Zoover

Hotelstersterster

Prima

A. Vries
27-5-2019

Prachtige locatie vlakbij Las Rambla en Placa Catalunya. Prima service en fijne bedden. Uitzicht is niet op alle kamers aanwezig.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

super locatie

sandra raggl
5-9-2013

Top locatie kan niet dichterbij. Kamers eenvoudig maar voor een city trip top aangezien we toch alleen komen douchen en slapen. Goed Engels sprekend personeel. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in september 2013

goed hotel en uitstekende locatie

margret
1-6-2012

Mooi sfeervol hotel in gezellig straatje vlakbij de Ramblas en Placa Catalunya. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Spreken goed Engels. Mooie ruime kamer met bad. Er zijn trouwens ook minder ruime kamers.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

ideale ligging en onvergetelijk ontbijt

tante edit
29-12-2011

mooi oud hotel met steenharde bedden op een ideale locatie dicht bij de Ramblas. denk niet dat een hotel in een steegje rustig is; het gebulder van uitgaanspubliek galmt de hele nacht door je kamer. De badkamer met bad is heerlijk en schoon. de kamer en het beddegoed ook. De lift is eng, het personeel is erg prettig. enige echte minpunt: het ontbijt. Wij hebben nog nooit zo'n vies ontbijt gegeten. De lauwe koffie leek wel water, het brood was oud, de kaas smaakte naar zure schimmel en de jus d'orange was een hele inferieure limonadesiroop. GA vooral in een van de vele goede ontbijt-tentjes in de omgeving eten

perfecte uitvalsbasis voor een citytrip

j_castrop1
14-9-2011

Midden in het centrum van Barcelona. Goede ligging.

Gereisd Met partner in mei 2011

Centraal gelegen, prijskwaliteit zeer goed

Brian
18-10-2010

Dit hotel is goed voor mensen welke de stad willen verkennen, en bied niet veel luxe hoewel de kamers goed onderhouden zijn. De keuze voor dit hotel moet dan ook genomen worden omwille van de ligging. Het hotel bevindt zich in een oud pand, in een brede 'steeg' die direct op de Ramblas uitkomt en 3 minuten lopen is van Plaza Catalunya(en daarmee de verbinding met alle toeristische plaatsen).

Prima hotel, centrale ligging

Ronbie
21-7-2010

Grote kamer aan rustige achterkant van hotel. Prima bedden. Eenvoudig ontbijtbuffet.

Mooie klassieke inrichting, zeer sfeervol. Ligging in zijstraat van de Ramblas met winkeltjes en restaurantjes. Vlakbij Plaza Catalunya dus zeer centraal, veel op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Nog een keer!

Roos
1-1-2010

In de zomer vijf fantastische dagen beleefd in Barçca. Mede dankzij dit schattige hotelletje. Schone kamers, twee balkonnetjes en heerlijk bad! Luxe kamer met uitzicht op het lieve straatje. Karakteristiek Barça leren kennen hier. Leuk en lekker ontbijtstekje tegenover, El Mos. Ideale ligging, Ramblas op twee stappen ver en Plaça Cataluña ook. Nouvel heeft onze vakantie compleet gemaakt. Aardige meneer bij de receptie die erop stond dat wij ook wat Catalaans leerden spreken.

Wij willen terug!

geweldige stad goed hotel zeer centraal van alles

E.B.Stellingwerff
25-10-2009

Het hotel heeft een fantastiche ligging rechtsaf plaza de cataluna linksaf de ramblas

t.o koffietentje met erg goede koffie en gebak/broodjes.

Een erg goede tapasrestaurant Divinus carrer grazia 1 halte met de metro v.a de plaza de cataluna een hele goede tapas restaurant bij de haven in barceloneta is l,arros wij hebben een hele fijne week gehad.

De kamer zou misschien iets ruimer kunnen .

We hadden een kamer met balcon deur open geeft wat lawaai als de vuilnis s,avond en s,morgens op gehaald wordt maar doe je het dicht dan hoor je echt niets meer.

Ook de airco was niet storend ontbijt was prima werd ook goed aangevuld.

Komen graag nog eens terug.

Onwaarschijnlijk slechte kamer

Joyce
28-12-2008

Dit hotel heeft twee positieve punten: de ligging en het ontbijt. Helaas was de kamer vreselijk slecht. Ik verbleef in het najaar en de airco was noodzakelijk. Helaas was die niet in te regelen: het was of uit (te heet), of op volle kracht aan (te veel lawaai als je wilt slapen). Het raam open was ook geen optie: deze kwam uit op een miniem binnenplaatsje waar vanaf een stinkende walm omhoog kwam zetten. Het enige stopcontact in de kamer bevond zich in de badkamer. Zeer onhandig wanneer je een telefoon of camera-accu wilt opladen. De stopcontacten van tv en lampen waren achter de muren weggewerkt en dus onbereikbaar. De nachtlampen bij het bed waren niet afzonderlijk aan en uit te doen. Ik zou dit hotel ten sterkste willen afraden (ondanks de twee positieve punten) tenzij je immuun ben voor stank, lawaai en geen elektrische apparaten meeneemt.