Zoover

8,1

Goed verblijf!

Lonneke
12-11-2018

Fijn verblijf! Goede ligging tussen stad en strand. Op loopafstand van de metro en het strand.

Goed ontbijt en fijne kamers.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2017

Goed hotel maar kleine kamers

Maikel888
30-10-2017

Goed hotel met mooie kamers, maar wel erg klien. Ontbijt is super en de spa ziet er ook mooi en hygiënisch uit. Verder stelt de fitness ruimte niets voor, ±12 m2. Hotel ligt op 10 minuutje wandelen tot aan de haven.

Gereisd Zakelijk in oktober 2017

Prima hotel en metro dichtbij.

Ria van Croonenburg
8-5-2017

Ruime kamer, spa/welness, ontbijt, receptie, vriendelijk personeel, schoon. Metro dichtbij.

Niet goed

Uitzicht op muur. Niet duidelijk als je in het restaurant wil eten dat je vooraf moet reserveren. Iets te hoge prijs voor het welness centrum als hotelgast. Te weinig zitplaatsen in de skybar. Zwembad op het dak te klein .

Gereisd Met partner in april 2017

Voor herhaling vatbaar !

Kelly
20-8-2016

Mama en ik hebben 5 dagen gelogeerd in dit hotel. Wij vonden het een heel goed hotel. We hebben een heel aangenaam verblijf gehad.

De kamers waren ruim genoeg en de bedden waren echt heeeeeeerlijk !!! Ook de badkamer was in orde. Kleine flesjes shampoo/zeep, een tandenborstel, scheermesje en dergelijke zijn aanwezig.

Het ontbijtbuffet was gigantisch ! De keuze was dan ook erg uitgebreid (mini croissants; mini chocoladebroodjes; stokbrood; verschillende soorten kaas/vlees als beleg; vers fruit; verschillende soorten fruitsappen ...)

Wij vonden het hotel zeker niet gehorig, wij hebben alleszins nooit last gehad van het lawaai van andere gasten.

Wij vinden het dakterras ideaal om 's avonds nog een cocktail te gaan drinken voor we naar onze kamer gingen.

Het personeel was erg vriendelijk.

Wij wandelden altijd naar het strand (ongeveer 15/20 minuten wandelen) en van daaruit namen we de hop on hoff bus (2 dagen ticket) of de metro of wandelden we naar het centrum.

Ideaal om stad en strand met elkaar te combineren!

Dorien
22-5-2016

Hotel ligt dicht bij het strand, dus het hotel is ideaal als je stad en strand wil combineren. De bushalte van de Hop on hop off is vlakbij, dus dat is ideaal.

Wel vonden wij het hotel erg gehorig, maar tijdens een stedentrip ben je meestal niet veel op de hotelkamer en met oordopjes hebben wij prima geslapen.

Het ontbijt was uitgebreid, maar wij vonden het niet bijzonder lekker (maar dat is persoonlijk). Verder ziet het hotel er netjes uit en de kamers waren schoon.

Parc de la Ciutadella is op loopafstand (erg leuk park). Wel vonden wij het centrum redelijk ver van het hotel vandaan. Zeker met het drukke verkeer, duurt het in ieder geval met de bus best lang voordat je op één van de vele bezienswaardigheden bent. Wij waren er 4 dagen en hadden daarom ook niet genoeg tijd om alles te zien. Misschien als je met de metro gaat, dat het dan sneller gaat.

Goed centraal gelegen hotel

Taylormau5
8-5-2016

Goed centraal gelegen hotel in een rustige buurt met 2 metrostations en het strand op loopafstand. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker, de medewerkers aardig en de kamer modern. Het nadeel van dit hotel was dat het erg gehorig was: mensen op het gangpad en in de kamer naast ons konden wij goed horen. Bovendien waren de kastjes niet overal even schoon en zag het dakterras inclusief zwembad op de afbeeldingen vele malen mooier uit dan in de realiteit.

Fantastisch hotel en prachtige stad.

Monique
4-3-2016

Hotel: mooi, schoon, vriendelijk personeel, goed bereikbaar met openbaar vervoer en vanuit hotel alles makkelijk te lopen en met openbaar vervoer

Barcelona: prachtige stad .

Hotel en stad een echte aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Prima plek voor alle doeleinden

Janet
9-7-2015

dichtbij culturele bezienswaardigheden, strand, openbaar vervoer

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima locatie!

I. Molema
4-6-2015

Aanradertje! Vriendelijk en vooral meedenkend personeel(vroege vlucht, vroeg op onze kamer, late terugvlucht, bagage "in opslag", (wij nog lekker Barcelona in) tot taxi arriveert ).

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, service lounge super, metro erg dichtbij, strand op loopafstand

Gereisd Anders in juni 2011

Heel goed gelegen

anneliesje_c
15-12-2014

Wij verbleven in dit hotel in augustus, een zeer goed hotel.

Modern en gezellig.

De kamers zijn dik in orde (wij hebben een upgrade van kamer gekregen)

Goed gelegen (5 minuten van de metro, 10 minuutjes van het strand)

Gereisd Met partner in augustus 2014