Zoover

6,3

Nooit meer.

NS
26-8-2019

Vreselijk. Kamer op begane grond, rioollucht bij open raam. Bijna geen daglicht. Geen waterkoker of iets dergelijks om zelf koffie/thee te maken. Geen drinkgerei bij wasbak. Lekkage toilet. Gevraagd om andere kamer. Kon niet dezelfde dag. Later weer teruggegaan, en nu kon het niet omdat de kamer al in gebruik was (dochter lag te slapen).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top locatie!

Lieke
12-4-2018

Prima hotel met een super locatie. Alles is op loopafstand en er zijn veel leuke ontbijt-, lunch- en dinertentjes in de buurt

Gereisd Met vrienden in april 2018

Mooi hotel !! Paar min lopen van Las Ramblas !!

Astrid Bent
7-3-2017

Prima hotel, super ligging, file bij het ontbijt te weinig plek.

Super warme kamer niet fijn, in de "winter" geen airco !!!

Daarom erg slecht geslapen !!!

Gereisd Met partner in februari 2017

Slecht

Anoniem
16-12-2016

Waardeloos

100 € borg contant betalen

Was niet afspraak met reisbureau

Elke ochtend koude koffie, gekookte eieren die koud waren,weinig variatie beleg

Opdringerig personeel

Gereisd Met partner in april 2016

Esther
12-12-2016

Laagdrempelig hotel liggend in de shoppingboulevard van Barcalona. Vriendelijk peroneel. Kleine ontbijtruimte, ze kunnen de vraag naar ontbijt amper aan en er staan regelmatig lege dienbladen. Kamers, sober met lekkere bedden, maar heel warm en er kan geen raam open. Aan de straatkant is de uitgang van een discotheek, waar do en vr 100 mensen buiten genieten en jij dus tot 4 uur overlast hebt van het geluid. Hou er rekening mee dat je een borg van 100 euro voor de kamer moet afgeven (cash of met cc)

In één woord geweldig

P.F.Hartman
15-8-2015

Goede service mensen willen je overal mee helpen spreken allemaal engels. Super schoon allemaal iedere dag nieuwe flesjes sop voor in bad de douche etc. Heerlijke koele stille kamers. Bedden werden iedere dag keurig opgemaakt. Iedere dag schone bad en handdoeken. We hadden geboekt met drie op de kamer. Dat bleek achteraf niet te kunnen. Touroperator regelde 2 aan één gesloten kamers super service. Alles klopte bij aankomst. Op 10 min lopen van de Ramblas. Ontbijt is gewoon hartstikke goed verwacht niet wat je kan krijgen bij een all inclusive resort maar meer dan genoeg keus, iedere dag verse en koude gerechten. Bakker om de hoek supermarkt met biologische producten en flessen water aan de overkant. Altijd personeel in de lobby aanwezig dag en nacht. Met de Aerobus van het vliegveld in 15 min uitstappen op plaza Universitat dan 4/5 min lopen sta je voor je hotel! Ik hoef in de toekomst niet te zoeken naar een hotel.

Prima ligging,géén 4 sterren waard!

Daan
23-1-2014

De ligging is hartsikke in orde, Plaça de Catalunya zit op nog geen 5 min. lopen!

Het ontbijt was magertjes, op de hoek van de straat zit een bakkertje waar je lekker en goedkoop kan ontbijten -> Aanrader!

De kamers zijn niet groot, het bed is een twijfelaartje.

De service is niet goed, men denkt niet met je mee om een oplossing te vinden. Er werd niet goed schoongemaakt, mijn kussensloop was vies??

Er zou wat aan gedaan worden, maar helaas. Ik heb toen zelf het kussensloop erafgehaald en nat gemaakt. Dit begreep het kamermeisje beter. De kamer is redelijk schoon alhoewel de inrichting nogal wat gebruikssporen heeft.

Owja, we kregen geen nieuwe WC-rol maar een half gebruikte (van de kamer ernaast?), dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Voor de prijs is het redelijk, maar geen 4 sterren waard! Eerder 2 sterren!

Goed hotel

Ilona
22-12-2013

Het hotel heeft een goede ligging. Het is een prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn 3 nachten in het hotel verbleven, op de 5e etage aan de straatkant en hebben helemaal geen geluidsoverlast gehad. Wij hebben ook geen cafe/discotheek tegenover het hotel gezien. De kamers zijn vrij ruim en erg netjes ingericht. Het enige minpuntje van de kamer vonden wij dat het raam niet open kan, waardoor je geen frisse lucht kunt binnenlaten. De bagege drop-off service is erg fijn, maar ook noodzakelijk omdat je pas vanaf 16:00 uur kunt inchecken.

Heerlijk hotel.

kim
7-3-2012

Mooi hotel op 5 minuten loopafstand van placa Catalunya. Diverse leuke tentjes om de hoek voor een lekker hapje of drankje. Personeel is vriendelijk, kamers worden goed schoongemaakt. Ontbijt is wat minder.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Leuk hotel, maaaaar....

peter
7-3-2012

Op zich een netjes,modern hotel.

Kamer netjes.

Wij hebben van vrijdag tm maandag op kamers aan de straatkant vertoefd.

Tegenover hotel zit een cafe wat op vrijdag en zaterdag een discotheek blijkt te zijn.

Gevolg veel lawaai tot 7 uur in de ochtend.

Heb je kamerss aan de achterkant van hotel dan heb je nergens last van.

houd hier dus goed rekening mee met de kamerverdeling!

Ontbijt is niet bijzonder!

Koude broodjes, Thee die op is, het duurt lang voor dingen zijn opgeruimd of aangevuld.....

Ligging is prima, je loopt de straat uit en bent op de ramblas.

We hebben de nodige vragen gesteld aan de receptioniste, helaas bleek dat haar antwoorden over bv openingstijden en uitstapplaatsen lang altijd niet klopten helaas.....

Voor een lang weekend Barcelona goed te doen, maarr houd dus dan rekening met de kamerverdeling en verwacht niet te veel van het ontbijt!