Zoover

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldige stad

Marloes
4-5-2019

Goed hotel. De ontbijtzaal is wat ongezellig. Beetje kelder achtig idee zonder ramen. Ze hebben geprobeerd er iets leuks van te maken maar dit is naar mijn idee niet helemaal gelukt. Het ontbijt zelf is erg goed. Zeer uitgebreid.

Hotel heeft een goede ligging vlakbij de metro en de sagrada familia.

Wij hebben zelf het gehele weekend alles met de metro gedaan. Zeer gemakkelijk en snel. Je kunt overal met de metro komen.

S avonds veel uit eten geweest aan de boulevard bij het strand. Stap uit bij halte Barceloneta en loop richting strand. Je komt allemaal heerlijke restaurantjes tegen.

Aanrader is om van te voren tickets te kopen voor de grote bezienswaardigheden (sagrada en parc guel), bij ons bleek alles al uitverkocht te zijn voor het gehele weekend.

Als het kan bezoek een wedstrijd van fc barca. Geweldige sfeer. Ook voor de niet voetbal liefhebber.

Gereisd Met partner in april 2019

Prima verblijf schone kamer

Truus
17-1-2019

Ontbijt heb ik apart gedaan koffie vers croissant verse jus is te verkrijgen in restaurant

Ontbijt in de zaal vond ik niet zo lekker

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Natas
26-5-2018

Net hotel voor een goede prijs. Nette kamers (wij vonden de douche juist wel goed). Simpel ontbijt, maar voldoende. Dichtbij Sagrada Familia, wat prima te lopen is. Ook allerlei winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Hotel zit op een goed punt.

Wij sliepen aan de achterzijde en hadden totaal geen last van verkeer.

Aanrader is hop on, hop of bus voor meerdere dagen. Veel haltes onderweg en verschillende routes (blauw, rood en groen). Je kunt net zolang blijven zitten als je wilt dus een hele ronde meerijden is geen probleem.

Nieuwsgierig naar Camp Nou? Ook als niet voetballiefhebber is dit een echte aanrader.

Zelf geen voorstanders van metro, maar taxi en bus ook prima te doen. Taxi's kun je onderweg zo aanhouden, ideaal.

Personeel hotel vriendelijk en behulpzaam. Voor het aantal sterren en de bereikbaarheid van alle bezienswaardigheden is dit een uiterst geschikt hotel. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Wendy
25-5-2018

Prima hotel voor de 2 sterren. Dichtbij de Sagrada Familia, 15 minuten lopen. Daar zit ook de opstapplaats voor de Hop on Hop off bus.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Goed hotel voor een citytrip!

Laura
15-5-2018

Dit is een super geschikt hotel voor als je Barcelona wilt komen bekijken. Echt een hotel alleen voor slapen en eventueel ontbijten. De kamers zijn niet groot, maar zeker ook niet klein ;). Gewoon normaal. Het bed ligt prima, en er zit een bad met douche in de badkamer. Echter vond ik wel dat de straal die uit de douchekop kwam een beetje zacht was. Verder zijn ze ook erg vriendelijk in het hotel. Ze willen je met al je vragen helpen. Vanaf dit hotel loop je binnen 5 á 10 minuten naar een metrostation, waar je overal mee naartoe kunt. Ik zou wel aanraden om een Barcelonacard te kopen, hiermee kunt je tot maximaal 5 dagen onbeperkt met het openbaar vervoer. In het kort, een hotel als je een citytrip wilt gaan maken, maar niet voor een lange vakantie.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima Hotel' goede service en ligging.

Ton.Z
24-9-2017

Goed ontbijt en prima hotel . Geen negatieve punten kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in juli 2017

Eenvoudig en goed

Albert
16-7-2017

Eenvoudig (beetje gedateerd) hotel. Goede bedden met harde matrassen. Prima badkamer. Zeer centrale ligging, tussen metro station Guinardo (hospital sant pau) en station Camp del Árpa. 20 min lopen van Sagrada Familia.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Centrale locatie

Henk
24-6-2017

Mooie kamers met goede bedden,ontbijt voldeed maar is niet super. Ontbijtzaal doet wat ongezellig aan. Ligging van het hotel is perfect,tussen Parc en Sagrada in. Net buiten het drukke centrum.

Gereisd Met partner in september 2016

Goed hotel, perfecte ligging!

Lillie
29-5-2017

Vriendelijk personeel, nette kamers, goed ontbijt, ideale ligging. Kan niks negatiefs opnoemen over dit hotel.

Gereisd Met partner in april 2017