Zoover

Sorteren

Top vakantie

Wendy
16-9-2018

Het is een mooi appartement lekker zonnig

Jammer was dat er maar één zwembad open was en je ver moest lopen naar de andere.

Voor de rest echt top.

topcamping voor gezinnen met tieners

joyce
17-8-2018

Nette, maar massale camping. Sanitair werd keurig onderhouden. Wij stonden vlakbij het zwembad, tussen veel seizoensplaatsen. Wij vonden dat wel fijn. Zwembad was keurig. 's avonds gingen de jongeren stappen, daarvoor was ook genoeg te doen in de omgeving. Er was voldoende bewaking op de camping, dus 's avonds voor de niet stappers rustig. Strand is echt op loopafstand en het centrum van Blanes kwartiertje lopen. Al met al prima camping voor reizen met tieners. Persoonlijk vind ik al die chalets en stacaravans jammer, maar gezien de bezettingsgraad staan die er niet voor niets

Leuke camping

Boonen
8-8-2018

Wij zaten in een stacaravan en deze waren heel netjes.

De zwembaden zijn ook mooi voor kinderen.

Er zit veel jeugd maar heb mij hier niet aan gestoord.

Het enige minpunt vond ik dat op de campingsupermarkt niet heel veel te krijgen was.

fantastich

Maria Kalmijn
6-7-2018

Comfortabel, ruim en goed gemanaged. Heerlijke zwembad en het warme welkom. Gezellige bars en restaurants zijn zowel op de camping als in de direct omgeving te vinden. Blanes is een mooie, authentieke Spaanse badplaats – met eersteklas restaurants en smetteloze zandstranden het ‘sightseeing’. Camping La Masia heeft namelijk een fantastische spa.

goed appartement

reaver007
10-5-2018

Wij zaten in app.305, ruim & schoon. Beide zijde's een balkon. Slaapbank vond ik iets minder. Alles aanwezig in appartement, zelfs nespresso.

Koko-club absoluut top voor de kids. Mr. Koko & assistant deden echt hun best om alle kinderen te vermaken. Speeltuintje en voetbalveld omheind en zelfs een net over het veld zodat de voetbal er niet uitgeschoten kan worden.

Centrale zwembad dicht ivm. renovatie/verbouwing maar achterste zwembad wel open. Elias & Mauri you made my time there really great. U guys are the best.

Goed geholpen door Steven van de receptie inzake een dagje uit naar Barcelona.

Dagelijks onderhoud op de camping, WC's schoon en werd ook echt goed schoongehouden. Nu waren wij er in Mei en waren er vnl. gezinnen aanwezig (voorseizoen) en ik heb begrepen dat het in de zomer wordt overspoeld met jongeren. Dan zal het er wel anders aan toegaan heb ik begrepen.

Voor iedere leeftijd leuk.

Lieke
16-4-2018

Gezellige camping. Met vooral oudere spanjaarden en Nederlandse tieners.

Kayleigh
12-1-2018

Gezellige camping, vriendelijke mensen, goede faciliteiten, word alleen slecht Engels gesproken

Prima camping.

Lieke
30-8-2017

Op jongerenvakantie met een vriendin. Voor de jongeren zijn er grote velden aan het begin van de camping, de tenten staan heel dicht op elkaar, wat wel weer voor gezelligheid zorgt.

In de avond kom je dr camping echt niet op zonder bandje, overdag wordt er minder op gelet. Om 12 uur lopen er veel bewakers rond om het stil te houden, de muziek moet dan ook heel zacht staan.

De toiletten en douches worden continue schoongemaakt er is geen wc papier, dit moet je zelf meenemen.

De winkel op de camping is fijn en niet duur. Bij de achteringang van de camping zit een mega supermarkt.

Op de jongere velden staan alleen maar Nederlanders voor de rest zijn er op de camping vooral Spanjaarden en Fransen. De bewakers en het personeel spreken bijna geen Engels.

De camping is voor de rest heel netjes en vuilnisbakken worden vaak geleegd. Straten zijn ook schoon

Leuke camping, nooit meer via touroperator!

Robert
12-8-2017

Goed onderhouden camping met goede zwembaden. Ligging in Blanes is minder goed dan verwacht. Personeel spreekt vrijwel alleen Spaans. Animatie alleen voor Spaanse kinderen, ondanks veel NL gasten. Stacaravan van touroperator was oud en klein. Diverse technische mankementen. Engels management slecht bereikbaar en klantonvriendelijk.

Onaardig personeel

Nina
11-8-2017

De camping en de appartementen zijn prima. Ligging is prima. Het personeel is echt asociaal en onaardig. Bij het bakkertje wordt met ogen gerold als je een zakje om brood heen wilt en 's avonds word je bij je arm gepakt en tegen je geschreeuwd dat je van de camping af moet als je een ding even iets te hard zegt. Je krijgt nog net geen blauwe plek als je word vastgegrepen. Het jongere personeel is een stuk aardiger. Dit is het enige wat echt heel slecht is, voor de rest is het allemaal prima.