Zoover
Hotel Mesón Castilla

Hotel Mesón Castilla

Hotelsterster
9,3

Heel mooi, kleinschalig, charmant hotelletje

Ingrid
13-5-2018

Echt een charmant en leuk hotelletje. Kraak schoon, zeer vriendelijke medewerkers, prachtig van binnen. Prima bedden, goede airco en uitstekend ontbijt. Het enige “nadeel”, waar het hotel niets aan kan doen, is het armoedige blok tegenover het hotel dat achterbuurt achting aandoet. Dit wordt overigens meer dan goed gemaakt door de straatjes links en rechts waar je in knusse terrasjes en winkelstraatjes uitkomt.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Ouderwets donker gehorig hotel

Ellen
3-5-2015

Wij gaan niet meer naar dit hotel, wij sliepen aan de voorkant, 's nachts veel lawaai buiten, kamers best wel schoon, harde bedden,aan de receptie niet zo vriendelijk personeel. Dochters sliepen in een grote bezemkast, geen raam, wel een deur naar buiten waar een "balkon" was waar je alleen de lucht kon zien, omringd door hoge muren, je kon je armen niet uit spreiden, zo smal. Wat ook jammer was, dat er geen ruimte was waar je 's avonds met andere gasten kon verblijven. De kamers werden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Aanrader!

Fam. van den Heuvel
30-10-2014

Goed hotel de ligging is geweldig, wij hebben dus ook veel kunnen belopen. Mooie kamers, prima bedden en schoon. Ontbijt voor ieder wat wils, en je kan net zo veel eten als je maar wilt.......De dag van aankomst en vertrek hebben wij onze koffers kunnen brengen of laten dan heb je lekker je handen vrij.

Vriendelijke mensen zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig leuk , goed en schoon hotel

Anja
21-9-2013

Hotel Meson Castille is een mooi autenthiek en schoon hotel. Voor een stedentrip een echte aanrader, 5 minuten lopen vanaf metro aan Plaza Catalunya en De Ramblas.

Leuke spaanse kamers goede bedden en uitstekend ontbijt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de laatste dag konden onze koffertjes in de kluis gezet worden tot vertrek 's avonds.

Naast Hotel Meson Castilla een leuk en gezellig resteurantje waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.

Kortom een echte aanrader voor iemand die een stedentrip Barcelona wil maken.

Keurig hotel

Thea
12-5-2013

Een keurig en super schoon hotel, prima personeel, goed ontbijt. Gratis wifi. Wij hadden kamers aan de voorzijde van het hotel, hierdoor heb je veel geluidsoverlast (van naastgelegen terras en vuilcontainers voor de deur). Advies: neem oordopjes mee, de bedden slapen namelijk heerlijk. Helaas ligt het hotel in een wat sjofele wijk, dit is erg jammer.

Hotel dicht bij metro stations Universitat en Placa de Catalunya. Op een steenworp afstand van de Ramblas.

Uitstekend Hotel

C. Versluis
9-4-2013

Met 6 volwassenen naar Barcelona voor 4 dagen. Prima Hotel, oud / karakteristiek maar schoon. 24-uur is er iemand aanwezig aan de balie. Bad was op onze kamers te klein. Ontbijt prima (niet te uitgebreid/koffie uit machine, jammer) Vraag voor je rust wel een kamer die niet aan de voorkant ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Prima hotel

naam naam
10-10-2011

Meson Castilla ligt zeer centraal op zo'n 200 meter van la Rambla. Wij hadden de familiekamer, en deze was prima, netjes en schoon. Af en toe wat gehorig, maar niet echt hinderlijk. Ontbijtbuffet is prima, met verschillende broodjes, croissaints, beleg zoet en hartig, koffie, thee, sapje. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

een goed hotel

adje
1-9-2010

Goed hotel

ee

Een klein hotel gezellig en sfeervol met goede ligging! Op 5 minuten lopen van de Ramblas en placa Catalunya via een gezellige straat.

Bij de receptie is men erg behulpzaam en elke vraag werd correct en soms met extra goed advies beantwoord.

Wij hadden een grotere kamer met een groot balkom en prima uitzicht kamer 459. Het is een zeer schoon hotel en met een prima ontbijt. Verse broodjes, croissants en vleeswaar. Altijd om geweldig om zo je dag te beginnen.

Kortom een hotel waar ik zeker terug naar toe zou gaan

goed hotel

Astrid
1-9-2010

Leuk centraal gelegen stadshotel met vriendelijk pesoneel, schone kamers en een lekker ontbijt. Ga er absoluut nog een keertje naar terug. Hotel ligt bij een zijstraat op 5 minuten lopen van de Rambla.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

goede ligging

fam vd Kolk
13-8-2010

Wij hadden een 4pers kamer geboekt en kregen 2 naast elkaar gelegen 2pers kamers. Voor ons geen probleem omdat de kinderen al wat ouder waren. Kamers waren zeer fris en schoon en hadden mooie badkamers. Een kamer had uitzich op n soort luchtschacht en was zeer klein, de ander iets groter en had een terrasje. Ontbijt was prima, vriendelijk ontbijtpersoneel. De auto hadden we geparkeerd in de garage onder het hotel. Personeel bij receptie was wat stug, maar niet onvriendelijk. Overigens hadden we ook wifi, wat niet op de hotelsite stond.