Zoover

8,6

Geweldig hotel

Yasemin
17-5-2018

Een goed hotel. Ontbijt was erg gevarieerd. Ligging hotel erg goed, binnen 5 min ben je op t strand

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeer tevreden over dit Hotel!

Hogewerf
30-9-2017

Wij zijn zeer tevreden over het hotel (Euro hotel diagnonal Port). Sevice is uitstekend en vriendelijke personeel. Schoonmaak en verschoning bedden, handdoeken elke dag. Wij hadden logies en ontbijt. Ontbijt was prima en werd steeds aangevuld. Ligging heerlijk dicht bij het strand, je bent echt even weg uit de drukte van het centrum en toch binnen half uurtje lopen ben je in het centrum (mooie route langs het strand). Htet enige dat we gemist hebben is een balkon. Metro en bushalte zijn vlakbij het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Goed hotel voor stedentrip

Youdai
26-7-2015

Eurohotel Diagonale Port is een net hotel , vlak bij stranden en op 10 min. lopen van een metrostation. Ideaal per auto bereikbaar, eigen parkeergarage (€ 16,00 per nacht). Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet heeft voldoende keus. De kamers zijn netjes, maar enigszins gedateerd. Bedden zijn goed. Redelijke gratis Wifi, maar wel afhankelijk van de ligging van de kamer. We hebben de bar of het diner niet geprobeerd. In de omgeving van het hotel zijn een aantal eettentjes aanwezig. Ideaal hotel voor een stedentrip.

1x is genoeg

Patricia
23-3-2013

In het hotel gezeten ivm voetbalweekend. Behoorlijk afstandje van het stadion (uur met metro) Metro is op tien minuten afstand. Geen gratis wifi in hotel, hiervoor moest je 9,40 euro per dag betalen. Strand 5 minuten lopen. Op 200 m zit een supermarkt. Weinig eetgelegenheden in de omgeving, alleen een hele slechte chinees. Tweepersoonsbed was een twijfelaartje. Geen balkon. Ontbijt was goed. Geen 4 sterren waard.

Redelijk hotel maar geen 4 sterren waard.

Beek
14-10-2012

Hotel ligt op afstand van centrum maar met toeristenbus kan je voor een redelijke prijs 2 dagen rond reizen. Het ontbijt was redelijk voor een 3 sterren hotel maar wij hadden een 4 sterren geboekt. Geen verse koffie (automaat) kleine oude broodjes. Zag er allemaal een beetje oud uit. Personeel gaaf vaak verkeerde info op gestelde vragen. Hotel had geen sfeer. Locatie oke maar volgende keer toch opzoek naar een ander hotel.

prima hotel

R.Clots
7-10-2011

Prima hotel,wel in een uithoek van barcelona (poblenou) maar centrum is goed te bereiken met bus of metro.strand ligt aan de overkant vd weg (met oa een naaktstrand ,waar veel homo's komen ) daarnaast ligt het "normale"strand

kamers prima schoon,goed bed,kluisje en vast internet op de kamer (wel zelf voor laptop zorgen),kabeltje voor internet kun je verkrijgen .

ontbijt is goed maar niet super ..te kleine en harde broodjes ,voor de rest gewoon oke ,maar heb wel betere hotels gehad kijkende naar dit aspect.

Fantastische hotel, met ligging aan strand

Anja
25-9-2011

Zeer goed hotel! Je steekt de weg over en komt op de prachtige stranden van Barcelona. Zeer goed te combineren met stad/strand. Het ontbijt was ontzettend goed, heel veel keuze! De kamers waren niet gehorig en de bedden lagen heerlijk!

Alles is zeer schoon. Dichtbij metrohalte en opstappunt Touristic Bus. Wij zijn 2 dagen met de Touristic bus rondgereden. Een echte aanrader, je komt op alle mooie plekken van Barcelona met prachtig uitzicht vanuit de bus. Supermarktje om de hoek van het hotel. Dichtbij de Olympic haven, waar je 's avonds heerlijk kunt eten. Veel terrasjes op het strant, met gezellige stranttentjes. Kortom een echte aanrader, ik hoop hier zeker nog eens terug te komen.......

Schoon, alle moderne faciliteiten, goede ligging

Diana
30-7-2011

Wij deden een 5 daagse stedentrip met als doel te kunnen varieeren tussen strand/relaxen en dan weer de hectiek mee te maken in het super drukke centrum van de stad.

Pluspunten:

- dagelijkse schoonmaak en zeer schone badkamer

- alle faciliteiten: ktv, minibar, uitstekende airco, fijn af te stellen douche

- lichte, voor Barcalona begrippen ruime, kamer

- vriendelijk personeel, goede service

- uitgebreid ontbijtbuffet

- toeristenbus op 5 min. loopafstand (hiervoor kun je een ticket kopen voor twee dagen waardoor je overal in de stad weer op en af kan stappen: hierdoor zie je veel van de stad en heb je meteen twee dagen vervoer geregeld met onbeperkt gebruik)

- zeer gezeligge winkelstraat op 10 min. van hotel met zeer veel terrasjes

- direct aan de boulevard (drukke weg oversteken en je zit op het strand)

Minpunten:

- geen afzuiging in badkamer (na badderen erg warm en spiegel beslaat)

- ongezellig restaurant en hotelbar is fel verlicht en uitgestorven

- consumpties duur

prima hotel dicht aan zee

Davy Minner
3-7-2011

Wij hebben een citytrip geboekt voor 5 dagen en het was onze eerste keer in Barcelona.

Het hotel is in alle opzichten zeer goed.Rustig hotel.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijk, gevarieerd en supervers ontbijtbuffet.Propere kamer.Hotel op 5 min van het strand en 10 min wandelen tot metrohalte.

Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

leuk hotel en goede ligging

haven1
1-7-2011

Gunstig en rustig gelegen hotel vlakbij strand, metro 10 min. lopen, en bus 41 om de hoek naar playa de catalunya

Makkelijk te lopen naar de oude haven bij mooi weer langs het strand/boulevard

Kamers schoon en het ontbijt voortreffelijk. Leuke tijd gehad daar in Barcelona

Gereisd Met partner in mei 2011