Zoover

Camping La Masia

Campingstersterster
7,8

2019

Top zeker voor herhaling vatbaar

Rob
11-9-2019

Mooi georganiseerde camping, fijn mobilehome's vanuit de touroperator (met arico).

Fijne bakkerij met lekkere broodjes. overdag bij het zwembad iets minder lekkere snacks maar het kan ermee door!

Centrum Blanes op 20 min lopen voor de lekkere restaurantjes!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooie camping, maar teveel Spaanse seizoensplekken

Mirjam
28-8-2019

De camping viel tegen. De tent (Glamlodge) was prima, maar we stonden op een rare plek, soort van buiten de camping wat eigenlijk parkeerplaats was. Dus veel uitlaatgassen en mensen die daar hun hond uitlieten.

Enorm veel seizoensplekken, complete Spaanse families, met heel erg veel lawaai, geschreeuw en asociaal gedrag. Zelfs tot laat in de avond/nacht mocht dit doorgaan, terwijl onze kinderen om 1 minuut over 12 niet meer mochten praten in de speeltuin. Er werd dus met twee maten gemeten.

De camping staat ook midden in het uitgaansgebied, hierdoor ook veel lawaai.

Voor wat het is, is het wel een hele dure camping.

Positief: leuke zwembaden met voldoende bedjes, dicht bij het strand. Supermarkt en lekker vers brood in de ochtend.

Rita en Frans als beheerders waren super: kundig, gezellig en veel advies over de omgeving gekregen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooi bungalowpark in een wat ranzige wijk.

Wim Splinter
28-8-2019

Strak ingedeeld bungalowpark met een paar plekken voor kampeerders. Jeugdveld is weg. Vooral rijen huisjes en huurtenten aan doodlopend straatjes, dus geen verkeer. Wij verbleven met 3 tieners in een villatent, met douche en toilet. Onder een groene paraplu van grote bladeren. Fraai. De camping ligt in een buitenwijk, je slentert in een kwartier over de boulevard naar het centrum. Het grote strand op 300 meter. Bij het centrale zwembad met waterpark is 's middags altijd wel een bedje vrij op de ligweide. Bij de Oasis pool erg druk. Vriendelijke badmeesters en personeel. Lege gastank werd binnen 10 minuten vervangen. Er komen vooral Franse en Ned. gezinnen met kinderen tot 17 jaar. Veel Spaanse seizoensgasten. Drie minuten lopen naar de supermarkt en bushalte. Veel gesloten bars en verlaten disco's uit vervlogen tijden. De wijk oogt afgebladderd, trottoirs vies en stuk. Schoon, vlak park met wat minder kampeerbeleving. Auto niet gemist.

Leuke vakantie gehad!

Sandra
21-8-2019

Goed gelegen, net buiten het centrum. Zwembad aan de kleine kant voor de grootte van de camping en het aantal bezoekers

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie, fijne camping!

Danielle van Bladel
12-8-2019

Samen met man en 2 kinderen (1 en 4 jaar) met onze eigen caravan 2 weken gestaan. Super camping! Vriendelijk personeel, sanitair word goed schoon gehouden. Mooi groen, alles mooi schoon, word ook iedere dag aan gewerkt. Wij zijn hier 14 jaar terug voor het eerst geweest en toen was dezelfde tuinman er ook al. Wij vinden het met onze kleintjes een super fijne camping. 2 zwembaden met elk 1 kinderbad erbij. De ene is leuk voor die van 4 jaar, de andere is leuk voor allebei. Centrum van blanes op loopafstand, grote supermarkt op loopafstand. Auto is niet noodzakelijk. Wij zeggen: tot volgend jaar

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Topbestemming

Polleke
5-8-2019

Wat een leuk verblijf! Hele nette camping. Vriendelijke behulpzame mensen. Prachtig groen en schoon. Mooi zwembad. Winkeltjes en strand vlak buiten de camping. Het centrum was wel een stukje lopen om mijn nieuwe Birkenstocks. Maar ja, ik ben dan ook een kneus. En mijn vrouw houdt vol dat het brede slippers zijn met een open voetje. Het zou goed moeten zijn. De sojasaus in de supermarkt kan prima door voor ketjap. Kortom niets te klagen. Alles perfect. Barcelona bezocht: vijftig minuten rijden. parkeren op estacio Nord voor €22 per dag. Daarna met de metro de stad in. Voor gezinnen met pubers een prima bestemming. WiFi is buitensporig duur. €25 voor twee weken per apparaat. Wij zaten in huisjes type Azure. Deze liggen erg gunstig vlak bij supermarkt, winkels en strand.

Heerlijke vakantie

Sandra
29-7-2019

Heerlijke camping, zeer netjes. Mobile home was prima en met airco lekker cool. 2 mooie zwembaden. Campingwinkel prima en ook de broodjes. Supermarkt in de buurt. Strand loop je zo heen. Leuke restaurantjes en uitgaans dingen voor de jonge lui op loopafstand. De hollandse snack hoef je hier niet te missen. Barcelona 45 minuten rijden. En we hebben kunnen genieten van de jaarlijkse vuurwerk shows.

TOP.!!

Nathan
29-7-2019

TOP..!! De spanjaarden die over de touroperator gaan zijn zeer vriendelijk, klantgericht, staan meteen klaar om je te helpen zijn sociaal en lopen steeds met een glimlach.

De camping is schoon, netjes onderhouden en ligging is goed. Een goed verblijf die je ook een veilig gevoel geeft. Ik heb een fijne vakantie gehad met de hele familie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Best okay, jammer vd muggen

Robert
29-7-2019

Camping is best okay, stukje lopen van het strand. Toch wel wat opmerkingen, de toiletten zijn best ver lopen, ( zonder toiletpapier) en vooral bij onze plek veel muggenoverlast. De touroperator en de camping lopen niet heel hard om er iets aan te doen. De buren zijn al vetrokken vanwege de muggen, bij een ander heeft de dochter elders overnacht. Gaat hier om zgn glamlodge tenten. Op andere plekken op de camping minder overlast. Tip: neem klamboes mee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een heerlijke camping voor alle leeftijden

Joyce
23-7-2019

Grote camping, supernetjes, vriendelijk personeel.

In het winkeltje is genoeg te kopen, ook lekkere broodjes, wat overdag nog bijgebakken werd.

5 minuten van de camping zit de Consum, grote supermarkt, en niet duur.

Op 2 plekken een zwembad, alles is op loopafstand, we hebben de auto niet nodig gehad.

Strand is 5 à 10 minuten lopen, Blanes centrum is 20 minuten lopen (wel te doen), vanuit de camping ben je meteen bij de winkeltjes.