Zoover

7,4

Super weekend gehad !

Coby
24-11-2017

Hotel was simpel maar wel voor een weekend goed.

Bedden ok schoonmaak kamer en bedden werd netjes gevraagd.

Dichtbij strand ramblas en makkelijk met bus naar camp Nou.

Receptie spreekt goed Engels en zijn supervriendelijk.

Mooi park op loopafstand ik vind het een goed hotel.

Eten doe je in de stad voor een weekend is het ok.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2017

super

robin toonen
20-8-2016

het hotel heeft een goede ligging bij het centrum, het station en de metro. het ontbijt is niet erg divers maar wel erg lekker. daar in tegen hebbe de (drink)automaten genoeg variatie kun je de krant van de dag lezen en is er, na wat ik heb gezien, altijd het nieuws op in de lobby. je hebt genoeg informatie bij de lobby en het personeel is gastvrij, behulpzaam en erg aardig. de bedde hebben een beetje old look maar zijn wel oke. de rest van de kamer is goed eenvoudig, geen super luxe, maar wel fris en mooi. Een super 16 jaar verjaardagscadeau van mijn moeder. en zo als ik al zei, je kunt alles goed berijken en de stad goed bekijken en ontdekke.

Gewoon goed

glenn
30-5-2013

Super ligging. Naast de metro, strand op een kilometer afstand en ramblas in de buurt.

Gereisd Met partner in januari 2013

nooit meer

Gerard
27-1-2011

Ik heb het idee dat rond het hotel s'nachts de regionale competitie, hoe maak ik zo veel mogelijk lawaai met mijn vuilniswagen bij het legen van een plastic container, wordt gehouden. Ik kan melden dat het om een groot deelnemers veld gaat.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

zoek volgende keer een beter hotel

J.B.Verhoef
3-9-2010

de ligging is prima mar het hotel is simpel ontbijt bestaat uit 1 zacht broodje + 1 crossant je kunt kiezen uit 2 soorten jam verder koffie melk en sinasappelsap uit een pak nee ontbijten kun je beter ergens in de stad het warm eten is prima de bedden zijn oud en slapen slecht je krijgt wel elke dag schone handdoeken

Gereisd Met partner in augustus 2010

Klein hotel zonder luxe

jeff
25-7-2010

Santa Marta is een klein hotel wat totaal geen luxe bied, wij zijn hier geweest voor een stedentrip en dan is het hotel alleen om te overnachten wel te doen. maar zal het niet aanraden. Ontbijt niet om aan te raden, je kan beter eten in de stad dan iedere ochtend droge broodjes met sinasappeljam te moeten eten.

Het hotel ligt tussen het station en de boulevard.

alleen voor een kort verblijf

p. jurriens
9-5-2010

kleine kamer, oude bedden, oude gordijnen, de lift was kapot etc. Voor een low-budget hotel was het ontbijt zelfs slecht te noemen: twee zoete broodjes met een kuipje jam. Lauwe koffie en een sapje uit een pak. (er waren zelfs geen vorken)

De ligging van het hotel is prima. Dus als je alleen een slaapplek zoekt en zelf 's morgens bij een bakker broodjes koopt een geschikte uitvalsbasis voor een korte stedentrip.

Gezellig hotel op goede locatie

wilma van der weide
26-4-2010

Prima hotel, netjes, goede ligging, vriendelijk, behulpzaam personeel.

Voor een stedentrip is dit een uitstekend hotel

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

goed voor weinig geld

Sue
5-8-2009

We hebben veel slechte dingen gelezen over dit hotel, maar voor een twee sterren hotel vonden wij het reuze meevallen!! Het hotel ligt op loopafstand van het metrostation, haven en strand. We kregen elke ochtend een broodje met jam en een croissantje en de koffie smaakte goed. De kamer die we hadden was wel klein, maar heel schoon. Dus als je overdag amper in je kamer bent en alleen een hotel zoekt om te slapen en douchen is dit hotel een aanrader!!

NIET doen!

Ilse en Peter
26-7-2009

Zeer vuil en compleet uitgeleefd hotel.

Zeer kleine kamer met erg veel lawaai.

De ruimte rond het kleine bed is ongv. 45 cm.

Hier moet je de valies kwijt.

Geen kleerkast enkel 1 legplank.

Lift was kapot, airco: kapot (al jaaaaaren blijkbaar)

Ontbijt: 2 soorten confituur en max 2 broodjes.

Barcelona: een aanrader; hotel St Marta: NOOIT meer!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2009