Zoover
Hotel Mesón Castilla

Hotel Mesón Castilla

Hotelsterster
9,3

Fantastisch hotel voor een mooie stedentrip!

Rosanne
29-5-2018

Mooi, knus en gezellig hotel. Lekker en uitgebreid ontbijt (broodjes, eieren, allerlei beleg, cornflakes, yoghurt, fruit, etc.), dat je ook buiten kan opeten. Heerlijke bedden en goede badkamer. Erg schoon, ruikt heerlijk in het hotel. Mooi gelegen in de gotiekwijk, dichtbij de ramblas. Behulpzaam en aardig personeel. Wij, mijn moeder en ik, zouden zeker terug komen! Enige is dat het wat lawaaierig kan zijn, doordat het aan een plein ligt waar jongeren nog tot laat drankjes aan het drinken zijn en het uitzicht was niet erg mooi aan de voorkant van het hotel. Dat laatste valt in het niet bij de goede dingen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

perfect hotel!

Marcio
4-9-2016

Prachtig hotel in de spaanse sferen, prima kamer die groot genoeg was en die elke dag netjes schoongemaakt werd. Het hotel lig op een perfecte locatie, vlak bij de Rambla en het metrostation. Al het personeel was vriendelijk. Een dikke aanrader!! Een kluisje op de kamer hadden wij wel makkelijk gevonden maar dat is het enigste kleine puntje.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prima city hotel

G.janssen
15-8-2015

Prima hotel voor een paar dagen,centraal gelegen.wel erg gehorig aan de voorkant,we waren met 3pers op 1 kamer wel wat klein ,maar voor een paar dagen is dat te doen.voor de tweede keer in Barcelona maar ga nooit meer in het hoog seizoen ,wat een drukte niet normaal s'morgens kaartje kopen 's'middags pas erin.kan je beter van tevoren online bestellen geld voor meerdere bezienswaardigheden

Goed hotel.

Miranda
7-7-2013

Prima hotel met een goede ligging. Kamers zijn ruim genoeg, schoon en er is airco. Het zit aan een drukke straat maar ik vond het niet storend. Personeel aan de balie mag nog wel een cursus gastvrijheid volgen, maar het personeel in de ontbijtzaal en de kamermeisjes zijn daarentegen weer erg vriendelijk. Ontbijt is prima, niet heel uitgebreid maar genoeg keus en het smaakt goed. Ligging is ideaal. Straatje uit en je staat op de Ramblas en bij een metrostation. Wij hadden een Barcelona card voor 5 dagen, handig maar veel dingen zijn te voet ook goed bereikbaar. Ik zou zeker terug gaan.

Een leuk hotelletje in het centrum van Barcelona

Wigbolt
22-10-2012

Een heel goed hotel op loopafstand van de Ramblas

Geen overdreven luxe, goede kamers, lekker ontbijt, met vriendelijke mensen op de receptie.

Echt een aanrader voor degene die niet echt luxe hoeft en toch in hartje Barcelona wil zitten

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Keurig hotel en zeer goede ligging.

Johannes
31-12-2010

Vriendelijke bediening, goed ontbijt, schone kamers, 5 minuten lopen van de Rambla.

Gereisd Met vrienden in december 2010

Ideale uitvalsbasis om de stad goed te verkennen!

Scheper
3-9-2010

Hotel Mesón Castilla bevindt zich in een zijstraat van de Rambla en is een prima uitvalsbasis om de stad goed te verkennen. Dit kan te voet of via het openbaar vervoer. Het betreft een wat ouder hotel waarin de kamers sober en eenvoudig zijn ingericht. De kamers zien er schoon uit en het beddengoed werd bij ons dagelijks verschoond. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar zeker smakelijk!

Gezien de prijs/kwaliteit verhouding kan ik dit hotel zeker aanbevelen.

Goed hotel voor die prijs

Annemiek
20-6-2010

Wij zijn vorige zomer in dit hotel geweest. De ligging was uitstekends. Een paar minuten lopen en je staat op de Ramblas. Het onbijt was netjes verzorgd en de kamers waren schoon. Een paar minpuntjes waren dat de kamers erg klein waren en bovendien erg gehorig.

Het personeel was vriendelijk. Al met al een goede keuze voor wanneer je naar Barcelona gaat.

perfecte ligging

Jansen
10-8-2009

Het is een goed hotel alleen de kamer viel tegen. de kamer was te klein, wel leuk was ons eigen terrasje. het ligt midden in de stad op nog geen 3 minuten lopen van de Ramblas. heel vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Toplocatie

Michele
27-5-2009

Een klein, rustig hotelletje. Ligt op een toplocatie vlak bij alle bezienswaardigheden, maar toch in een rustige wijk. Vriendelijke mensen die je graag verder helpen.

Je hebt wel enkele kleine kamers die uitkijken op muren, maar dan heb je ook geen last van nachtlawaai. Een beperkt ontbijtbuffet, maar wel verzorgd. Kortom, een echt stadshotelletje, ideaal als je niet veel op je kamer hoeft te zijn. Ook heel proper.