Zoover
Hotel Mesón Castilla

Hotel Mesón Castilla

Hotelsterster
9,2

Gezellig, midden in de stad vriendelijk personeel

B.A. Dekker
22-5-2009

Een goede bestemming wanneer je watvan Barcelona wil zien attent personeel wat je op weg helpt om bijv. een juiste bus te vinden, goed ontbijt schone kamer (niet heel groot) Weinig wandcontactdozen in de kamer, plezierige plek en wij komen hier terug

Gereisd Met vrienden in mei 2009

goed te doen

BvA
29-3-2009

net terug.

rustig hotel, op 10 min. lopen vanaf la ramblas

lekkere broodjes bij ontbijt

wel een klein beetje gehorig.

Handig om je eigen kussen mee te nemen 9 we hadden een heel klein smal ding...

Gereisd Met vrienden in maart 2009

wij vinden het een heel goed hotel .

adrie langezaal
5-10-2008

Het hotel ligt zo mooi vlak bij het centrum wij zijn er nu 2 keer geweest en hoop volgend jaar weer te gaan. De mensen in het hotel zijn heel vriendelijk en behulpzaam wij vinden het een aanrader helemaal top.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Mooi, prettig, ruim, fijn!!

Donna Bastiaans
27-7-2008

Dit hotel verdient meer sterren! De kamer was ruim en het was schoon, de ontbijtzaal is prachtig rustig fijne bediening heerlijk eten!!

Vriendelijke mensen achter de balie. Toen we de laatste nacht bij een vriend gingen logeren, mochten we onze koffers laten staan en de volgende dag ophalen. Top!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

prima hotel, ziet er leuk uit en ligt heel goed tov (1 en

carotravel
15-4-2008

prima hotel, ziet er leuk uit en ligt heel goed tov centrum (1 straat doorlopen en je zit bij Ramblas) en heel dicht bij Place de la Catalunya. Kamer viel tegen, zat geen raam in!!

Gereisd Met vrienden in april 2008

ligging heel goed,centraal, overal dichtbij hotel is leuk

Ina Kamphuis
4-4-2008

ligging heel goed,centraal, overal dichtbij

hotel is sfeervol, leuk ingericht, mooi binnenplaatsje voor ontbijt. kamers zonder ramen, veel lawaai. bij vraag om rustiger kamer kregen we eerst een nog lawaaieriger kamer, later beter.

ontbijt prima.

personeel erg verschillend van behulpzaam tot stuurs. we konden hele dag nog gebruik blijven maken van bagageopslag en kluisje.

2 eenpersoonskamers zonder ramen en minibar

bucher
15-1-2008

2 eenpersoonskamers zonder ramen en minibar. Was wel aangegeven in de reisfolder.

alleen een keukenstoel aanwezig.

zeer gehorig.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

we hebben 2 eenpersoonskamers geboekt

C. Bucher
17-10-2007

we hebben 2 eenpersoonskamers geboekt.

Wie schets onze verbazing toen bleek dat er geen ramen in de kamers zaten. En op een kamer geen minibar aanwezig was. Zlefs geen behoorlijke stoel om op te zitten.

Via een sluis langs de kamers liep de afvoer van de riolering.

Kamers zijn erg gehorig

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Erg mooi en rustig hotel met een perfecte ligging! De het

Reijers
7-5-2006

Erg mooi en rustig hotel met een perfecte ligging! De service binnen het hotel was prima! En personeel sprak engels is errug handig. Mooie grote kamers. Het onbijt was ook goed. Alles werd voldoende aangevuld. Kortom een prima hotel als je Barcelona wil ontdekken!!

Gereisd Met vrienden in mei 2006