitaire voorzieningen werden, voor zover ik heb meegekregen, 2 keer perdag gereinigd. Maar we hebben één keer een grote menselijke hoop onder de douche gevonden. En de hele avond schreeuwende en spelende kinderen in de douche ruimten.

De camping stonk naar honden uitwerpselen en alles is oud en gedateerd.

M.u.v het zwembad.

Via touroperator Nooit meer

PvL
25-8-2018

Best wel een redelijke camping. Mooi zwembad, dicht bij zee. Goede supermarkt.

Wij hadden een mobile home via touroperator geboekt. Wat een drama was dat....een caravan van denk ik wel 30 jaar oud....alles was los en rammelde. Geen ventilator of airco, alleen een houten tuinbank op de varnda....slecht bed. Maar het allerergste was de plek op de camping. Het allerlaatste straatje in de verste uithoek. Dat was echt heel jammer. Dus camping oké, touroperator....niet oke

Verschrikkelijk

Fam drenth
24-8-2018

Lawaaierige camping, tot een uur of 1 s nachts last van de campinggasten, toen rond een uur of 4,5 de nachtbewaking die alles ging schoonspuiten en daarna rond 6,7 uur 's ochtends de beschonken jongeren die terugkwamen. Wij hadden een xalet voor 4 personen en wij verbleven er met 3 waardoor onze dochter op de houten bank in de"woonkamer" moest slapen,wat veel te hard was. Uiteindelijk maar een luchtbed gekocht. Uiteraard zijn wij met onze klachten naar de receptie geweest maar de Belgische dame had er nog nooit van gehoord,wij werden dus niet serieus genomen. Voor ons was dit eenmaal maar NOOIT meer

NOOIT MEER

Wilma
20-8-2018

NOOIT MEER. Camping Solmar was een tegenvaller. De plaatsen zijn super klein( volgens ons kleiner dan waar we voor geboekt en betaald hebben ) en daar moet je dan ook nog je auto op parkeren want parkeerplaats heeft de camping niet. Alles is tot op de cm volgepropt zodat je veel te dicht op je ' buren ' zit. Sanitair enzo is verouderd maar wordt wel goed schoon gehouden. Zelden warm water voor douche of afwas. Veel luidruchtige gasten. Animatie team spreekt een half woordje Engels en er werd voor de kinderen nauwelijks iets georganiseerd behalve wat knutselen dus de kinderen van onze meereizende familie verveelde zich. Positief was wel het zwembad met veel ligstoelen en de ligging van de camping. Dicht bij de zee en winkeltjes en terrasjes. Onze ervaring is dus. ........Behoorlijk slecht

Gereisd Met partner in juli 2018

1 x maar nooit meer

Rikkie
17-8-2018

Getver wat een gore camping hygiëne staat niet boven aan het lijstje. Wc’s niet te doen, schoonmaakster komen maar twee keer per dag maar zoals de mensen het hier bevuilen zou dat we minimaal twee keer per uur moeten! Overal ruik je de hondenpoep. Qua uitgaan best leuk voor oudere kinderen ( vanaf 16 mogen ze overal in).

Winkeltje is goed uitgebreid niet duur dus geen noodzaak om een grotere supermarkt te zoeken.

Veel herrie door vooral de Spaanse kleine kinderen en de grote groepen Nederlandse jongeren.

In de damesdouche zijn er 9 van de tien Keer ook Spaanse mannen te vinden, niet erg prettig.

1 x maar nooit weer.

Kijk ook uit met kleine kinderen want ze rijden als gekken!!!

louis
16-8-2018

Hadden een gedateerd huisje Xalet op het gedeelte waar honden zijn toegestaan, wat we niet wisten. Stonk bij binnenkomst ook naar een dierenpension en was nog smerig. Gezien de drukte was er geen switch mogelijk naar ander huisje. Na extra grote schoonmaakbeurt hier toch met vijf personen verbleven. Onrustig straatje met veel overlast van rumoerige, drinkende bewoners in het straatje.Huisjes staan ook bijna tegen elkaar aan. Huisje is echt minimaal ingericht. Drie stoelen voor vijf personen! Minimale slaapbank met plastic kussens in de woonkamer. slechte bedden, niet één fatsoenlijk snijmes in de keuken. Weinig opbergruimte. huisjes zijn echt voor max vier personen. Prijs/kwaliteit verhouding is totaal zoek.

Wesley
13-8-2018

Gewoonweg associale medewerkers de belgische vrouw achter de receptie was zeer onvriendelijk. Personeel loopt erbij of ze slaven zijn. Zeer chagerijnig. Chalet was bloedheet en bijna geen opberhruimte. Hele dag en nacht lawaai op de camping. Matrassen waren zeer slecht als je erop ligt zak je er dwars doorheen. Voor ons nooit meer hiernaartoe. Veelste duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in augustus 2018