Zoover
Hotel Mesón Castilla

Hotel Mesón Castilla

Hotelsterster
9,2

Fantastisch hotel voor een mooie stedentrip!

Rosanne
29-5-2018

Mooi, knus en gezellig hotel. Lekker en uitgebreid ontbijt (broodjes, eieren, allerlei beleg, cornflakes, yoghurt, fruit, etc.), dat je ook buiten kan opeten. Heerlijke bedden en goede badkamer. Erg schoon, ruikt heerlijk in het hotel. Mooi gelegen in de gotiekwijk, dichtbij de ramblas. Behulpzaam en aardig personeel. Wij, mijn moeder en ik, zouden zeker terug komen! Enige is dat het wat lawaaierig kan zijn, doordat het aan een plein ligt waar jongeren nog tot laat drankjes aan het drinken zijn en het uitzicht was niet erg mooi aan de voorkant van het hotel. Dat laatste valt in het niet bij de goede dingen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

perfect hotel!

Marcio
4-9-2016

Prachtig hotel in de spaanse sferen, prima kamer die groot genoeg was en die elke dag netjes schoongemaakt werd. Het hotel lig op een perfecte locatie, vlak bij de Rambla en het metrostation. Al het personeel was vriendelijk. Een dikke aanrader!! Een kluisje op de kamer hadden wij wel makkelijk gevonden maar dat is het enigste kleine puntje.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super hotel

Wilco
22-8-2015

Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat in de reisboeken stond centrale ligging... dat klopte ook! Heel centraal, grote steeg door en je bent op de Ramblas. Kamers klein maar erg leuk ingericht, Airco en koelkastje op de kamer ideaal! Ontbijt goed te doen en het personeel is erg vriendelijk. Wij waren erg blij met het hotel en raden het ook aan. Tip neem een stekkerdoos mee, wij moesten de stekker van de tv eruit en op de badkamer zit er een maar die doet het alleen wanneer het licht aan is voor als je dingen wilt opladen.

Prima city hotel

G.janssen
15-8-2015

Prima hotel voor een paar dagen,centraal gelegen.wel erg gehorig aan de voorkant,we waren met 3pers op 1 kamer wel wat klein ,maar voor een paar dagen is dat te doen.voor de tweede keer in Barcelona maar ga nooit meer in het hoog seizoen ,wat een drukte niet normaal s'morgens kaartje kopen 's'middags pas erin.kan je beter van tevoren online bestellen geld voor meerdere bezienswaardigheden

Uitstekend hotel

Eric de Wolff
9-8-2014

Mooi, centraal gelegen hotel met airco en balkon. Elke dag keurig schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Zeker de moeite waard. Na 300 meter al op de Ramblas. Uitstekende service met kluis voor 5 euro voor de gehele periode en de koffers konden we tijdelijk stockeren achter in het hotel. Zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed hotel.

Miranda
7-7-2013

Prima hotel met een goede ligging. Kamers zijn ruim genoeg, schoon en er is airco. Het zit aan een drukke straat maar ik vond het niet storend. Personeel aan de balie mag nog wel een cursus gastvrijheid volgen, maar het personeel in de ontbijtzaal en de kamermeisjes zijn daarentegen weer erg vriendelijk. Ontbijt is prima, niet heel uitgebreid maar genoeg keus en het smaakt goed. Ligging is ideaal. Straatje uit en je staat op de Ramblas en bij een metrostation. Wij hadden een Barcelona card voor 5 dagen, handig maar veel dingen zijn te voet ook goed bereikbaar. Ik zou zeker terug gaan.

Heerlijk hotel

Daniel
4-1-2013

Mijn vriend en ik zijn augustus 2012 in dit hotel geweest en we hebben heerlijke dagen gehad. Het hotel ligt dicht bij het centrum en een metro-station waardoor het een goede uitvalsbasis was om veel van Barcelona te zien.

De kamer was schoon en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt 's ochtends was heerlijk en we konden op het terras ontbijten. Dit hotel is echt een aanrader!

Mooi hotel

Estrella
30-11-2012

Mooi authentiek hotel met goede lokatie t.a.v. het echte centrum, vriendelijk personeel en een uitstekend uitgebreid ontbijt.

Mooie ontbijtzaal.

Kamer wordt elke dag opgeruimd, schone handdoeken en bed opgemaakt.

Prima kamer. Bij een citytrip kom je toch alleen in je hotel om te slapen.

Gereisd Met partner in november 2012

Een leuk hotelletje in het centrum van Barcelona

Wigbolt
22-10-2012

Een heel goed hotel op loopafstand van de Ramblas

Geen overdreven luxe, goede kamers, lekker ontbijt, met vriendelijke mensen op de receptie.

Echt een aanrader voor degene die niet echt luxe hoeft en toch in hartje Barcelona wil zitten

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Goed Hotel

Pieter
12-6-2012

Voor een ** is het een goed Hotel. Beschikt tegenwoordig ook over WiFi op de kamers.

Gereisd Met partner in juni 2012