Zoover

8,9

Echt goed! Aanrader.

Ronald Ophorst
16-10-2017

Echt een verrassing! Goed hotel met genoeg voorzieningen voor een lang weeend Barcelona. Midden in het centrum. Alles goed bereikbaar. Vooral op de fietsen die we voor het weekend hadden gehuurd. Verzorgd hotel. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heel goed. Netjes, schoon, vriendelijke mensen.

v Hall
8-10-2017

Prima ligging, goede prijs kwaliteit verhouding, vier sterren zou niet misstaan.

Perfect voor een weekendje, maar ook langer verblijf is niet vervelend.

Netjes gerenoveerd, goede badkamers, lekkere bedden en qua grootte van de kamers prima.

Gereisd Met partner in september 2017

Ideale uitvalsbasis voor citytrip!

Hilde
27-7-2017

Een basic, maar proper hotel. Alles wat je nodig hebt is voorzien met zelfs een minibuffetje met koffie, water, sinaasappelsap en een koffiekoeken voor overdag. Je wordt zelfs verwelkomt met glaasje Cava en op de kamer staat een kleine attentie voor de kinderen. Het personeel is hėėl vriendelijk en staat steeds klaar om je verder te helpen.

Het ontbijt vonden wij top voor 3* hotel.

Het enige nadeel zijn de dunne muren. Je ondervindt wel wat hinder van de andere hotelgasten. Verder een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi hotel, familiekamers!

Familie Van der Maesen
14-5-2017

Goede basis voor een citytrip. Tussen de Universiteit en Catalunya, op 10 minuten lopen van de Ramblas. Ruime, mooie familiekamers, veel kastruimte!, heerlijke bedden met zachte lakens, vriendelijke ontvangst.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

geweldig hotel!

davy wynens
19-4-2017

Vriendelijke ontvangst met glaasje champagne. Mooie, schone en ruime kamer.

Ook de badkamer, ruim en schoon. Ontbijt was heel goed, ruime keus. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. hotel is vlakbij de Place de Catalunya en de Ramblas. Kan dit hotel aanbevelen, is gewoon goed.bewaking in lobby en aan de deur!het hotel is wel een beetje een doolhof! in het algemeen een "Aanrader"

Keurig hotel en centraal gelegen

Kitty
5-3-2017

De ligging van het hotel is super. De uitstraling van het hotel is chic, maar als je binnen bent ziet het er allemaal gewoon netjes uit. Je voelt je als toerist veilig, want er staat altijd een bewaker in de hal.

Ontbijt goed verzorgd.

Uitstekende bedden.

We kregen bij aankomst een welkomstdrankje. receptiepersoneel is erg vriendelijk en helpen je graag.

Een klein minpuntje is de weg naar de kamer toe. Doolhof principe.

Als we Barcelona gaan, logeren wij weer in dit hotel. Een aanrader!

Prima hotel voor bezoek aan Barcelona

mbk
23-10-2016

Hotel indeling kan verwarrend overkomen. Onze kamer met balkon lag aan een andere straat dan de ingang van het hotel.

Prima ontbijt gehad met veel keus.

Vriendelijke mensen aan de receptie, spreken goed Engels.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Prijs kwaliteit verhouding matig

Edith
5-9-2016

Een driepersoonskamer is een tweepersoonskamer met een bedbank achtig iets. Een dun matras op een plankje. Deur van de kast kan niet open, tenzij je het bed opklapt. Er kan alleen een klein schuifraam open maar dan moet je wel over het bed klimmen. Badkamer erg klein, zit onder de schimmel en is voorzien van een enorme putlucht. Airco is extreem stoffig. Blijkbaar zaten wij in een oude nog niet gerenoveerde kamer en dan is de prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken (Foto's op website komen zeker niet overeen met de kamer die wij kregen). Ligging van het hotel is uitstekend.

Fantastisch en zeer centraal

Hanneke
26-5-2016

Prima hotel, vlakbij de Rambla. Eigenlijk is alles goed te belopen. Prima ontbijt en ook als je alleen ontbijt geboekt hebt staat er van 14.00 tot 18.00 uur een buffetje klaar met drinken en zoutjes. Geweldig. Receptie erg vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Goed stadshotel

Verzeilberg
23-4-2016

Ligging goed, vanaf luchthaven naar plaza catalunya en met 5 minuten lopen ben je bij hotel, alhoewel in zijstraat gelegen toch nog best lawaaierig. Hotel zelf ook gehorig, je hoort je buren gewoon praten. Badkamer netjes maar bad erg klein.

Bedden zijn 2 losse en staan op wielen, niets als je lepeltje lepeltje wilt liggen

Gereisd Met partner in april 2016