Zoover

9,3

Keurig hotel

Thea
12-5-2013

Een keurig en super schoon hotel, prima personeel, goed ontbijt. Gratis wifi. Wij hadden kamers aan de voorzijde van het hotel, hierdoor heb je veel geluidsoverlast (van naastgelegen terras en vuilcontainers voor de deur). Advies: neem oordopjes mee, de bedden slapen namelijk heerlijk. Helaas ligt het hotel in een wat sjofele wijk, dit is erg jammer.

Hotel dicht bij metro stations Universitat en Placa de Catalunya. Op een steenworp afstand van de Ramblas.

Uitstekend Hotel

C. Versluis
9-4-2013

Met 6 volwassenen naar Barcelona voor 4 dagen. Prima Hotel, oud / karakteristiek maar schoon. 24-uur is er iemand aanwezig aan de balie. Bad was op onze kamers te klein. Ontbijt prima (niet te uitgebreid/koffie uit machine, jammer) Vraag voor je rust wel een kamer die niet aan de voorkant ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Heerlijk hotel

Daniel
4-1-2013

Mijn vriend en ik zijn augustus 2012 in dit hotel geweest en we hebben heerlijke dagen gehad. Het hotel ligt dicht bij het centrum en een metro-station waardoor het een goede uitvalsbasis was om veel van Barcelona te zien.

De kamer was schoon en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt 's ochtends was heerlijk en we konden op het terras ontbijten. Dit hotel is echt een aanrader!

Leuk nostalgisch hotel met een jaren 50/60 stijl

Max Janzen
2-12-2012

Een net verzorgd hotel. De kamers waren eenvoudig maar netjes De matrassen en kussens waren een beetje hard. Het ontbijt was goed verzorgd. Dit kan dit tussen 7:00 - 11:00. Op de begane grond heeft men gratis internet. Echter men heeft nog steeds ie 6.0 (niet helemaal veilig). Dus online inchecken is niet mogelijk. Uitchecken hoeft pas om 12:00. Dus lekker uitslapen bij vertrek. Verder vriendelijke mensen bij receptie.

Mooi hotel

Estrella
30-11-2012

Mooi authentiek hotel met goede lokatie t.a.v. het echte centrum, vriendelijk personeel en een uitstekend uitgebreid ontbijt.

Mooie ontbijtzaal.

Kamer wordt elke dag opgeruimd, schone handdoeken en bed opgemaakt.

Prima kamer. Bij een citytrip kom je toch alleen in je hotel om te slapen.

Gereisd Met partner in november 2012

Een leuk hotelletje in het centrum van Barcelona

Wigbolt
22-10-2012

Een heel goed hotel op loopafstand van de Ramblas

Geen overdreven luxe, goede kamers, lekker ontbijt, met vriendelijke mensen op de receptie.

Echt een aanrader voor degene die niet echt luxe hoeft en toch in hartje Barcelona wil zitten

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Goed Hotel

Pieter
12-6-2012

Voor een ** is het een goed Hotel. Beschikt tegenwoordig ook over WiFi op de kamers.

Gereisd Met partner in juni 2012

Een prima hotel

thea
7-4-2012

Het hotel is zeer centraal gelegen vlak bij de Ramblas en Placa de Cataluya. De kamers zijn niet echt groot maar van alle gemakken voorzien

(koelkast, tv en een volledig ingerichte badkamer). Een perfect hotel om Barcelona te gaan verkennen. Het ontbijt was goed (verschillende soorten broodjes (zoet, wit, bruin) 3 soorten vleeswaren, eitjes, sapjes koffie en thee etc). Verder was het personeel super vriendelijk en behulpzaam, het hotel schoon en het zag er gezellig uit.

Zeker overwegen!

willem van 't spijker
11-1-2012

Hotel Meson Castilla is een vriendelijk hotel, lekker in het centrum van de stad. De staf is vriendelijk en spreekt goed engels - wat nogal handig is als je zelf geen spaans spreekt. De service is goed - alleen de koffie in de automaat in de hal is niet te drinken. Het ontbijt is goed.

Gereisd Met partner in januari 2012

Karakteristiek hotel.

m_en_M
26-10-2011

Dit hotel is gelegen in een zijstraat van de Ramblas. Perfecte ligging en uitvalbasis om dingen te zien en te ondernemen. Uitzicht vanuit onze kamer was niet echt geweldig maar ook weer niet slecht (zie foto).Wij zaten aan de voorkant van het hotel. Wij hebben in onze simpele kamer heerlijk geslapen en het ontbijt was er perfect. Wij zouden zo weer teruggaan naar dit hotel.