Zoover

8,1

Top hotel

Hannah L.
25-6-2016

Hotel had hele mooie schone kamers en onze kamer werd elke dag opnieuw schoongemaakt. Ligging was voor ons top, net niet helemaal in het drukke centrum, maar wij hebben bijna alles lopend kunnen doen. Vonden het dan wel erg leuk om alles te lopen. Lounge op het dak was echt een plaatje, heel mooi. Zwembad klein, maar zomers een mooi extraatje. Eten kunnen we niks over, nooit gegeten zelfs niet ontbeten in het hotel. Echt een top prijs kwaliteit hotel.

tophotel!

Hans Jacobs
7-9-2015

Mooie verzorgde kamer; niet groot en zonder uitzicht maar dat is hier niet nodig.

Goeie ligging. Deftig ontbijt en vriendelijk personeel.

En om een hete dag goed af te sluiten; plonsje in het rooftop zwembad :)

Aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima

Gerard
3-3-2015

Prima hotel als je een kamer hebt aan de achterzijde van het hotel. Voorzijde ligt een 6 baans straat waar het er druk is, en dus heel veel geluidsoverlast. De kamer die we kregen lag aan de straat zijde het geluid was zeer heftig mede doordat de balkondeur niet goed sloot. Na dit gemeld te hebben bij de receptie beloofde ze ons dat het de volgende dag gerepareerd zou worden, een andere kamer was er helaas niet. Maar na 5 minuten werden we gebeld met de mededeling dat er een annulering was en dat we een kamer aan de achterzijde konden krijgen, welke nog eens een up-grade was ook.

Heerlijk rustig en prima geslapen. Hulde voor het hotel en zijn personeel!!

Het ontbijt is goed en ruim voldoende

Zeer goed hotel voor een relatief lage prijs

F.Theuws
4-6-2014

Goede ligging in het centrum van barcelona ,op loopafstand van diverse gezellige terrassen en bezienswaardigheden.(Ramblas e.d.)

Bij een volgende trip waarschijnlijk weer dit hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Fantastisch hotel, zeker een aanrader.

Isabelle van der Meulen
5-6-2012

Ik ben net terug van 3 nachten in hotel Europark en het was geweldig. Het hotel ligt op twintig minuutjes lopen van de Ramblas maar dat is hartstikke goed te doen want je loopt langs allemaal leuke winkeltjes en restaurantjes. De kamers zijn prachtig, groot, netjes, ruim, licht, kortom perfect. Wij hadden een kamer aan de voorkant, met openslaande balkondeuren en uitzicht over een enorme straat, maar hebben totaal geen last van lawaai gehad. De douche is heerlijke en het bed ook, de roomservice is uitgebreid en de mensen ontzettend aardig. Zeker een aanrader, wij gaan hier volgende keer weer heen!

Prima hotel.

fam. Lobker
6-2-2012

Gezellige, schone en verzorgde kamer. Vriendelijk en discreet personeel. Goed ontbijt. Dicht bij metrostation.

Gereisd Met partner in januari 2012

super hotel

viv
28-5-2011

Modern en netjes hotel. Ligging is super en de prijs is ook goed.

Als we weer naar Barcelona gaan dan boek ik weer dit hotel

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Fijn hotel

marjan scholten
17-1-2011

Hotel ligt dichtbij metrostation, waarvan je elke paar minuten door heel Barcelona kan reizen, heel snel en makkelijk! Onze kamer lag op 5 hoog aan de voorkant, daardoor hadden we wel 'last' van het verkeer, maar het is maar hoe goed of slecht je slaapt. Het bed was erg goed, en deze werd elke dag netjes opgemaakt.

Onze kamer had geen wifi-internet, maar we kregen bij de receptie een netwerkkabel voor onze laptop. Niet direct goed geregeld, want de eerste avond zei de man bij de receptie dat internet kapot was. De volgende ochtend weer gevraagd en toen kregen we direct de netwerkkabel! De kluis in de kamer hebben we ook gebruikt voor de laptop en camera en dat werkte prima! De badkamer was netjes en er stond zelfs een doosje met shampootjes, tandenborsteltje en tandpasta en schoensmeer!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt (hadden we ook niet bijgeboekt, want er zijn zat leuke ontbijtcafeetjes in de buurt!). Zwembad ook niet gebruikt, maar zag er goed uit!

Prima citytrip hotel

Marianne
1-4-2010

In leuke buurt, op loopafstand van Passeig de Gracia met Casa Batllo, Casa Mila en vele winkels. Goed ontbijt met ruime keuze, enkele computers met gratis internet ter beschikking, mooi dakterras met zwembad waar we door alle bezienswaardigheden/activiteiten eigenlijk geen gebruik van hebben gemaakt. Op zoek naar een leuk hotel, rustig gelegen maar op loopafstand van de restaurants, winkels en metro, dan is dit een prima keuze.

meer dan 3*

Anneke
1-4-2010

vorig jaar citytrip naar Barcelona gedaan in mei en dit hotel gekozen .... helemaal geen spijt gehad.

Zeer trendy Horel... mooie ruime kamers, fantastische badkamer, alles heel netjes. Ontbijtbuffetzeer uitgebreid en lekker. Vriendelijk personeel. Dakzwembad heel tof...

Gereisd Met partner in mei 2009