Zoover
Hotel Mesón Castilla

Hotel Mesón Castilla

Hotelsterster
9,2

Heel mooi, kleinschalig, charmant hotelletje

Ingrid
13-5-2018

Echt een charmant en leuk hotelletje. Kraak schoon, zeer vriendelijke medewerkers, prachtig van binnen. Prima bedden, goede airco en uitstekend ontbijt. Het enige “nadeel”, waar het hotel niets aan kan doen, is het armoedige blok tegenover het hotel dat achterbuurt achting aandoet. Dit wordt overigens meer dan goed gemaakt door de straatjes links en rechts waar je in knusse terrasjes en winkelstraatjes uitkomt.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Super hotel

Wilco
22-8-2015

Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat in de reisboeken stond centrale ligging... dat klopte ook! Heel centraal, grote steeg door en je bent op de Ramblas. Kamers klein maar erg leuk ingericht, Airco en koelkastje op de kamer ideaal! Ontbijt goed te doen en het personeel is erg vriendelijk. Wij waren erg blij met het hotel en raden het ook aan. Tip neem een stekkerdoos mee, wij moesten de stekker van de tv eruit en op de badkamer zit er een maar die doet het alleen wanneer het licht aan is voor als je dingen wilt opladen.

Ouderwets donker gehorig hotel

Ellen
3-5-2015

Wij gaan niet meer naar dit hotel, wij sliepen aan de voorkant, 's nachts veel lawaai buiten, kamers best wel schoon, harde bedden,aan de receptie niet zo vriendelijk personeel. Dochters sliepen in een grote bezemkast, geen raam, wel een deur naar buiten waar een "balkon" was waar je alleen de lucht kon zien, omringd door hoge muren, je kon je armen niet uit spreiden, zo smal. Wat ook jammer was, dat er geen ruimte was waar je 's avonds met andere gasten kon verblijven. De kamers werden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Aanrader!

Fam. van den Heuvel
30-10-2014

Goed hotel de ligging is geweldig, wij hebben dus ook veel kunnen belopen. Mooie kamers, prima bedden en schoon. Ontbijt voor ieder wat wils, en je kan net zo veel eten als je maar wilt.......De dag van aankomst en vertrek hebben wij onze koffers kunnen brengen of laten dan heb je lekker je handen vrij.

Vriendelijke mensen zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekend hotel

Eric de Wolff
9-8-2014

Mooi, centraal gelegen hotel met airco en balkon. Elke dag keurig schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Zeker de moeite waard. Na 300 meter al op de Ramblas. Uitstekende service met kluis voor 5 euro voor de gehele periode en de koffers konden we tijdelijk stockeren achter in het hotel. Zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in augustus 2014

Geweldig leuk , goed en schoon hotel

Anja
21-9-2013

Hotel Meson Castille is een mooi autenthiek en schoon hotel. Voor een stedentrip een echte aanrader, 5 minuten lopen vanaf metro aan Plaza Catalunya en De Ramblas.

Leuke spaanse kamers goede bedden en uitstekend ontbijt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de laatste dag konden onze koffertjes in de kluis gezet worden tot vertrek 's avonds.

Naast Hotel Meson Castilla een leuk en gezellig resteurantje waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.

Kortom een echte aanrader voor iemand die een stedentrip Barcelona wil maken.

Keurig hotel

Thea
12-5-2013

Een keurig en super schoon hotel, prima personeel, goed ontbijt. Gratis wifi. Wij hadden kamers aan de voorzijde van het hotel, hierdoor heb je veel geluidsoverlast (van naastgelegen terras en vuilcontainers voor de deur). Advies: neem oordopjes mee, de bedden slapen namelijk heerlijk. Helaas ligt het hotel in een wat sjofele wijk, dit is erg jammer.

Hotel dicht bij metro stations Universitat en Placa de Catalunya. Op een steenworp afstand van de Ramblas.

Uitstekend Hotel

C. Versluis
9-4-2013

Met 6 volwassenen naar Barcelona voor 4 dagen. Prima Hotel, oud / karakteristiek maar schoon. 24-uur is er iemand aanwezig aan de balie. Bad was op onze kamers te klein. Ontbijt prima (niet te uitgebreid/koffie uit machine, jammer) Vraag voor je rust wel een kamer die niet aan de voorkant ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Heerlijk hotel

Daniel
4-1-2013

Mijn vriend en ik zijn augustus 2012 in dit hotel geweest en we hebben heerlijke dagen gehad. Het hotel ligt dicht bij het centrum en een metro-station waardoor het een goede uitvalsbasis was om veel van Barcelona te zien.

De kamer was schoon en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt 's ochtends was heerlijk en we konden op het terras ontbijten. Dit hotel is echt een aanrader!

Mooi hotel

Estrella
30-11-2012

Mooi authentiek hotel met goede lokatie t.a.v. het echte centrum, vriendelijk personeel en een uitstekend uitgebreid ontbijt.

Mooie ontbijtzaal.

Kamer wordt elke dag opgeruimd, schone handdoeken en bed opgemaakt.

Prima kamer. Bij een citytrip kom je toch alleen in je hotel om te slapen.

Gereisd Met partner in november 2012